Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hey, ved ikke om det rigtig forum, but here we go... I går ved en 4 tiden købte mig og to andre 1.g Emma, det undret os lidt at den var helt gennemsigtig, for den jeg har normalt tager er brunlig og af og til brunlig gyldig. så spurgte vi en homie om han vidste om det, og han sagde den var syg, så vi tænkte cool.

Så først tager vi en bombe hver og venter 20.min og tænker, lad og tage en bane, for vi ku ik mærke en skid... Så går der cirka 10 minutter, så tænker jeg, at for at få pumpet det hurtigt rundt i min krop skal mit hjerte slå hurtigere, så jeg tager preworkout(b12+ coffein D vitaminer). Så virker det for mig og lidt efter virker deres cirka 15 minutter efter. Så begynder vi at drikke imens vi venter på de andre, så tager de en bombe og en bane og jeg tager kun en bane, så jeg fly. Så kommer 7 af vores venner som så har røg med, og vi ryger til den et 5smøgs mix på 15.minutter...

Og så begynder vores propiler at blive giga, og lys sensitive, men hende den ene af os begynder at få det alt for varmt over alt, og hendes hovede brænder, så jeg går nedenunder og laver toast og gir hende mælk, for det hjælper på alt mælk, om du stiv, bash, syg. Det hjalp så også i en time, men så begynder det igen og hendes krop føles sær, så gir jeg hende et bad og en dyne og ligge med inde ved os, så jeg ku holde øje med hende, og holde hende ved bevisthed.

Men mit spørgsmål er bare; hva ka jeg gøre næste gang bedre, og var det ik tæt på en OD?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Du kunne vente til virkningen fra din første dosering (bomben) kunne nå at træde ind, i stedet for at drøne afsted med 200 km/t, fordi du bare skal være drugged så hurtigt som muligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I skal klart have en vægt. Tag ca 120 mg fra starten, og gå aldrig over 200 ialt på en "tur". Lad være at blande alt muligt andet ind i det, hold jer til et stof ad gangen. drik ca en halv liter vand hver time hvis I danser, eller hver anden time hvis I ikke danser. Så minimerer I risikoen for den slags kraftige temperaturstigninger.

Medlem

Hun fik kun øl og Emma, og ja jeg havde hele tiden en vandkande fremme og fyldt.

Men ved i hvilken Emma det ku være, den var helt gennemsigtig, og har hørt det ik er helt så godt så

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stadig - det lyder som om I ikke anede hvor meget hun fik. Og alkohol er generelt ikke godt sammen med MDMA, jeg har hørt om nogle ret heftige blackouts og nærmest psykotisk adfærd. Vil helt generelt fraråde at drikke alkohol, eller i hvert fald holde det til en eller to genstande over hele aftenen, hvis man samtidig indtager MDMA eller andre stimulanser. Eller downers, naturligvis.

Medlem

Det var lidt ude af kontrol for hende desvære, vi rammer smukfest i næstr uge og der bruger vi vægt...

Men er der nogen der har forstand på genkendelse af Emma?

Medlem
Brugeravatar

Hvis i lige har taget det, burde i holde en længere pause.
Læs evt den glimrende harm reduction tråd herinde, den har jeg selv fået meget ud af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
kong.svamp skrev:
Det var lidt ude af kontrol for hende desvære, vi rammer smukfest i næstr uge og der bruger vi vægt...

Som skrevet af soft parade, hvis i/hun indtager MDMA så kort tid efter en tur og ovenikøbet en dårlig tur - så er der ret stor sandsynlighed for at hun får en dårlig tur igen. Det er alt for tidligt. Man skal som regel holde lange pauser med MDMA. Gerne måneder.

HVIS i alligevel gør det, så LYT til rådene oppe over!! ^

Medlem

Hun skal ik med, så det går nok...

Men ka ik finde nogle harmreductions forum til Emma.
Ku være lækkert hvis vi fik en op som også kan hjælpe en med hvad man kan gøre hvis det går helt ned, og hvis det går så galt, hvad man kan gøre når man venter på ambulancen, for der er mange gange 112, ikke helt præcist ved hvad man skal gøre

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

kong.svamp skrev:

Ja, EZ-test kits. En hver der har råd til drugs har også råd til test kits og det er en helt essentiel del af god HR at man rent faktisk ved hvilket stof man indtager. Der er utroligt meget "emma" (jeg brækker mig snart over det slang crap) som aldrig har set skyggen af MDMA. Så det er der jeg ville starte hvis jeg var dig/jer.

Derudover er rådende angående brug af vægt, max 200 mg pr session, max 1 redosering, ingen eller meget lidt alkohol også yderst brugbare.

Det er en dårlig ide at blande Koffein og MDMA. Det vil bare forværrer dehydreringen, vasokonstriktionen og hjertebanken uden at biddrage med noget positivt til helheds oplevelsen.
I burde desuden virkeligt (!) overveje at droppe endnu et trip nu her, der bør gå mindst 1 mdr og gerne 3 mellem hvert indtag ellers risikere i ikke alene slemme bivirkninger men også at "magien" mistes og den kan være alt fra svær til umulig at genfinde, selv med længere pauser (som i 1 år+).

Her er "lidt" info at tygge på:

viewtopic.php?f=4&t=6450

viewtopic.php?f=4&t=38607

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kong.svamp skrev:

Ku være lækkert hvis vi fik en op som også kan hjælpe en med hvad man kan gøre hvis det går helt ned, og hvis det går så galt, hvad man kan gøre når man venter på ambulancen, for der er mange gange 112, ikke helt præcist ved hvad man skal gøre

Det kommer an på - hvad mener du med at "det går helt ned"?

Medlem

йети skrev:
kong.svamp skrev:

Det kommer an på - hvad mener du med at "det går helt ned"?

Hvis man får vilde sved ture og blscker out and in, eller vilde humørsvingninger. Eller bare som hun fik det, tror en af de grunde til hun ik gik ned, var fordi hun har en stærk viljestyrke.

Altså hvad man kan drikke f.eks mælk, eller spise kuldpiller(hvis det virker, det vidste jeg ikke så gav hende ik nogen, ville ik tage chancen)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hvis en person på MDMA, pludselig får det dårligt, er det ofte et spørgsmål om dehydrering. Få person til at drikke vand, og tag vedkommende udenfor i frisk luft - hvis i f.eks. Opholder jer et varmt sted som diskotek. Derefter er det vigtigste råd vel at tale personen rolig og få en dialog igang med vedkommende om at det hele nok skal gå. Det psykiske er vigtigt! En person på et bad trip kan sagtens overbevise sig selv om man har det værere end man egentlig har i ren panik og angst.

Medlem
Brugeravatar

"Bad trip" og badtrip...
Svedturen indikere blot at det har været en ret stor dosis og man har derfor let ved at dehydrere.
Mange af mine venner oplever rigtig ofte svedeture på mdma, nogen kun ved store doser og nogen kan få det ved mindre. Sådan er det bare.
Hun skal lære at kontrollere det mere i stedet for, at gå i panik som det lyder lidt ligesom i gjorde. Med stimulanser og stoffer i det hele taget skal du altid kunne acceptere det der sker, panik er noget er det dummeste man kan gøre uanset hvad.
Min pointe var også lidt rettet mod det du skrev med "hvis det går helt galt - hvis der kommer store svedeture eller andet". Store svedeture har ikke spor at gøre med at noget går galt. Det sker på MDMA.
Håber du kunne bruge dette til noget.
Hvordan gik festivalen? :wink:

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
Hvis en person på MDMA, pludselig får det dårligt, er det ofte et spørgsmål om dehydrering. Få person til at drikke vand, og tag vedkommende udenfor i frisk luft - hvis i f.eks. Opholder jer et varmt sted som diskotek. Derefter er det vigtigste råd vel at tale personen rolig og få en dialog igang med vedkommende om at det hele nok skal gå. Det psykiske er vigtigt! En person på et bad trip kan sagtens overbevise sig selv om man har det værere end man egentlig har i ren panik og angst.

^ This one!

Medlem
Brugeravatar

Jeg er sikker på jeres Mdma ikke har været ren... Du skriver den var brunlig? Emma er hvide krystaller/pulver...

Personligt elsker jeg Mdma, men tager det dog kun ved særlige lejligheder. Er for mig ikke et party stof, men et kærligheds stof.

:gud: Åhh Emma

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Den brune farve er synteserester af safrol-olie, som man bruger til at lave MDMA. Man kan godt få fat i brun emma, der er af ret så god kvalitet, da safrol er stærkt farvende.

Faktisk er en stor del af de folk, der bliver indlagt med relation til MDMA ikke dehydrerede, men har vandforgiftning (dvs. saltbalancen er blevet fucked op). Selvfølgelig er det vigtigt at drikke vand når man er på ecstasy, sveder meget og evt. danser, men det er også vigtigt ikke at overdrive. I kan købe isotoniske sportsdrikke, hvis i helst vil undgå at tænke på hele det dilemma. De dækker dig ind med de salte, der ellers bliver svedt ud, og fortyndet når du drikker vand.

Vh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
sunshine reagge skrev:
Jeg er sikker på jeres Mdma ikke har været ren... Du skriver den var brunlig? Emma er hvide krystaller/pulver...

Personligt elsker jeg Mdma, men tager det dog kun ved særlige lejligheder. Er for mig ikke et party stof, men et kærligheds stof.

:gud: Åhh Emma

Sunshine for Helvede. Du bliver altså lige nødt til at tage dine briller på, inden du frekventerer boardet. Trådstarter skriver, at det MDMA, han plejer at indtage er brunt, men i denne omgang har det altså været helt transparent.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det tager 45 minutter - 1 time for en bombe at virke, hvis man vel og mærke har tom mave.

Næste gange, så vent 45 minutter - 1 time istedet for at tro at "dit hjerte" skal pumpe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Mr. Gone skrev:
emma kan sgu være alle farver og så stadig være god kvalitet. 100% ren mdma er vist ufarvet/klar men rent teoretisk, hvis man havde en 99% ren mdma, hvilket svjv ikke findes i andet end freebase form (?), ville den sidste ene procent så ikke kunne være et farvestof der gjorde den gul / brun / sort eller lignende? På den anden side så kan helt hvid mdma jo også være dårligere kvalitet, der kan jo være et ufarvet opblandingsstof i.

Jeg er i hvert fald stødt på mørkebrun, gul, orange, hvid og grå mdma - uden at mærke markante forskelle i kvalitet.

Den med at MDMA ikke kan være 100% rent er ikke rigtigt. Folk misforstår det at molekylet kan være bundet på et salt (for eksempel hydrochlorid) og tror, at det derfor er urent. Det er ikke tilfældet. Hvert MDMA-molekyle kommer bare til at veje lidt mere. Det er der taget højde for i diverse dosisvejledninger. Så selvom MDMA freebase vejer 84% af MDMA-HCl, betyder det ikke, at MDMA-HCl kun er 84% rent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]