Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Det er nok ikke første gang dette emne er oppe og vende, men jeg har søgt på google uden held og kan slet ikke finde nogle emner her på sitet vedrørende 2c-b(når jeg søger).
Mit spørgsmål går på holdbarheden af 2c-b. Min ven som ikke bruger stoffer længere, har omkring 500mg 2c-b liggende fra Silk Roads velmarks dage. Vil skyde på at det er 2-3 år gammelt og tror det har opbevaret et mørkt sted i en pose ved stue temperatur. Virker det som nyt? har det mistet noget af sin potens? eller er det helt uden effekt?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det burde stadig være lige så potent som den dag i fik det. Phenethylaminer er generelt ret så stabile og vil i mange tilfælde kunne holde sig i længere tid end hvad en menneskekrop er i stand til.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cool nok, er der nogle der har erfaringer med at blande 2C-b og MDMA? Det skulle efter sigende fungere ret godt. Skal til psy-olympics til november og ovejer 15-20mg 2C-b og hvis jeg så føler for den efter et par timer blande med 50-75mg MDMA.
Har ikke prøvet 2C-b før, men overvejer at prøve det af snarest muligt. Er rimelig vandt til svampe og har prøvet dem i en del forskellige settings. føler mig også rimelig erfaren inden for MDMA.
Gir denne kombo mening?
Er dosere forsvarlige eller for milde?
Bør man tage stofferne samtidigt?
Er der andet jeg bør være opmærksom på?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
blev selv lidt nysgerrig og begyndte at søge.

http://www.bluelight.org/vb/threads/398 ... B-amp-MDMA
Citat:
Myron Stolaroff mentions in his book Thanatos to Eros that both compounds somehow were antagonistic and tend to cancel each other out if taken too closely.So taking 2C-B 3h after the last MDMA dose seems best,minimum 2h.

Citat:
I highly recommend dosing 2c-b on the comedown of MDMA. It sends the user in a postive direction after the intensely euphoric MDMA "trip". 2c-b is an excellent lense for me to analyze the MDMA experience with.

der bliver stadig talt i tråden helt til 2013, dog køre emnet lidt ud på et sidespor af og til.
Citat:
I heard this from a guy who did 2cb and coke a lot and went to his doctor and his doctor told him that's why he had a bad heart, combining 2c-x with harder stimulants and things that are also bad for your heart.

hvilket fik mig til at tænke på at mdma vist er et stimulant, og at det måske også bør undersøges, selv om det kommer fra en der kender en :D

god tur.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
+1 til 2c-b på MDMA's comedown. Det er fedt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
McKellen skrev:
Cool nok, er der nogle der har erfaringer med at blande 2C-b og MDMA? Det skulle efter sigende fungere ret godt. Skal til psy-olympics til november og ovejer 15-20mg 2C-b og hvis jeg så føler for den efter et par timer blande med 50-75mg MDMA.
Har ikke prøvet 2C-b før, men overvejer at prøve det af snarest muligt. Er rimelig vandt til svampe og har prøvet dem i en del forskellige settings. føler mig også rimelig erfaren inden for MDMA.
Gir denne kombo mening?
Er dosere forsvarlige eller for milde?
Bør man tage stofferne samtidigt?

BADASS COMBI! ;-)

De fungerer perfekt sammen, man har stadig MDMA følelsen men man får lidt andre visions end man normalt ville få på bare 2C-B alene hvor jeg syntes man tit "ved hvad der sker", hvis man er erfaren med klassiske psykedeliske stoffer som er mere intenste end 2C-B men hvor der virkelige kan komme nogen langt ude visions når MDMA er med i spillet som gør det mere spændende og langt ude. Jeg syntes helt klart du skal tage stofferne samtidig oralt, det gir en mega blæret og rar oplevelse!

Det virker som om du er erfaren, men vil lige gøre dig opmærksom på at jeg selv har prøvet den combi til en rave og det er altså noget helt andet end når man bare sidder derhjemme med nogen gode kammerater i den samme combi. Denne combi er meget intenst MDMA+2C-B når der er mange mennesker man ikke kender til en rave, du vil muligvis få visions på alle mennesker omkring dig og alle vil ændre form, men det var en fed oplevelse og mega rart det var dog 150 mg MDMA og 18 mg 2C-B. Jeg fik fik ekstremt hidsige visions på den combi sidst tingene ændrede sig helt med åbne øjne, og det kan kan godt være meget intenst med mange mennesker. Jeg var ivertifald ikke i stand til at føre en samtale hvis jeg mødte en jeg kendte eller en ven, men jeg havde det mega rart.

2C-B er også rart på MDMA efterblæseren fordi du stadig har lidt af gnisten, og det skubber 2C-B'en i den rigtige retning men foretrækker dem klart sammen, men hvis man skal holde en lang nat ville jeg tage MDMA'en et par timer inden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for de gode inputs, tror jeg vil forsøge mig med at starte med MDMA også følge op med 2C-b og MDMA efter et par timer hvis jeg føler for det. Har før haft fede oplevelser med raves og svampe, hvor jeg efter 3-4 timer bare blevet enormt udmattet på come down. så tænker at det lyder som en god ide vente med 2C-b'en til lidt senere på aftenen.
Ville det så være bedst at tage begge dele anden gang eller kun 2C-b?

@apollo Ifølge denne her burde der ikke være problemer med at blande 2C-b og MDMA Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Jeg synes det er ret nice at kombinere. Det bliver et go herfra. God tur! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det lyder smart nok at tage MDMA'en først men syntes alligevel du skal tage 2C-B'en imens du stadig er okay ramt af MDMA, det er rigtig nice sammen, og det kan anbefales ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
2c-b på et mdma comedown er noget af det bedste jeg kan komme i tanke om! Helt klart noget jeg vil anbefale. Dog vil jeg også anbefale at holde 2c-b doserne lidt lavere end normalt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]