Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 12:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg købte for et par uger siden noget jeg troede var kokain.
Det kan jeg med sikkerhed sige det ikke var, men jeg vil gerne høre om nogle af jer har nogle bud på hvad det kan være.
Det var hvidt, men havde en del klumper, og duftede af diesel, som jeg ellers har hørt kokain skal.

Jeg sniffede i morges 200 mg, og følte efter ca. 30 minutter en svag rus. Der var intet eufori, jeg følte mig nærmere meget fuld, havde svært ved at snakke, og kunne mærke det lidt i ørerne. Det gjorde mig ret lam i næse/tænder/svælg.
Jeg blev lidt varm efter 40 minutter, og fik også lidt energi, hvilket jeg dog tror var placebo, da det kun varede et par minutter.

Min hjerte slog på intet tidspunkt hurtigere, og man kunne heller ikke se noget på mine pupiller. Derfor tror jeg ikke det var en stimulans jeg har taget.

JEG KAN STADIG MÆRKE DET HER 8 TIMER EFTER.

Tror I det kan være en form for smertestillende? Jeg tænker det må være en meget stor dosis jeg i så fald har taget, for jeg føler stadig en ret kraftig effekt, selvom det var i morges jeg tog banen.

Jeg har selvfølgelig smidt resten ud, og beklaget mig til min dealer (som jeg ikke handler med igen), men jeg vil gerne vide om jeg har udsat min krop for noget seriøst farligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Alt godt fra havet?
Det har ikke været smertestillende.

Junior medlem

Obama skrev:
Alt godt fra havet?
Det har ikke været smertestillende.

Super. Det var ikke en særlig rar oplevelse dog, føltes meget som jeg har hørt en overdosis af acetylsalisylsyre beskrevet..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Kunne det være mephedrone?

Medlem
Brugeravatar

Typisk sker en forgiftning af acetylsalicylsyre ved langt højere mængder end 200 mg. Én tablet kodimagnyl indeholder 500 mg acetylsalicylsyre.
Derfor tror jeg ikke, at dine symptomer skyldes acetylsalicylsyre.
Uanset hvad så bør du skille dig af med resten. Det er ikke til, at vide hvad der forårsagede den uønskede reaktion. Siden du ikke blev kokaineseret, men istedet noget ala fuld, så tag ud og køb dig noget andet coke.

Medlem
Brugeravatar

Måske levamisole?

Dedikeret medlem

JLarsen: du skriver at du er sikker på at det ikke er kokain, har du kørt et testkit på det?
ellers helder jeg osse til mr gones bud.. (eller helt falsk kokain?..) hvordan var den effekt du kunne mærke efter de der 8 timer..

Medlem

Med alle de lovlige research chemicals, der er tilgængelige lige nu, kan det have været hvad som helst. Flere af dem kan have effekter, man kan sammenligne med kokain, og jeg har set ting på the deep web, hvor de sælger et stof, der får x research chemical til at lugte og smage af kokain, så du kan købe et billigt pulver og sælge det som kokain eller i hvert fald cutte dit kokain til uendelighed.

Test kits bliver virkelig mere og mere nødvendige i dag. Man kan aldrig vide sig sikker på hvad man sidder med. Så de få 100 kr. man skal smide efter testkits er godt givet ud. Desværre begynder det efterhånden at blive en nødvendighed.

Stodder
Brugeravatar

nitrat skrev:
Med alle de lovlige research chemicals, der er tilgængelige lige nu

Det er altså ret begrænset hvad der er af lovlige research chemicals efterhånden. Analog-lovgivningen dækker langt det meste. Specielt når vi taler stimulanter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]