Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Hej psychedelia. Jeg har for 4 måneder købt 2 LSD frimærker. Jeg har opbevaret dem mørkt og luft-tæt bagerst i mit klædeskab i et så kaldt "Lomme-askebæger" ( havde desværre ikke mulighed for nedfrysning) hvor lang tid kan sådan et holde sig; tror i stadig at der gemmer sig lidt power i dem??
Har fået afvide at hvert mærke skulle indeholde 250 enheder. Men efter hvad jeg kan læse mig frem til er dette et ok stærkt frimærke, så jeg tvivler lidt på om det er sandt. Har taget et par billeder af dem, i håbet om nogen af jer kan genkende dem og evt komme med lidt info omkring styrken. PS. De er købt i Århus området, hvis det skulle være til en hjælp. #NolleNegl

BILLEDE : http://tinypic.com/view.php?pic=fck9xy&s=8#.VdCqv1IV7CQ

Billede

Senest rettet af linø 16 aug 2015 18:16, rettet i alt 1 gang.

Medlem

*4 måneder siden

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Nej jeg kender desværre ikke til det billede så kan ikke fortælle dig hvor meget styrke de er på, og samme billeder kan jo også indholde forskellige styrker. Dine mærker kan sagtens indholde 250 ug, men det er tit et salgstrick at folk siger der er mere på end der i virkeligheden er, og de fleste mærker er tit på omkring 100 ug. Hvis din tunge bliver bedøvet og det er meget bittert så spyt det ud med det samme for så er det sandsynligvis nbome, bare et råd herfra ved jo ikke hvor meget erfaring du har med LSD.
LSD er et rimelig ustabilt stof, men dine mærker burde stadig virke uden at have mistet særlig meget styrke sådan som du har opbevaret dem.

Medlem

Har ingen tidligere erfaring mht LSD. Men tak for det gode råd! Har nemlig også frygtet lidt at det skulle være n-bome. Men tror planen er at starte med et halvt mærke, og så se hvad der sker efter halvanden times tid. Håber på der er nogen andre som har stødt på disse mærker :)

Medlem

Min kilde siger igen at de er på 250ug og han kalder det middel styrke. Han plejer gerne at nappe 1 mærke og så vente en time 1-2 til det næste mærke. Men det virker bare uber strong imo

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Vi må desværre ikke diskutere priser herinde, men 250 ug er en ok heftig dose, og et halvt mærke vil være fint til første gang. Hvis det er bittert, så spyt det ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nu er prisdiskussion som sådan ikke tilladt herinde, men kan berolige dig med, at det er en meget normal pris. Din dealer fusker næsten sikkert med dig, hvis han siger, det er på 250 µg, og kalder det middelstærkt. Som Plejadestjerne også siger, så er det en ret kraftig dose. Hans råd om et halvt virker fornuftigt.

Du kan for resten ikke bruge mærkernes print til at fortælle ret meget. Enhver idiot kan købe trækpapir og lægge random narko på.

PS: LSD er ikke så ustabilt, som folk går og tror. Mener der blev spist syre fra Hofmanns laboratorie til et af de senere jubilæer for LSDs opdagelse. Ved de rette forhold, kan det let holde sig. Som med alt andet, er de rigtige forhold: Koldt, mørkt og tørt.

Medlem
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
PS: LSD er ikke så ustabilt, som folk går og tror. Mener der blev spist syre fra Hofmanns laboratorie til et af de senere jubilæer for LSDs opdagelse. Ved de rette forhold, kan det let holde sig. Som med alt andet, er de rigtige forhold: Koldt, mørkt og tørt.

Det er nemlig rigtigt, var også engang bange for om LSD'en på et mærke nu ville forsvinde helt hvis det ikke havde de rigtige leve vilkår i bare en måned. Men har hørt om en del LSD der har holdt flere år uden at være i fryser bare det holdte de andre levevilkår. Det er dog stadig ustabilt i forhold til f.eks 2c x'erne.

Medlem

Okay det undskylder jeg, det havde overhovedet ikke tænkt over! Men fedt' takker fordi dine svar :)
Jeg overvejer at tage det med 3 gode venner som skal på svampe( 1 for første gang og 1 som ikke har gjort i flere år, og 1 som har prøvet det 2-3 gange, personligt har jeg selv spist svampe(kun p. Cubensis ) ca 10 gange max 3g på én gang ) men ved ikke om så mennesker kan komme til at være et irritations moment især uden en som er ædru til at holde styr på os. Også fordi jeg ligsom er den mest erfarene, som de andre plejer at betro sig til når vi har snakket svampe og trippet, men denne gang vil jeg gerne et skridt længere ud, så jeg er der ikke ligsom jeg plejer at være og det ved jeg ikke hvordan de andre har det med.Fordi jeg vil både have det skide sjovt men også få en syret afslapper.

Jeg har også et par andre spørgmål nu når jeg er i gang, egentlig mest for nysgerrigheden skyld.

Jeg er også i dilemma om hvornår jeg skal spise mit lsd iforhold til de andre som spiser svampe. Om jeg skal have comeup imens de er sober eller om jeg skal tage det på samme tid og så stadig trippe når de er færdige. Hvad havde i valgt?

Hvor lang tid tager det jer om at peake i trippet?
Er det muligt at redosere efter man har peaket, uden at det bare forlænger trippet?
Hvor lang tid efter første dose, redosere i?

Medlem
Brugeravatar

Gør som Phillip Fry siger start ud med et halvt, for hvis nu det er 250ug som du har fået fortalt er det jo meget kraftigt at starte ud med et helt. Det kan godt være du bliver skuffet, men du kan jo altid tage mere en anden gang. 250 ug vil give komplet ego død, det vil sige du ikke ved hvem du er længere, og have et meget langt peak, derfor du skal tage et halvt.

Det vil nok være en god idé at tage LSD'en en halvanden time eller 2 timer før de tager svampene, men så begynder du også trippe en del inden de kommer ind i det men så følges i ivertifald ad meget af vejen. De kommer nok til at kunne sove lidt før dig hvis det er LSD du har fat i, for det er et langt trip som du nok ved men du peaker ikke hele tiden der er langt afterglow på det. LSD'en plejer virke for mig efter 45-70 minutter det er lidt forskelligt, og du vil ramme peak efter et par timer. Min erfaring siger man ikke kommer særlig meget længere ud selvom du redosere med den anden halvdel af mærket når du først har ramt peak, og du ved jo ikke om du skal redosere før peak, så du skal ikke redosere med LSD. Og jo det kan godt forlænge trippet men der sker bare ikke så meget mere. Efter min mening SKAL man tage det hele på en gang.

Det er meget vigtigt at have en tripsitter til stede hvis der skulle ske noget, har set folk gøre meget underlige ting fordi der ikke var en til at holde styr på dem og det kunne godt ha gået galt men der snakker vi også høje doser meget uansvarligt. Men jeg kan jo ikke gøre noget ved hvis i vælger ikke at have det. Hvis i gør det så bare sørg for at alt andet i set & settings er helt iorden. Og for guds skyld hold nu dosen lav med de svampe til ham din ven som ikke har prøvet det før, men det vidste du sikkert allerede :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]