Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD dosis
Junior medlem

Hej alle!

Vi er nogle venner, som gerne vil prøve at tage LSD sammen. Vi er lidt i tvivl om, hvor meget man skal tage, når det er første gang. Derfor ville vi høre, om der er nogle, som ved det? Vi snakker IKKE om de der doser, hvor man kommer ud i voldsomme trips. ;)

Titel: Re: LSD dosis
Junior medlem
Brugeravatar

I kunne have brugt søge funktionen i stedet for at starte en ny tråd :wink:

Her er der links til en tråd - så kan i kigge lidt der :)
viewtopic.php?f=86&t=10977

Ved i hvor mange hvor mange ug mærkerne er på?

“New Rule: Stop putting psychedelic screensavers on computers. I sit down to check my e-mail, and the next thing I know it's three days later, I'm in the desert, I'm banging on a drum, I'm naked, and somebody's pierced my dick.” - Bill Maher

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg vil råde til en dosis på 100-125 mikrogram. Mit første trip var på 250 og det var meget intenst. Heldigvis havde jeg en rigtig god ven med, der var erfaren med psykedelika. Så det gik fint og var et fedt, men vildt trip. Vil klart råde til at starte forsigtigt ud i den verden - man kan altid uppe den, når man er mere fortrolig med det at trippe og det headspace man kommer i.

Btw er det altid 'voldsomt' at trippe. Det er en helt ny måde at sanse og opleve verden på. De psykedeliske stoffer er den stofgruppe, man skal have allermest respekt for. Læs godt op på tingene før i giver jer i kast med det - og det bedste råd når I endelig skal trippe: giv slip og flyd med.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis i ikke har erfaring med andre psychedeliske stoffer i forvejen, så vil jeg råde jer til at starte ret lavt, 50-80 ug, i kan altid tage mere end anden gang. Det bør bemærkes at dosis angivelserne på jeres LSD kan være ret langt fra det faktuelle indhold, oftest til den kedelige side.

I vore dage er det også vigtigt at man tester sin LSD med et testkit da andre stoffer nogen gange sælges som LSD, dette ses vist mest med frimærker. Flere af disse stoffer har et lavt terapeutisk index (forskellen på den dosis der giver dig en rus og den der kan få fatale følger er lille) mens andre har en meget lang virkningstid (20+ timer), så det er værd at anskaffe sig et billigt testkit så man kan få bekræftet om man rent faktisk har fået LSD. Hvis i springer dette (imo essentielle) step over, så vær opmærksom på at LSD er smagløst mens nogle af de før omtalte drugs (NBOMe serien) er meget bitre og oralt inaktive, så hvis skidtet smager bittert så bør i overveje at spytte ud.

Læs desuden op på 'set and setting' konceptet, hvis i ikke allerede er bekendt med dette.

Medlem
Brugeravatar

I kan ikke regne med, at de dråber eller frimærker i køber har den styrke, som sælger oplyser. Det sker ofte at folk påstår, at deres frimærker er på x µg uden overhovedet at vide noget om det. Derfor kan det være svært, at forslå en dosis LSD som er holdbar medmindre I har en god kilde.
Jeg antager at I ikke har erfaringen med psykedeliske stoffer, derfor tænker jeg at ¼ frimærke vil være forsvarligt at begive sig ud i. Så kan I stifte bekendtskab med rusen, og på den måde få et indblik i om der skulle være interesse for en lidt højere dosis en anden gang.

Admin
Brugeravatar

Som tractorbeam siger, kan man aldrig regne med, hvad folk siger om dosen på et givent mærke/dråbe/microdot/whatever. Derfor synes jeg ikke det giver mening at snakke om, hvor mange µg man bør tage. Jovist er der fastlagte doseringer for LSD i µg. Men eftersom stort set ingen brugere af LSD nogensinde har vist, hvor mange µg de har indtaget, kan det ikke bruges til så meget.

Først er det en god idé at forhøre sig ved andre, der har prøvet det batch I skal have fra. Det kan måske give jer en idé om styrken og om det er den ægte vare. Hvis I beslutter jer for at prøve det så start med ½ mærke. Medmindre I har fået at vide, at de skulle være ekstremt stærke, er et halvt mærke i den lette ende og fint til første gang.

-Jimmy Carter

Medlem

Første gang jeg prøvede LSD fik jeg en 1/4 mærke og det var rigeligt i de forkerte omgivelser.. Start småt.

Junior medlem

Første gang tog jeg 5 dråber over en hel nat.... Og dansede bare hele tiden.. Svært at styrer når man har en hel flaske jo.. Men i hvet fald, så var det ikke for voldsomt eller noget... Det var perfekt.. Men altså start med en mærke/dråbe, og se hvordan du reagerer på det, og så kan du altid tage en til hvis du føler for det. GL med det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
syretrips skrev:
Første gang tog jeg 5 dråber over en hel nat.... Og dansede bare hele tiden.. Svært at styrer når man har en hel flaske jo.. Men i hvet fald, så var det ikke for voldsomt eller noget... Det var perfekt.. Men altså start med en mærke/dråbe, og se hvordan du reagerer på det, og så kan du altid tage en til hvis du føler for det. GL med det.

Jeg vil ivertifald slet ikke anbefale at tage 5 dråber første gang, det kan ende meget galt. Grunden til du bare har danset og haft det sjovt nok er muligvis at du ikke tog 5 dråber på en gang men ventede med at tage flere efter et par timer først, så får du altså kun det meste af effekten fra den første dråbe. Hvis man tager 5 dråber (500 ug) rent LSD på en gang, er du slet ikke i stand til at fungere bare tæt på lidt normal de næste 7+ timer ligemeget hvor hard-head man er.

Senest rettet af Syreprofeten 06 okt 2015 16:55, rettet i alt 3 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Undskyld syretrips, læste ikke at du anbefalet at starte med 1 dråbe, det gik lige lidt for hurtigt da jeg skrev :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]