Okay det undskylder jeg, det havde overhovedet ikke tænkt over! Men fedt' takker fordi dine svar

Jeg overvejer at tage det med 3 gode venner som skal på svampe( 1 for første gang og 1 som ikke har gjort i flere år, og 1 som har prøvet det 2-3 gange, personligt har jeg selv spist svampe(kun p. Cubensis ) ca 10 gange max 3g på én gang ) men ved ikke om så mennesker kan komme til at være et irritations moment især uden en som er ædru til at holde styr på os. Også fordi jeg ligsom er den mest erfarene, som de andre plejer at betro sig til når vi har snakket svampe og trippet, men denne gang vil jeg gerne et skridt længere ud, så jeg er der ikke ligsom jeg plejer at være og det ved jeg ikke hvordan de andre har det med.Fordi jeg vil både have det skide sjovt men også få en syret afslapper.
Jeg har også et par andre spørgmål nu når jeg er i gang, egentlig mest for nysgerrigheden skyld.
Jeg er også i dilemma om hvornår jeg skal spise mit lsd iforhold til de andre som spiser svampe. Om jeg skal have comeup imens de er sober eller om jeg skal tage det på samme tid og så stadig trippe når de er færdige. Hvad havde i valgt?
Hvor lang tid tager det jer om at peake i trippet?
Er det muligt at redosere efter man har peaket, uden at det bare forlænger trippet?
Hvor lang tid efter første dose, redosere i?