Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Hej alle,

Det er noget siden jeg sidst har postet her, men jeg synes lige jeg ville dele et RC jeg lige har opdaget. Jeg ved ikke hvor nyt det er, men jeg har kun fundet det ét sted, hvilket endda er i Sverige, så levering er super-hurtig - en tre-fire dage max. De kalder produktet Clonazolam (Clonitrazolam) 0.5 mg og det kommer i små gule kapsler, ikke ulig Oxynorm 5mg. men mindre og helt gule, ikke gul/brune.

Anyways, der er tale om et Clonazepam deriaviat, og da jeg er ikke kemiker, må jer med mere forstand på det aspekt af det, endelig træde til med rettelser af mine udsagn om nødvendigt.

Clonazepam kaldes også Rivotril, men min erfaring er, at det langt, langt mere ligner Alprazolam (Xanax) (på mig i hvert fald) som jeg gennem mange år desperat har prøvet at skaffe, når jeg har haft råd og mulighed. Jeg fandt en Serbisk pige der sælger den østeuropæiske variant Ksalol 1 mg. der er nøjagtig ligeså god, men da jeg ikke nemt kan benytte WU til betaling, andet end de to gange om året man kan sende penge uden legitimation (nogle interne regler de har). har jeg desperat ledt efter et RC der kunne substituere Alprazolam.

Enter Clonazolam 0.5 mg der med to kapsler får min depression til at forsvinde som dug for solen, og gør mig til den gode gamle mig som jeg kender, før jeg blev klinisk deprimeret. Min læge vil ikke udskrive noget der bare ligner, da jeg er på 320 mg. Oxycodon HCL/døgn grundet svære ledskader i hele kroppen.
Jeg har forsøgt at forklare ham, at jeg altså tager det alligevel når jeg har muligheden, men han vil ikke hjælpe, så jeg må på de grå marked som RC vel er her i landet.

Jeg får ture med dødsangst, selvmordstanker, skæren i mig selv og flere andre grimme ting, men et par Clonazolam løfter mig op hvor jeg var, før jeg blev syg. Ikke høj eller skæv, men med lyst til at lave de ting der ellers flyder for mig, være noget for andre, for mig selv og i det hele taget bliver jeg et komplet menneske - som jeg husker de gode gamle dage.

Så har I ikke hørt om det, er det værd at overveje. Der nok ikke den store mulighed for at blive høj - jeg har ikke prøvet at tage flere end tre af gangen, men til folk som mig er det et god-send!

Just my two cents, lad høre om andre har erfaringer :)

PS: Jeg har prøvet ALLE andre RC benzo-dereviativer og de er - langt de fleste - ganske enkelt horrible og frygtelige at være på, så har du givet op, så giv Clonazolam en chance og se, om det skulle være det eneste Benzo RC der er noget terapeutisk værdi ved. I was with me, bare de nu lader det leve lidt så jeg kan leve mit liv lidt, falder jeg tilbage tror jeg ikke jeg magter endnu en depression...

Tak fordi i lyttede :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
hm, spændene. tak for info! :) synes du også etizolam var nedern? for den var jeg ret glad for, spiser normalt heller ikke benzoer. Det er sker hvis har ondt af mig selv eller lign haha xD

Medlem

Interessant, trods jeg ikke er den store tilhænger af benzodiazepiner.

Tager du dem dagligt så, og i så fald - har du gjort dig af tanker omkring tolerance & eventuelle fremtidige abstinenser?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Må ærlig indrømme det er en diet-benzo iforhold til Clonazepam, men den giver da en dejlig rus. Og har en halveringstid på 18 timer... Men pas nu på, ligepludslig er du i benzo-land.

Medlem
Brugeravatar

Det er surt, at din læge ikke vil afhjælpe din tilstand. Sørgeligt, at han ikke forstår din situation. Dine høje doser oxycodon indikere høj tolerance forårsaget af dagligt indtag i meget lang tid. Det kan medføre til udvikling af depression. Du er kronisk smertepatient, og selvfølgelig skal dit smertebehov dækkes. Ingen fortjener at opleve den tilstand du befinder dig i.
Nu til snakken om benzodiazepiner. Det flyder med dit fortrukne anxiolytikum alprazolam under præparaterne Ksalol (Galenika) og Alprazolam (Pfizer)? Især Ksalol er lettilgængeligt mange steder i landet. Clonazepam derivatet clonazolam er sedativt, muskelafslappende og antikonvulsivt (krampestillende). Strukturmæssigt ligner det mest clonazepam, men noget i strukturen kan måske forklare hvorfor du hævder, at effekten minder mere om alprazolam. Dog skal du være opmærksom på afhænnighedspotentialet der gælder for både clonazolam og alprazolam. Hvis det kan lindre din psykiske tilstand i en episode, skal ingen forhindre dig i det. Håber du får det bedre og samtidig er varsom med medikamenterne. Held og lykke med det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej alle sammen, tusind tusind tak for jeres fantastiske svar, og jeres generøse delen af info, samt ikke mindst jeres bekymringer for en evt. afhængighed.

Jeg føler lidt jeg glemte nogle informationer om hvorfor jeg er endt som jeg er, i kørestol, med depressioner, men - og tag ikke fejl her - allerflest gode dage, hvor jeg er glad for det sted jeg er i livet. Og så kommer her ellers hele historien, håber det er OK, jeg trænger til at fortælle den :)

FORHiSTORiEN
Jeg er 40 år og i 2005 blev jeg ramt af en meget voldsom streptokok-infektion, der gik i blodet (sepsis) eller blodforgiftning med andre ord. Som en læge sagde (da han troede jeg ikke kunne høre ham) "Jeg har kun oplevet en strep-sepsis så voldsom, og han overlevede ikke". Tak Dr. Feelgood :-)

STREPTOKOK-iNFEKTiONEN + 18 mdr. på sygehuse incl. genoptræning
Og det tog dem da også godt og vel halvanden måned på infektions-medicinsk afd. at slå den ned, hvor jeg i perioder hver anden dag blev lagt til at sove på operationsbordet (Propofol) hvorefter de åbnede mine voldsomt hævede fod, knæ og håndled med en skalpel, og skyllede litervis af pus ud.

Desværre var det så tæt på, og jeg var så svag, at de måtte informere min Far om, at det skulle gøres, men han nok burde gå ind og sige farvel til mig, de kunne intet garantere med hensyn til overlevelse. Jeg hørte eller opfattede det ikke selv, men vidste det var galt og tæt på, og af en eller anden grund husker jeg en sang der kørte i mit hoved under alle operationer, nemlig “No Surrender” med Bruce Springsteen: “There’s a war outside still raging, you say it ain’t ours anymore to win … well we made a promise, we swore we’d always remember, no retreat baby no surrender…” :)

NO SURRENDER
Under operationen og under Propofolens indvirkning, husker jeg en “drøm” hvor jeg blev kørt i min seng, ind i et kæmpe mørkt lokale, med tusinder og atter tusinder af svævende kroppe, og en form for “dommer” der sad højt hævet bag en skranke. Hun pegede på de der kom ind “Den til venstre, den til højre, den til højre og så videre, og det gik op for mig, at det var her det blev bestemt om man overlevede eller ej. Da det blev min tur, citerede jeg ikke No Surrender men i stedet Born to Run: “‘Cause baby i’m just a scared and lonely rider, but i gotta find out how it feels. i want to know if love is wild, i wanna know if love is real…

Ja, det er lidt corny, men sådan var drømmen, og jeg blev da også vinket til venstre med et skævt smil, fra den ellers stramme “dommer”. Så at være Springsteen insane-mega-fan, kan have reddet mit liv ;-) Ahh, nok ikke, men hvem ved?

Skylningerne hjalp ikke det store, selv om hævelserne sad i og især omkring mine led, så hver en bevægelse var lig med vanvittige smerter. Forestil jer hele jeres krop er én stor byld af smerte, man er hævet til dobbelt størrelse over alt, og så skal man rulles om på den ene side, så de kan skifte lagner, når man har haft et uheld i sengen. Jeg skreg så meget, at min ven og min Far måtte gå, de kunne ikke holde ud at høre jeg havde så ondt.

AN INEFFiCiENT METABOLIZER
Men så kom forklaringen på, hvorfor de ikke kunne smertedække mig med konventionelle midler og doser. Det der gør, jeg får så megen morfika i dag, og kan "tåle" så store mængder af eksempelvis benzo'er.

De lavede nemlig en test, der viste at jeg er en "inefficient metabolizer" tror jeg nok de kaldte det. Jeg omsætter ikke de virksomme stoffer i mange lægemidler ret godt, og derfor skal jeg op på så store mængder, som jeg får. Men når niveauet først er fundet, fungerer de helt som de skal.

Og lægerne var da derefter også helt komfortable med at sætte min OxyContin ret voldsomt i vejret, for som de sagde ”Du kommer til at være på det her resten af livet, så at du bliver voldsomt afhængig, det er sådan set ret ligegyldigt” hvilket jeg giver dem helt ret i

STRAINEN BLEV STRAINED
Men så, efter mange ugers dyrkning, fandt endelig den strain af Strep-infektionen jeg havde, og kunne så sætte ind med målrettet antibiotika, og gik det stærkt.
Efter infektions-tal omkring en million, faldt jeg hver uge og var snart nede på få tusind, og til sidst samme tal som alle andre.

De lavede også en Leucocyt Scintigrafi, hvor man tager en stor mængde blod, og går så - under mikroskop - ind og “prikker” på de hvide blodlægmer, med en radioaktiv nål. Når laboranten har prikket et par tusind, sprøjter man blodet tilbage og venter en times tid. Så scanner man kroppen, og kan så så hvor de hvide blodlægmer har koncentreret sig i kroppen

Det viste sig, at infektionen havde angrebet alle dele af min krop, men mine knæ og fodled var stort set opløst. En sådan infektion “spiser” brusk og senere knogle, når den sidder længe nok, så jeg fik to nye knæ og stivgjort mine fodled med titanium-rods, der blev hamret op i min underbensknogle, så foden blev holdt fast af denne.

GENOPTRÆNiNG
Det var håbet jeg ville komme til at gå, men smerterne aftog aldrig nok til, at jeg kunne støtte på mine fødder, de var for ødelagte. Jeg blev også opereret flere gange i hænderne, hvor lillefingeren på den ene hånd ikke kan rettes ud, men ellers skriver jeg ni-finger system hurtigere end de fleste skriver med ti - en god ting, nu man er mega-nørd og elsker at kode websites, programmere Mac og iOS Apps, står for familiens NAS og Cloud-løsninger (server-rum her ved siden af sengen :) og så videre :)

LiVET ER SKØNT!
Så som i måske kan høre, hvis i er fulgt med så længe, har jeg et fantastisk dejligt liv nu. Jeg får førtids-pension samt en lille forsikring jeg havde mod varig sygdom, og det gør jeg kan hellige mit liv til min familie, venner og nørderierne.

Well, så længe jeg kan skaffe det antidepressive jeg har behov for, Alprazolam eller Clonazolam eller lignende benzo'er. Ja, Ritalin eller Adderall holder jeg også af, Ritalin fik mig gennem min smertefulde genoptræning, og en streg coke eller godt amf elller E ville bestemt være skønt, Men det er lidt svært at komme ud i byen og rundt i de kredse ,der har den slags, så jeg holder mig til postordre, he he :)

Og det er også helt fint, som sagt er jeg glad bare jeg kan få det der hjælper mit humør. Jeg har skam været helt der nede hvor jeg begyndte at skære i mig selv, bare for at deflektere den mentale smerte, men det er måneder siden gudskelov. Jeg var også omkring psykiatrisk et par dage for en tre år siden, men det var nu en god oplevelse og da de sendte mig hjem, var Far og venner og andre fra familien der med støtte, så det tror jeg ikke ser igen.

Det skal også siges, at før min sygdom havde jeg et voldsomt alkohol-misbrug, der startede allerede i de tidlige teenage år. Sådan løste familien problemer, og det under jo ikke jeg også endte sådan. Min mor og pap-far er døde af deres misbrug, mens min Far og jeg er tørlagte og jeg bryder mig ikke engang om smagen, endsige virkningen længere.

Og som jeg siger, var det den byttehandel jeg måtte lave for at blive tørlagt, er den helt fair med mig - heller dette liv, end slave af alkohol!

TiL JERES DEJLIGE KOMMENTARER
=> TiL Abdalla: Jeg bliver hurtigt psykotisk af Etizolam, så hvis jeg tager det, skal jeg passe meget på. Og på mig har det ikke nær den virkning Clonazolam har, som løfter mig op hvor jeg bør være rent humør-mæssigt, lige som Alprazolam. Det gør mig ikke høj, men løfter lige netop derop hvor andre er, og gør jeg kan glæde mig til dagen, være glad dagen igennem, og måske vigtigst for mig, sove rigtig godt om natten.

=> TiL Wicked: Ja, jeg har gjort mig tanker, men jeg har endnu ikke oplevet abstinenser fra dem når jeg løber tør. Og det sker, når jeg ikke har råd til flere sidst på måneden. Men jeg har kun taget dem en halvanden måned, og har til et par dage endnu, så jeg løber tør inden den første, og så må vi se - det går nok!

Men … har man en gang oplevet abstinenser fra Oxycodone eller andre morfika (eller Heroin for den sags skyld) tror jeg man er hærdet, for der finde INTET i verden, der er værre eller mere smertefulde end de abstinenser! :)
Men ja, jeg tænker over det, og passer på ikke bare at tage dem for at tage dem, jeg tager dem når behovet er der - prøver på det i hvert fald :)
Mange tak for kommentaren min ven!

=> Til Levopa: Du har helt klart ret i alt du siger, og jeg har også dækket meget af det herover, så vi tænker ens tror jeg. Jeg er dog meget interesseret i om du med “landet” mener, at dem der fra Galenika kan fås her i landet? Det har jeg aldrig kunnet finde eller opstøve, så - og jeg skal passe på hvad jeg skriver nu, jeg vil ikke bryde reglerne - du kan jo altid sende mig en PM, hvis du har yderligere kommentarer til noget i min lille roman her, lad os sige det sådan - det må du meget gerne, bed om min mail-adresse evt. ;-)

Og til jer andre, ja undskyld det blev en roman, men det var sgu rart at komme ud med det hele, og I var så søde alle sammen og svarede så brugbart til mig, at det ene ord bare tog det andet. Håber det er OK med alle!

Tak igen venner, det er skønt det her fristed findes, og jeg vil komme her mere end jeg gør, jeg laver bare så mange gratis sites for forkskellige folk, at jeg nogen gange glemmer at kigge ind, jeg elsker nemlig at hjælpe andre med den slags - anyways, you rock alle sammen, YOU ROCK! Tak igen!

Love,
T

Insane psychedelia user!

Du tager simpelthen fejl hvis du mener intet er mere smertefuldt en abstinenser fra opioider. Benzodiazepin abstinenser er MEGET værre end hvad opioider kan forårsage. Du kan meget vel ende op med slagtilfælde, eller dø af det. Det er rent ud sagt det værste jeg har prøvet. Og jeg har også være hele møllen igennem med opioider.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Opioider kan også give slagtilfælde ved voldsomme abstinenser, det sagde flere overlæger i hvert fald til mig. MEN ... jeg har aldrig prøvet abstinenser fra Benzo'er, så derfor vil jeg ikke være påståelig, du har ganske sikkert ret, jeg kan som sagt ikke sammenligne.

Jeg ved bare, at dengang min dosispakkede ikke var blevet lavet af apoteket, lå jeg i min egen diarré, opkast, kune ikke kontrollere arme eller ben, og havde en puls der gjorde, at jeg blev kørt direkte på hjerteafdelingen og overvåget i fire døgn. Efter flere indsprøjtninger med Vilan, Morfin DAK og Diazepam stoppede det, men det var de værste timer i mit liv. Vilan mener jeg nu burde være substitueret med endnu en gang Morfin, men det ville de ikke høre på.

Men igen, jeg prøver ikke at diskutere med dig, for du har mere erfaring end jeg. Dette er blot mine erfaringer med morfin - benzo-abstinenser har jeg ikke prøvet. Men føj, det lyder bestemt heller ikke rart!

En ting er i hvert fald sikkert: Det er stærke sager vi tager, så godt vi passer på os selv og hinanden - tænk at kunne opfinde et drug, hvor der ikke var en regning at betale i form af abstinenser :-) :peace:

Hygge, og ha' en super dag,
T

Insane psychedelia user!

Ja, det kan opioider sikkert i sjældne tilfælde, ved cold tyrkey i vanvittige doser, men det er almindeligt forekommende ved benzodiazepiner.

Det er heller ikke for at skræmme dig fra at bruge dem. Jeg synes bare du bør vide det. Så du kan tage på hospitalet såfremt du oplever abstinenser. For det er virkeligt farlige sager.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde over de her superpotente Triazolobenzodiazepin-analoger, som ser ud til at være RC-markedets seneste påfund..
Pyrazolam er ganske harmløst, men de halogen-substituerede triazolo-benzoer er decideret skræmmende, hvis de ikke bruges med stor forsigtighed.

Jeg frygter en gentagelse af Phenazepam - og den kavalkade af train wrecks og indlæggelser, dét stof førte med sig.
Så til alle: PAS PÅ.

Hvorfor?

Flubromazolam (ikke at forveksle med Flubromazepam og Clonazolam er begge aktive ved få hundrede mikrogram - tæt på samme potens som en typisk dose LSD (!)

Noget andet er, at Flubromazolam også ud til at have et half life på adskillige timer, hvis ikke døgn.
(Blackout-dose for Flubromazolam er f.eks. 500-750 µg. Så lidt som ét enkelt milligram har givet selv folk med stor benzo-tolerance mere end de kunne håndtere.)

Så - Godt at høre at Clonazolam er en god benzo, men ville bare lige give en heads up.
Og ja, benzo withdrawal er noget lort. Nok det værste, jeg har prøvet. (Måske lige en tand værre end depressionen efter rigtig heftig MDMA-binging)

Myst

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Læser mange steder at benzodiazepiner giver voldsomme abstinenser og meget være end opioider. Det har jeg dælme svært ved at forestille mig.
Så skal du i hvert fald passe på dem tommyknockers. Jeg overlevede knapt nok en kold tyrker på 250-300mg oxycodone, dog efter at have taget dagligt i mange år, helt uden nogen form for pause.... Så den sad dybt i mig.

Tak for din historie tommyknockers.

Medlem
Brugeravatar

Det er helt okay, at du deler dit forløb med os. Det er en stor omgang du har været igennem. Det er glædeligt, at du ikke har mistet håbet trods alt hvad du har oplevet. Du behøver ikke, at undskylde, noget læse stof blev det til, men fortryder aldrig jeg brugte det tid på, at læse det igennem. Hvad du beskriver er virkeligt noget der appellere til følelserne og giver stof til eftertanke. Jeg er glad for du klarede den, og i mindste kan nyde tilværelsen. At du skal indtage oxycodon resten af livet og udvikler/har udviklet kraftig afhængighed er fuldstændig ligegyldigt, ligesom lægen sagde. Det bidrager positivt med eufori, opstemthed, motivation og smertedækning og andre fordele, så helt bestemt er det for dit tilfælde helt retfærdiggjort efter min mening. Ingen skam over det. Ud fra min fortolkning signalere dit indlæg godt humør, hvilket er godt at se. Hvis det er clonazolam der afhjælper den depressive tilstand nuværende, så er det helt okay. Glæde i din tilværelse, burde ikke frarøves dig, men som andre nævner i deres indlæg er benzodiazepin abstinenser værre end abstinenserne fra opiater/opioider. Kan svagt ærinde beretninger om dødsfald forårsaget af kraftige benzo abstinenser. Derfor burde du nøje overveje, at planlægge dit forbrug med højest 3-4 ugers behandling efterfulgt af en pause for, at undgå fysisk og psykisk tilvænning. Taget i betragtning af de andres indlæg, så antager jeg at de ikke har til sinde, at ville diskuttere abstinenser, men blot understrege vigtigheden i det faktuelle om benzodiazepiner og udvikling af afhængighed. De oxycodon abstinenser du beskriver bringer ingen tvivl om hvor kraftige og smertefulde de er grundet dine høje dosis. Det er dog også helt sikkert, at ingen ønsker at opleve abstinenser fra et kraftigt (mis)brug af benzodiazepiner. For din egen skyld, så tag vore bekymringer til dig og læs op på tilvænning af benzoer. Pas på dig selv, og hav det godt! Smil til dagen, og den smiler til dig ;-) Runder af med et lille tip, som muligvis kan bidrage til bedring af din depression. D3-vitamin i høje doser dagligt (170 µg) og fiskeolie i gelatine kapsler (3000 mg) har effekt.

Junior medlem

Godt at høre du har det bedre. Det er et ret vildt forløb, du har været igennem! Hvordan virker de, hvis man har problemer med søvnløshed? Det kæmper jeg en del med, og overvejer at bestille nogle hjem.

Insane psychedelia user!

http://www.benzoinfo.dk/index.php

Fik meget ud af den her side da jeg fandt ud af jeg var blevet fanget af benzoerne - havde jeg læst den inden, så ville mit misbrug nok ikke have eskaleret så meget :)

Medlem
Brugeravatar

Nitrazepam er et udmærket hypnotika imod søvnløshed. Benzodiazepinets halveringstid er på 16-38 timer. Der findes masser af information om anvendelse af stoffet, virkningsmekanismer osv på internettet.

Fso: Godt link du fik tilføjet til tråden. Den byder på solid info om afhængighed, nedtrapning mm, som er guld værd for individer med smag for benzoer.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Tak for opfriskning af linket Fso! I kan også finde linket i denne tråd: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=25469 som står i Medaljens Bagside omkring Benzo - nedtrapning.

Spændende tråd! Og tak for din historie tommyknockers. Det er altid god læsning når folk fortæller noget som de selv har oplevet, og det gør at vi forstår din situation meget bedre.
Jeg har en far som for år tilbage var afhængig af Stedsolid gennem 30 år. Det tog ham nok omkring 5 år at komme helt ud af abstinenserne. Benzodiazepiner er fantastiske til akut brug, men er voldsomt afhængighedsskabende ved længere brug. Derfor er det ikke nogen god ide at tage dem hver dag.

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Sandt Fanny. Godt indlæg. Dit input med egen erfaring om din fader, som var afhængig af stesolid gennem 30 gav anledning til nysgerrighed. Kan man tillade sig, at spørge om hvad årsagen var til hans afhængighed? Om forladelse, håber ikke du føler dig stødt. Melder klart ud, at jeg ingen negative intentioner har, er blot nysgerrig.

Medlem
Brugeravatar

vectra skrev:
Læser mange steder at benzodiazepiner giver voldsomme abstinenser og meget være end opioider. Det har jeg dælme svært ved at forestille mig.
Så skal du i hvert fald passe på dem tommyknockers. Jeg overlevede knapt nok en kold tyrker på 250-300mg oxycodone, dog efter at have taget dagligt i mange år, helt uden nogen form for pause.... Så den sad dybt i mig.

Tak for din historie tommyknockers.

Jeg har aldrig været afhængig af benzoer, men har hørt fra mange der har været afhængige af både benzoer og opiater. De siger alle at benzo abstinenser er langt, langt værre. Det giver eftersigende vanvittige angstanfald, paranoia, psykose, og epileptiske anfald. Du bliver bogstaveligt talt midlertidigt sindssyg.

Medlem
Brugeravatar

Omfanget af symptomer på benzodiazepin seponeringssyndrom er stort. Det er korrekt at det anses for, at være en yderst pinefuld og ubehagelig tilstand, som er værre end opiat/opioid seponeringssyndrom. I tilfælde af kraftig tilvænning kan abstinenserne være fatale.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Så kom min pakke med posten i går. kl 20 om aftenen var jeg klar. Tænkte lidt over start dosis 1-2-3-4 tabletter, na vi ligger forsigtigt ud. Det blev 2. En time senere kl 21 var jeg begyndt at føle mig lidt underlig , verdenen trak sig lidt sammen og jeg blev fandens træt. 20 minutter senere faldte jeg i dyb søvn, det sidste jeg husker var at tænke, husk nu at trække vejret.

Sov så 12 timer, hvilket er det dobbelt af hvad jeg plejer og er en smule groggy her nu.

Russen af Clonazolam, kan jeg ikke fortælle om denne gang, da jeg gik ud som et lys.

Du kan roligt starte på en 0.5 tablet. Hvis du ikke har prøvet før.

Senest rettet af vectra 09 feb 2015 17:33, rettet i alt 2 gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]