Jeg har brug for lidt viden angående Fentanyl plastre. Jeg har adgang til plaste der frigiver 100 mcg/time.
Jeg har tidligere taget Fentanyl IV. I 1 ml er der typisk 50 mcg og jeg kunne sagtens tage flere ML af gangen.
Hvis jeg skal benytte plastret har jeg tænkt mig at bruge det som det er tiltænkt. Det vil sige sætte det på huden. Efter 3-4 timer bør jeg have en mængde i blodet, der bør gøre mig godt skæv. Men vil jeg være euforisk osv når der er taget transdermalt?
Plastret er designet til at virke i 72 timer - vil jeg kunne tage det af efter et par timer og sætte det på igen senere indtil jeg har udnyttet de totale 72 timer?
Jeg har en høj opiat tolerance og har som sagt indtaget Fentanyl IV, så jeg har erfaring med Fentanyl. Det værende sagt er jeg ikke interesseret i kommentarer om at klippe det i stykker og spise det eller sætte det på gummerne osv. Ved at bruge det rigtigt og være opmærksom på biotilgængeligheden, akkumulationen og halveringstiden vil jeg hele tiden kunne have helt styr over mængden af fentanyl i mit blot.
|