McKellen skrev:
Cool nok, er der nogle der har erfaringer med at blande 2C-b og MDMA? Det skulle efter sigende fungere ret godt. Skal til psy-olympics til november og ovejer 15-20mg 2C-b og hvis jeg så føler for den efter et par timer blande med 50-75mg MDMA.
Har ikke prøvet 2C-b før, men overvejer at prøve det af snarest muligt. Er rimelig vandt til svampe og har prøvet dem i en del forskellige settings. føler mig også rimelig erfaren inden for MDMA.
Gir denne kombo mening?
Er dosere forsvarlige eller for milde?
Bør man tage stofferne samtidigt?
Er der andet jeg bør være opmærksom på?
BADASS COMBI!

De fungerer perfekt sammen, man har stadig MDMA følelsen men man får lidt andre visions end man normalt ville få på bare 2C-B alene hvor jeg syntes man tit "ved hvad der sker", hvis man er erfaren med klassiske psykedeliske stoffer som er mere intenste end 2C-B men hvor der virkelige kan komme nogen langt ude visions når MDMA er med i spillet som gør det mere spændende og langt ude. Jeg syntes helt klart du skal tage stofferne samtidig oralt, det gir en mega blæret og rar oplevelse!
Er der andet jeg bør være opmærksom på?
Det virker som om du er erfaren, men vil lige gøre dig opmærksom på at jeg selv har prøvet den combi til en rave og det er altså noget helt andet end når man bare sidder derhjemme med nogen gode kammerater i den samme combi. Denne combi er meget intenst MDMA+2C-B når der er mange mennesker man ikke kender til en rave, du vil muligvis få visions på alle mennesker omkring dig og alle vil ændre form, men det var en fed oplevelse og mega rart det var dog 150 mg MDMA og 18 mg 2C-B. Jeg fik fik ekstremt hidsige visions på den combi sidst tingene ændrede sig helt med åbne øjne, og det kan kan godt være meget intenst med mange mennesker. Jeg var ivertifald ikke i stand til at føre en samtale hvis jeg mødte en jeg kendte eller en ven, men jeg havde det mega rart.
2C-B er også rart på MDMA efterblæseren fordi du stadig har lidt af gnisten, og det skubber 2C-B'en i den rigtige retning men foretrækker dem klart sammen, men hvis man skal holde en lang nat ville jeg tage MDMA'en et par timer inden.