Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er for et halvt års tid siden blevet introduceret til Morning Glory frø, og det var en kæmpe oplevelse. Jeg vil dog gerne prøve kræfter med LSD, da jeg har hørt at det ikke er den samme effekt.

Jeg vil dog meget gerne undgå problemer med polisen, så jeg fandt 1P-LSD, der skulle have en lignende trip oplevelse som LSD.

Jeg kan ikke finde noget om lovgivningen på stoffet i Danmark, Jeg ved kun at det er lovligt som "research Chemical" i UK. Er der nogen her der ved mere?

Medlem

jeg ville satse på, at politiet konfiskerer det og sender dig en bøde, hvis de opdager det. Jeg har netop været gennem en længere korrespondence med politi og anklagemyndighed efter at have forsøgt at indføre AL-LAD, som er præcis samme koncept som 1P-LSD, så vidt jeg ved. Uden at være kemikyndig, så er de begge LSD analoger der virker mere eller mindre som LSD bortset fra nogle små forskelle der skyldes justeringer i molekylet. De er således i en gråzone, viser det sig, og altså ikke definitivt lovlige, selvom de ikke står opført på nogle lister over ulovlige substanser. Jeg går lige nu og venter på at skulle i østre landsret på et eller andet tidspunkt. Det er dog en del tid siden, jeg sidst har hørt fra politiet. Hvis man er interesseret i min sag, kan den læses herinde på boardet.

Når alt det er sagt, så tror jeg, uden at opfordre til noget, at du med en ok ro i maven kan bestille små breve fra england. Jeg har i hvert fald aldrig nogensinde fået noget stoppet, før jeg var dum nok til at bestille fra holland.

Junior medlem

Mange tak for svaret! Vil gerne læse om din sag kan du linke mig tråden?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]