Nord skrev:
Ikke for at hijacke tråden, men jeg har lige et spørgsmål vedrørende disse brain-zaps, da det lyder som noget jeg efterhånden har oplevet en del gange, hvor jeg egentlig havde troet at mine oplevelser var et resultat af noget angst, snarere end stofindtag og det kunne egentlig være spændende at vide om det kunne være det samme?
Jeg har ofte oplevet svimmelhed efterfulgt af en stikken i hjernen, der herefter fører til en del ubehag, da det sommetider sker i forbindelse med arbejde, eller andre ubelejlige situationer. Jeg tager dog ikke MDMA mere (1,5 år siden), men har for et par år siden haft et rimelig usundt forhold til det. Mine weekender er dog ofte præget af store mængder coke, tramadol, cannabis og alkohol.
Det skal sige at jeg har døjet en del med angst, men aldrig haft den her 'brain-zap' følelse, som jeg har oplevet af og til det sidste halve års tid.
Er du trappet ud af et eller flere SSRI-præparater i løbet af den tid, du har oplevet disse symptomer? Det er i hvert fald i velkendt fænomen i den sammenhæng. Kokain i større mængder kan muligvis også være triggeren, men det er ren spekulation. Der er også nogle, som desværre rapporterer, at de aldrig bliver helt fri af disse brain zaps efter misbrug af amfetamin/MDMA.