Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man opløses kokain i vand og sniffe det sådan? Da jeg har renset noget flake Og har fået en krystal masse som er næsten umulig og sniffe da det klumper sammen når man masser det derfor jeg ville høre om man kan opløses det i vand og på den måde indtage det igennem næsen.

Medlem

Jeg ved ærlig talt ikke om det ville være en god ide.

Men jeg har selv haft noget kokain der var ret fugtigt og derfor klistrede engang. Hvis du opvarmer en tallerken på en radiator eller en brødrister, og hælder kokainen ud over den varme tallerken, bliver det utroligt nemt at pulverisere ordentligt.

Junior medlem

Problemet er jeg har renset til og der efter tørret det og nu er det en masse der ikke tåler varme overhovedet så klister det hvis Detmer koldt er det meget hårdt men lige så snart jeg ville knuse det bliver det igen for varmt og det fedter samme sider lige nu og har opløst 0.5g i 0.5 ml vand og har det i en 0.5 sprøjte og prøver nu og sniffe små mængder op i næsen og siger om lidt om det virker det smager vildt dårligt og smager ikke godt har kun taget 0.1 i sprøjten da det er meget rent det jeg sider med

Junior medlem

Virker ikke optimalt desværre

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvordan har du renset det? ...det lyder ikke særlig rent, hvis du ikke får noget ud af 100mg...

Dedikeret medlem

Når du skriver "renset", hvad mener du så? Det lyder ret underligt og man kan jo gætte for evigt, når ikke man kender fremgangsmåden. :)

Junior medlem

Efter have spist lidt af det også endte jeg i en ordentlig sved tur og et godt sus! Har kun renset det med vand og skulle aldrig have gjort det da problemet nok er det fik i overkanten med varme

Dedikeret medlem

Problemet er måske netop at du har brugt vand. Så ender du vel med en sjov blanding af salt og freebase kokain? Det forklarer hvorfor det bliver underligt, umedgørligt og måske mister noget effekt.

Du kan ikke bare inddampe vandet igen, du er nød til at (re)krystallisere kokainen (fx lave en syre/base ekstraktion). Jeg tror dog heller ikke, at det gavner noget for renheden bare at opløse det i vand, du får jo ikke fjernet noget. Medmindre du filtrere det. Men jeg tror ikke det er de uopløselige ting, der er "farlige". Laktose og alt muligt andet cut-middel er jo også fint opløseligt i vand.

Jeg håbede på at nettet lige havde en god opsummerering på, hvad en syre/base ekstraktion egentligt er. Men nej. Jeg har desværre ikke tid til at komme ind på det nu - og jeg aner ikke om du er interesseret i at vide det - men jeg vil gerne uddybe på et senere tidspunkt. Hvis ikke en anden gør, og det har interesse. :)

Junior medlem

Har kørt det igennem kaffe filtere og nej ved ikke hvordan jeg Gør dette har nu 3.5g af det her jeg ikke for så meget ud af med mindre jeg spiser det så ville takke mange gange for du gad fortælle hvordan jeg for det til noget jeg kan sniffe igen

Dedikeret medlem

Jamen selvfølgelig vil jeg da det. Bare lige for at være helt sikker, du har tørret kokainen i et par dage, ikke? Altså fx. fint hakket ud på en tallerken. Det tørre ikke bare sådan på ingen tid.

Det er heller ikke sådan lige til at fikse dit problem, hvis min indledende tanke er rigtig. Du vil i hvert fald skulle på indkøb.. Heldigvis for min dovenskab, dukkede der også en side op, hvor det hele var nogenlunde beskrevet: https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=38798

Citat:
1) dissolve the cocaine base in ether (1gr of cocaine base per 15ml ether). Filter it to get rid of any ether insoluble cuts that remained from the ammonia treatment
2) dissolve 38% lab grade hydrochloric acid in acetone (0.25ml of hcl acid per 15ml acetone per gram of base
3) add the acetone/hcl acid solution in the ether/base solution. A visible white reaction will form, crystals will start precipitating in the bottom. When the solution is no longer reacting (it will be clear no white clouds), gently stir it, leave it for a few hours for the crystals to properly grow. Run the rod up the beaker, over carrying some liquid, if no crystallization happens you are good, its done. In any case leave it 3-4 hours to properly crystallize.
4) discard the ether (leaving the cocaine in the beaker!) and do a very thorough acetone wash in order to remove any traces of ether left. After a few pours of acetone in the beaker filter out the cocaine base (just like le junk describes nothing fancy). Perform a final acetone wash over the filter. Fold the cocaine in the filter and let it dry for a couple of days. Thats called an empanada.

voila cocaine as pure as it can get.

the other method (ether free) is done by dissolving cocaine directly into acetone. Then dissolving hydrochloric acid (38% lab grade) in methanol. You use 0.25ml of hcl acid per gram of cocaine base and double that of methanol i.e a 1:2 solution of hcl acid/methanol. You gently swirl both beakers by hand (like rotating them) and mix them, cocaine will start precipitating. After 2 hours stir everything and let for another 4-5 hours. Then filter out the cocaine acetone wash and let it dry.

Men, vær lige sikker på at det ikke bare er fordi du ikke har ladet det tørre ordentligt først. :)

Junior medlem

Okay mange tak ville prøve af

Junior medlem

Skal da lige vente til damen ikke er hjemme da det her ikke kan gøres uden hun opdager det med det samme hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]