Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hexedrone
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Hej alle,

Jeg skulle alligevel have mine Clonazolam "fornyet", så jeg spurgte om jeg ikke kunne få en lille sampler af det Hexedrone hun har haft i "Limited Stock", siden en Astronaut-is havde kvalitets-vingummi i kapslen (hint: længe)

Ork jo, sagtens! Jeg fik mine Clonazolam i en brevpakke og - jeg vil skyde på - mellem et kvart og en halvt gram Hexedrone. i en solid pap-kuvert.

Nu skal det siges, at det er mindst fem år siden jeg har taget uppers, jeg tager Alprazolam eller Clonazolam for angst. Og for på nogen måde at kunne komme ud af sengen, tager jeg 260 mg. OxyCodone HCL/fordelt/døgn. for følgesmerter i hele kroppen, grundet en blod-infektion, der ødelagde den beskyttende hinde mellem ledene: knæ, ankler, hofter, skuldre, albuer, fingre. Ja av, men med meds:
No retreat, baby, no surrender… :rocking:

BTW: Jeg skriver ikke alt dette for sympati, jeg har et skønt liv! Men for at alle får det fulde billede, altså at jeg er påvirket i forvejen af Clonazepam og Opiater.
Og nej, jeg kan ingen Qxy'er undvære, jeres PM går direkte til Wak, sorry.

Men i 2006 tog jeg en del Ritalin (Methylphenidat) mens jeg var indlagt, det var under min genoptræning og da var de virkelig fantastiske. Jeg kunne tage to store håndvægte og bokse uppercuts og straights mod min fysioterapeut, så hun sagde "det styrer du selv det der, jeg går ud og æder kage, jeg kan jo høre når senen sprænger!"

Så fandt jeg to tov fastgjort til væggen, som man kunne sidde og trække ned i med vægte på. På Ritalin: 223 reps Uden: 54 - jo det var effektivt.

Og Hexedrone føles faktisk på samme måde. Det er et off-white eller let gulligt pulver. Let grynet, som det sidste i en pose *rigtig* god coke der engang var en rock eller tre i, men nu er festen slut...

Dupper man lidt på tungen, smager det ikke umiddelbart at noget, og efter kort tid bliver tungen følelsesløs ... hmm, ikke ubehageligt. Lover godt for at snorte det!

OK, tid til det: Skovlede 1/3 op på en kniv, og så over på bagsiden af æsken til mine tegneblyanter (ja, jeg har også en kunstnerisk side, der er meget I ikke ved :) Knuste det helt fladt med mit Platinum AmEx .... vent, det er fra American Psycho, sorry .... helt fladt med mit Danske Bank MasterCard Debit Card, der i øvrigt var super til det! Nok fordi der var dækning for once....

Lavede to baner, en op i hvert næsebor, hurtigt hvis det nu var frygteligt, men .... det var fint. Det gjorde ondt, ja lidt, men ikke mere end et minut, så var den velkendte virkning der.

Jeg fik skrivekløe, så det var helt vildt. Nej, jeg startedede nu med at donere 300 kr. til sitet her - det hele var sat op på PayPal før jeg tog noget, jeg skulle lige se at der var dækning. da de gik igennem til Wak og sitet, da tog jeg de to baner.

Så brugte jeg to timer på at skrive en selvbiografisk novelle sat i et kontormiljø jeg faktisk HAR arbejdet i, men hvor ingen ved jeg arbejder der denne gang. Min eneste frygt er min trådløse DECT-telefon, for finder den et signal, finder de mig! Og med alle mulige projekter vi lavede, trukket frem som om de var plottet ... en IBM SAN installation som hovedplot?!?!?

Well, I don't give a shit, enten bliver jeg jaget ud af byen med høtyve, eller dette bliver det den nye Brett Easton-Ellis meets Ayn Rand!

Nå, efter et par timer eller måske halvanden, begyndte det at fortage sig, så det eneste naturlige var at tage noget mere. Det havde en kortere virkningstid, så jeg kunne rette lidt stavefejl.

Så tog jeg det sidste, men der er vist ikke mere benzin på det bål i aften. Jeg vil ikke give stoffet skylden. Var jeg begyndt et par timer før at teste det, ville klokken for det første ikke være 1.30 nu, men jeg ville nok have lyttet til noget Bruce, eller Joel eller Olsen (hvorfor får "Han har tænkt" mig altid til at tude, rigtig tude? Prøv at lytte til teksten en dag, og se om du ka' la' vær'!

-Thomas-sådan-staver-vi-ka'-la'-vær' her

PS: Det ville nok også være bedst at tage en smule mere første gang, bare for at få en smule større high. Jeg ville ikke overdo det, men det "føles" ikke farligt - men at lytte til andres følelser i stedet for sine egne, er ofte en meget skidt ide.

Titel: Re: Hexedrone
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Nu har jeg problemer med blodtrykket, så for første gang i mit liv så vinder fornuften og jeg bestiller det ikke. Men jeg var inde og se på siden og fik da bestilt de to andre nye produkter bestilt :lol:
Glæder mig vildt meget til den spray de har fået.

Og lige til din stikpille, jeg skriver ikke til dig for at få fat på dine oxycodone, får selv og det køre stabilt nok lige pt. Så ville det være dumt at anskaffe eller tage mere oxycodone. Det har jeg fået respekt for.

Titel: Re: Hexedrone
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Men ellers, tak for hintet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]