Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psych!

Jeg har et "hurtigt" spørgsmål til jer.

I sidste uge skulle jeg "introducere" 2 af mine venner til mdma. Jeg har selv prøvet det en ca. 15 gange over en periode på 4 år. Så en smule erfaring med doser osv har man da.
Krystallerne blev købt igennem en vens venner, som sagde god for stoffet, da de selv havde trippet fra samme "batch".
Mdma'en skulle altså være udemærket.
Vi tog det i kapsler som jeg selv plejer det, 150 mg i hver, efterfulgt af en redose 1,5 time efter indtagelse af første kapsel, på 100 mg. Det plejer at være den dose jeg selv tager, og virker perfekt 4-6 timer, både i hjemmet og til fest.

1,5 time efter at vi har afsluttet middag med gris og flødesovs, indtager vi første kapsel. Jeg var godt klar over at det ikke var den bedste idé, for fed mad for kort tid inden trippet, men regnede da bare med der ville gå en times tid før effekten ville sætte ind, istedet for den halve time der plejer at gå normalt (for mig).

Dette var desværre ikke tilfældet. Efter 1,5 time, hvor kun jeg kunne mærke lidt, og de 2 andre slet ingenting, foreslår jeg at vi tager redosen, hvilket vi gør. Endnu en time går, altså 2,5 time efter første kapsel. Nu kan den ene af mine venner mærke noget i benene, og jeg selv begynder at kunne mærke at der sker en ok ændring i kroppen, og får også "Emma Øjne" (hvide med store pupiller), men stadig ikke ret meget i forhold til tid+dose.
Min ven nr. 2 kan stadig ikke rigtig mærke noget, og jeg vælger så, stik imod mine egne regler, at vi redosere for anden gang, 100 mg. Vennen der kunne mærke mindst, vælger at sniffe det, vi 2 andre i kapsel.

3 timer efter første kapsel virker det endelig. Vi går udenfor og bader os i byens lys, og bliver børn igen på en legeplads. Alt virker som det skal, dog ved jeg fra andre gange at "peaket" er blevet sprunget over. Vi tripper også kun 2,5 time og så var det slut.

Jeg undskylder for den lille "triprapport". Jeg håber i gider læse og måske komme med lidt input.

Har flødesovsen spist vores mdma?
Det var som om første dose blev fuldstændig sprunget over. Jeg er klar over at indtage rusmidler på tom mave generelt er en god ting mht. virkning, men kan aftensmad 1,5 time før virkelig have gjort så meget?
Igen, det skal siges at mdma'en virkelig så fin ud, og var blevet sagt god for af nogle venner. Det kan selvfølgelig aldrig udelukkes, men jeg tvivler virkelig på at kvaliteten har været direkte dårlig.

mvh.
Tjallex

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Så i har taget sammenlagt 350mg hver? Det er en meget stor dose, som uanset hvad BURDE kunne mærkes meget tydeligt. Det lyder i mine øre, som om stoffet har været meget mindre rent end i først antager. Selvfølgelig har store (fede) mængder mad meget at sige før en tur på Emma, men igen 350mg!!

Medlem

Ja jeg tror sagtens fløden kan være skyld i at skulle oppe dosis.

Medlem

Han skriver jo at det virkede til sidst.

Medlem

Jeg er altid blevet lige så knast af mdma på fuld mave om end lidt langsommere. Og mit kendskab til det københavnske kokke miljø bekræftee også at det virker fint på fuld mave med meget fed mad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
350 mg uden vilde buzz? Det lyder ikke som om stoffet har været særlig potent.

Medlem

Gør det igen, og tag max 50 mg, så ved vi om du får shit.. Her er et nummer du kan hygge på:https://www.youtube.com/watch?v=x_nvWEKST_g

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvordan får du mdma til at peake i 4 timer Mr.gone?

Medlem
Brugeravatar

Det har noget at gøre med hvor stor mængde af stoffet der kommer ud i blodet samtidig. Med en fyldt mave og oveni købet halvfed mad så bliver det frigivet langsomt. Det er højst sandsynligt årsagen og ikke et quality issue.

Prøv at få fat på samme batch igen og så opløs 150mg i et shotsglas med vand og bomb det på en tom mave. Så skal du nok være heldig og få et lille rush..

Admin
Brugeravatar

Hvis man kun får et lille rush af at indtage 150 mg mdma på tom mave, har man enten for meget tolerance eller også er ens mdma meget urent.

Hvad angår topic, så synes jeg det er usandsynligt, at et stort måltid skulle have så stor indvirkning. Måske vil det føre til lidt forsinket effekt, men man burde stadig blive meget påvirket.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Hvis man kun får et lille rush af at indtage 150 mg mdma på tom mave, har man enten for meget tolerance eller også er ens mdma meget urent.

Hvad angår topic, så synes jeg det er usandsynligt, at et stort måltid skulle have så stor indvirkning. Måske vil det føre til lidt forsinket effekt, men man burde stadig blive meget påvirket.

Det er overhovedet ikke usandsynligt. Det har alt at sige når man tager stoffer oralt hvor hurtigt man kan få det ud i blodet og i hvilken mængde. Prøv det selv.

Alternativt kan du prøve at stikke dit MDMA op i røven og så mærke efter hvordan det føles når en koncentreret mængde rammer blodet hurtigt og problemfrit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er helt enig med Rubeus her.
Jeg har eksperimenteret meget med forskellige substanser og forskelligt maveindhold og mængder.
Det gælder i sær hvis man propper sin mave at det kan tage timer, op til 6, at fordøje det. Det kan i den grad ødelægge/forsinke optagelsen af stoffet. Og med en substans som f.eks. MDMA er det sidste man har lyst til en forsinket langsom optagelse.

Så, jo , jeg er ret sikker på at flødesovsen stjal MDMA'en.

En god taktik er at spise en lille håndfuld mad, ca. 2½-3 timer før planlagt 'takeoff'. På den måde sikrer man en aktiv, men tom mave.
Det kan også være en dårlig idé ikke at have spist i mange timer inden, da maven bliver inaktiv, og dermed bliver substansen måske ikke optaget optimalt.

Admin
Brugeravatar

Rubeus skrev:
Imp skrev:

Det er overhovedet ikke usandsynligt. Det har alt at sige når man tager stoffer oralt hvor hurtigt man kan få det ud i blodet og i hvilken mængde. Prøv det selv.

Alternativt kan du prøve at stikke dit MDMA op i røven og så mærke efter hvordan det føles når en koncentreret mængde rammer blodet hurtigt og problemfrit.

350 mg mdma er stadig en meget høj dose. Stort måltid eller ej.

-Jimmy Carter

Medlem

Virkelig? Jeg har flere gange tømt en pose med et gram. Altså over em hel aften/morgenfest.

På det tiidspungt besøgte Emma mig hver weekend. Kan det være årsagen sammen med det lange tidspunkt.. Altså nogle ganges tages der hul på nummer to.
Nasalt.. Det samme har været tilfældet med mine venner.

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
350 mg mdma er stadig en meget høj dose. Stort måltid eller ej.

Nej det er det ikke nødvendigvis, det kommer an på hvem man er.

Desuden så er de formodede 350mg heller ikke indtaget på en gang men af flere doseringer.

Mr.Cookie skrev:
En god taktik er at spise en lille håndfuld mad, ca. 2½-3 timer før planlagt 'takeoff'. På den måde sikrer man en aktiv, men tom mave.
Det kan også være en dårlig idé ikke at have spist i mange timer inden, da maven bliver inaktiv, og dermed bliver substansen måske ikke optaget optimalt.

Derfor er det et godt trick at indtage sit stof med væske, væsken får mavesækken til at tømme sig hurtigt. No need 4 food.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
350 mg MDMA er en stor dosis, uanset hvem du er.

Medlem
Brugeravatar

The Doctor skrev:
350 mg MDMA er en stor dosis, uanset hvem du er.

Nej det anhænger af din tolerance/metabolisme og mange andre faktorer som f.eks. her i tråden; om man indtager det på en fyldt mave.

Folk er forskellige.

Anyway who cares.. Hvis man bare lader være med at tage skidtet hele tiden så behøver man i hvert fald ikke "350mg"

Junior medlem

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om vennen der sniffede det, blev mærkbart skævere end Jer andre? Har han sniffet Emma før og kan sammenligne denne emmas smag med andre?

Var Emma'en hvid/grønlig, brunt eller sort nogle steder?

Var det let eller hårdt at..hvad skal jeg kalde det..hakke emmaen i stykker således at stykker var små nok til at sniffe sammenlignet med hvad du har prøvet før?

Lugtede hele klumpen mere kemisk end dit emma plejer?

Junior medlem

En ting mere - og her modsiger jeg vist noget jeg tidligere sagde.

MDMA i krystal form kan maks blive 84% rent, hydrochloriden i krystallerne vil udgøre de sidste 16%.
The molar mass of MDMA is 193.
The molar mass of MDMA.HCl is 229.
100X(193/229) = 84%
Jeg har alrig set nogle modsige denne påstand i hvert fald. Jeg har dog læst nogle, med teorier om at man kunne rengøre den 84% rene MDMA og rekrystalisere denne og opnå renere og renere MDMA i krystal form. Men jeg ved ikke om dette er korrekt.

MDMA freebase er rent faktisk flydende.

MDMA piller derimod kan indeholde 100% rent MDMA. Det vil altså sige, skal du have 100% rent MDMA skal du modtage det i en form for kapsel (som en fiskeolie kapsel), hvor det ligger flydende inden i. Men jeg ved ikke hvor stabilt flydende MDMA er. Det er langt over det kemi jeg kan :P Jeg tror dog, det er ret kautisk, så det er ikke noget du har lyst til at drikke.

Men for at komme til min konklusion, så ville jeg i dag købe Jeres MDMA i pilleform. Pt. er der en del hollandske lyserøde piller i omløb på 160mg, her vil jeg tro i er meget tætte på det 160 mg

Admin
Brugeravatar

Det der med massen af HCl er lidt ligegyldigt i min bog. Alle de doser du ser i vejledninger osv er for mdma HCl eller evt sulfatet. Rent mdma HCl er stadig helt rent mdma som jeg ser det.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]