jeg ville satse på, at politiet konfiskerer det og sender dig en bøde, hvis de opdager det. Jeg har netop været gennem en længere korrespondence med politi og anklagemyndighed efter at have forsøgt at indføre AL-LAD, som er præcis samme koncept som 1P-LSD, så vidt jeg ved. Uden at være kemikyndig, så er de begge LSD analoger der virker mere eller mindre som LSD bortset fra nogle små forskelle der skyldes justeringer i molekylet. De er således i en gråzone, viser det sig, og altså ikke definitivt lovlige, selvom de ikke står opført på nogle lister over ulovlige substanser. Jeg går lige nu og venter på at skulle i østre landsret på et eller andet tidspunkt. Det er dog en del tid siden, jeg sidst har hørt fra politiet. Hvis man er interesseret i min sag, kan den læses herinde på boardet.
Når alt det er sagt, så tror jeg, uden at opfordre til noget, at du med en ok ro i maven kan bestille små breve fra england. Jeg har i hvert fald aldrig nogensinde fået noget stoppet, før jeg var dum nok til at bestille fra holland.
|