Hej psy.
Jeg har nu taget euforiserende stoffer i en del år, i en del forskellige doser, og stortset de alle almen kendte, og dyppet foden lidt i RC's også.. men det er en ting der altid vil nage mig, og det er mit comedown.
Hvordan tackler i hver og især tanken om at rusen snart at slut? at aftenen er ovre, og rushet ikke kommet tilbage?
At kæben gør ondt, og tungen tygget i stykker?
En klam smag i munden, og ondt i maven efter 2 pakker smøger?
Jeg har det rigtig stramt med comedown.. faktisk så slemt jeg er stoppet med at tage amfetamin på 3. år.
jeg har haft mine ture på mdma, men oftest altid med gode pauser, og det gør sku ikke rigtig noget for mig længere.
Mine doser er altid under 200 mg, og alligevel så føler jeg kun jeg har 2 timers velvære, og efter det tænker jeg kun på det kommende comedown, og den flygtige rus.
Ja, selv ved coke.. skal sidde med sniffebrættet og ligne en junkie der sniffer streger hver 5 minut for at det gør noget for mig.
Ellers kan jeg tage en streg, og 5 minutter efter sidder jeg og har lyst til den næste og kæde ryger smøger for at få undgå coke "mellem comedown"
Hvordan forholder i jer til det? flyder i bare med det og indser at aftenen er ovre, skifter i over til et andet stof? spiser noget mad? løber en tur?
Jeg har selv haft god erfaring med at skifte over til keta,

sidst på aften. but still..
Comedown kommer og knepper mig i røven før eller siden.
Kan det passe nogle folk er mere udsat for det end andre?