Freelancer skrev:
Godt at høre det kunne bruges, var bange for det kom ud lidt negativt

Godt! Vil også lige tilføje at man som regel er hundrede gange mere væk på K og MD end de fleste psychedelics (Lige bortset fra Salvia, så kan vi snakke om at befinde sig i Alpha Centauri)
Trip report er en god måde at få en idé om hvordan det er, men detaljeret research og selv at prøve det er et must.
Det er desuden meget vigtigt de første par oplevelser med psykedelia at du er sammen med kammerater og du IKKE er til vild fest, psychedelia er hovedsageligt altså ikke fest stoffer men noget du tager i rolige eller "normale" omgivelser for at få det meste ud af det personligt da man kan få nogle utrolig introspektive oplevelser som kan udvikle dig som person og lære en, en masse.
Håber du kommer godt derud af og du får en god oplevelse, og smid lige en trip report når du når så langt!

Freelancer skrev:
Godt at høre det kunne bruges, var bange for det kom ud lidt negativt

Godt! Vil også lige tilføje at man som regel er hundrede gange mere væk på K og MD end de fleste psychedelics (Lige bortset fra Salvia, så kan vi snakke om at befinde sig i Alpha Centauri)
Trip report er en god måde at få en idé om hvordan det er, men detaljeret research og selv at prøve det er et must.
Det er desuden meget vigtigt de første par oplevelser med psykedelia at du er sammen med kammerater og du IKKE er til vild fest, psychedelia er hovedsageligt altså ikke fest stoffer men noget du tager i rolige eller "normale" omgivelser for at få det meste ud af det personligt da man kan få nogle utrolig introspektive oplevelser som kan udvikle dig som person og lære en, en masse.
Håber du kommer godt derud af og du får en god oplevelse, og smid lige en trip report når du når så langt!

Jeg tror, vores tankegange minder meget om hinanden. Derfor ramte dit indlæg så præcist mht. den viden jeg mangler.
Men det bliver netop i rolige omstændigheder hjemme hos mig. Vi er 2 der tager noget og så har vi en trip sitter. Jeg har rivotril, flydende ketamin af medicinsk kvalitet, og flydende stesolid i medicinsk kvalitet. Så ved bad trip bliver det først et par rivotril, virker det ikke må bliver det en af de to andre IM. Jeg skal ikke opleve et bad trip i hvert fald. Og ja, det er Stesolid Emulsion så det er ikke er ikke det skaber ikke efterfølgende ubehag med injektionsstedet. Men tvivler på det kommer så vidt

Bliver en meget lille dose LSD jeg prøver først.
Jeg er og har aldrig været super interesseret i psychedelica, da jeg anvender medicin/stoffer til bestemte formål, og jeg har aldrig kunnet se noget forrmål med psychedelica. Indtil nu. For en del år siden havde jeg en depression og jeg har aldrig fundet ud af hvorfor. Måske kan jeg komme tættere på et svar med psychedelica. Måske ikke. Men det er forsøget værd og noget man sikkert bør prøve en gang, når man har væet igennem alle andre kategorier af stoffer og medicin

Men jeg vil smide en trip report op, hvis der sker noget, der er værd at fortælle om