Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hej psy.

Jeg har et par Ecstacy piller som jeg prøver at finde ud af hvad er. Jeg har prøvet at lede lidt inde på Erowid (fik af vide de har en database med forskellige piller) men har ikke kunne finde nogen billeder af det jeg har. Nogen der kender til den her fætter, eller ved hvor man ellers kan finde en database over E-piller?

Billede

Medlem
Brugeravatar

Prøv http://www.pillreports.net

Senest rettet af Soft parade 17 jun 2015 12:14, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Pillreports er nok det tætteste du kommer på en identifikation af ecstasypiller. Og skal jeg være helt ærligt er den side heller ikke meget værd. Når jeg har kigget rundt derinde syntes jeg der er meget spredt mellem informationerne og tidspunkterne der bliver opdateret med nye piller.

Hvis du endelig skal spise kiks, vil jeg anbefale dig at købe et testkit: viewtopic.php?f=31&t=47564. Selvom jeg hellere vil anbefale dig at købe ren MDMA istedet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Som Deus vult siger vil jeg også anbefale rent MDMA, har efterhånden set flere få hjertestop osv af en kombination af amfetamin og MDMA som for det meste er stofferne som er i ecstacy piller, desuden er der også tit andre stoffer i som man ikke ved hvad er hvilke bare gør kombien endu mere farlig.
By the way super fedt du prøver at tjekke pillerne inden du tager dem, istedet for bare spise dem som slik som mange andre gør.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Jeg siger mange tak for de hurtige svar :) Jeg vil prøve at bestille nogle testkits, for at være på den sikre side.

Jeg er blevet lært om HR for en del år siden, og jeg har så vidt muligt prøvet at være forsigtig når jeg skal indtage diverse sager. Det er trods alt stadig styret af et ureguleret markede, og så længe det er dét, så aner du simpelthen ikke hvad du får, så hellere være forsigtig, så har du langt større chance for at komme helskindet ud på den anden side :)

Medlem

https://www.ecstasydata.org kan i nogle tilfælde også være behjælpelig til identificering.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
One-Eye skrev:
Jeg er blevet lært om HR for en del år siden, og jeg har så vidt muligt prøvet at være forsigtig når jeg skal indtage diverse sager. Det er trods alt stadig styret af et ureguleret markede, og så længe det er dét, så aner du simpelthen ikke hvad du får, så hellere være forsigtig, så har du langt større chance for at komme helskindet ud på den anden side :)

Det er satme god stil! Og desværre en alt for sjælden ting derude..
Pas på jer selv!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]