Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Amf søvn
Junior medlem

Hej

Jeg tog i går et par streger amf og lidt vodka ved siden af.
Jeg har prøvet diverse substanser, dog ikke amf. vidste godt på forhånd man ikke får meget søvn oven på en amf tur.

Det jeg vil høre om, er hvornår man kan forvente, at få sin søvn igen og man ikke er så færdig i hovedet af det.

Titel: Re: Amf søvn
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Jeg ved ikke hvor meget amfetamin du har taget så jeg kan ikke fortælle dig hvornår du er klar til at falde i søvn. Men regn ivertifald med 7-12 timer efter den sidste streg. Selvom du måske ikke kan sove og ikke magter at spise lige nu er det en god idé at få klemt noget mad og drikke ned, og så prøve at få slappet/halvsove selvom du nok ikke falder i søvn. Og du skal under ingen omstændigheder tage mere amfetamin.

Du kommer til at være helt færdig i hovedet, og have en nedtur på når du vågner, og nedturen kan godt følge dig 3-5 dage men blir bedre dag for dag. Det føles ikke særlig rart for nogen, især hvis det er første gang du prøver amfetamin og ikke kender til rusen. Men bare rolig, spis sundt og prøv at træne selvom lysten måske ikke er der, og lad værd at tage nogen stimulanser så skal du nok være på toppen igen snart! :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Ved ikke hvad dit forhold til cannabis er, men 2 øl og en joint kan somregel sende mig i kassen en 4-5 timer efter sidste streg. Er dog også hverdags ryger. Hvis man ikke er så vant til det, kan det måske godt skabe lidt for meget tankespind, hvis man ikke har sovet i en dags tid.

Junior medlem

Mange tak for de hurtige svar.

Tror ikke lige amf's comedown er noget jeg skal prøve foreløbig haha.

Jeg prøver nok lige med en lille pind og ser om det ikke kan få lidt ro på det hele.

Medlem
Brugeravatar

Mine erfaringer siger mig, at der ikke kommer bivirkninger hvis doseringer holdes lavt.
Værd at overveje til næste gang :-)

Junior medlem

Soft parade skrev:
Mine erfaringer siger mig, at der ikke kommer bivirkninger hvis doseringer holdes lavt.
Værd at overveje til næste gang :-)

Det kunne sagtens være, min tolerance er heller ikke så stor, da der går flere måneder imellem mine ture.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det må være noget dårligt amfetamin du har taget Acidprophet, hvis du har det så dårligt bagefter! Min erfaring siger mig, at man er lidt træt dagen efter, men hvis stoffet er rent, er det blot en enkelt dag man skal regne med nedsat energi.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Acidprophet@ Det er ikke det bedste råd at fortælle trådstarter at han skal træne på en amfetamin nedtur, kroppen arbejder på højtryk iforvejen så er yderlige belastning ikke så godt. Men en gå tur i den friske luft er helt i top, specielt nogle behagelige steder, som skovene eller ved vandet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Bl0dpump@ Jeg er pisse dårlig til at formulere mig kan jeg godt se, jeg mener selvfølgelig ikke han skal træne på comedown eller dagen efter hvor man er helt smadret. Det jeg mener er det er godt at træne de efterfølgende dage og få noget sundt mad ned det plejer gøre underværker for mig.

Fanny@ Det var ivertifald rent nok til at 50-70 mg kunne holde mig vågen de næste 10 timers hvor jeg havde en god eufori hele tiden og var meget glad, men har ikke den store tolerance tager ikke amfetamin så tit. Har også kun nedsat energi dagen efter men nedturen plejer følge mig ivertifald 5 dage hvor det blir bedre dag for dag. Det lugtede meget klamt og som jeg har læst herinde er rent amfetamin lugtfrit så der har nok været en masse klamme andre ting i som kan være skyld i at jeg har haft lidt nedtur de efterfølgende dage ellers er det bare mig som reagerer lige så kraftigt på nedturen som jeg gør på opturen. Jeg vil forsøge mig med en acetone vask fremover. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Nu lyder det som om du har holdt mængden nogenlunde nede og ikke kørt på hele natten, så du kan nok regne med en 7-12 timer som Acidprophet siger. Men jeg er næsten sikker på at jo mere mad du har i maven, jo nemmere kan kroppen slappe af og falde i søvn. Selvom appetitten er langt væk så gør dig selv den tjeneste at få noget i maven.

Jeg ved af personlig erfaring at hvis jeg går igang med den dårlige efter kl. 1200 så sover jeg ikke før morgenen efter, så der kan det være ekstremt lækkert lige at have en lille joint gemt til at skrue ned for den psykiske nedtur og få ro i hoved og krop, efter sådan en aften :-)

Junior medlem
Brugeravatar

haha er det træls

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]