Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej igen psy 8)

Jeg har tænkt mig at tage på trip igen her i efterårs ferien, og nu da jeg både har lsd og mdma liggende, tænkte jeg på at prøve at kombinere:)
Min plan er indtil videre at tage ca 230u lsd, og så ca 3-5 timer senere da jeg peaker at tage 150mg mdma.

Det skal siges, at jeg har erfaringer med både lsd og mdma. Også større doser på omkring 3-500u lsd.

Så kommer mit spørgsmål. Jeg elsker simpelten lsd, og føler aldrig at jeg keder mig hvis dosen er stor nok. Det samme gør sig faktisk gældende med mdma, dog er det mindre interessant end lsd. Men med mdma kan jeg sagtens føle mig lidt drænet dagene efter, hvis dosen kommer over 200mg. Det er dog ikke tilfældet med lsd, og det er også derfor at jeg bruger det så meget, altså til selvudvikling og for at få det bedre tiden efter.
Det jeg så tænker, er om jeg kan ødelægge den spirituelle oplevelse jeg normalt opnår på lsd, både på trippet og den følelse jeg har dagene efter, og det istedet ender med at jeg bare har en fed aften, og tiden efter er smadret pga. mdma´en.

Altså for at skære det ud i pap, jeg bruger ikke lsd for sjov, men som et værktøj. Mdma har jeg brugt for sjov, i et godt selskab med andre. Men dette bliver et solotrip, som jeg også plejer på psychedelika.
Hvad er jeres erfaring? Selv er jeg temmelig tændt på at prøve, da jeg har tænkt på det i lang tid.
Og hvordan er det med synergien? Bliver trippet meget kraftigere med lidt mdma indover, eller føles det mere som et mega euforisk lsd trip?

Takker på forhånd psy:)

Vh Ø Tripperen!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
For mig var synergien helt utrolig. Visuals var meget mere intense end normalt på sådan en dose, og så havde jeg en følelse af at være fyldt med euforisk energi i kroppen (som de kropsfølelser man får på MDMA), samtidig med at jeg havde et dybt mentalt headspace med mindfuck. Visuals var også unikke, alting flød mere sammen (ved ikke om det jeg siger giver mening for nogen, haha).

Anyway, mit råd er at huske at time MDMA'en til 4-5 timer inde i trippet, så du ikke crasher midt i dit peak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Syntes MDMA ødelægger noget af det intenste head-space fra LSD'en, men gir en meget kraftig eufori som er bedre end den LSD gir alene som er helt utrolig. Hvis du siger du gerne vil bruge LSD'en syntes jeg du skal tage det først, og så MDMA omkring slutningen af peak på LSD, det gir en helt fantastisk oplevelse og så får du også det psykedeliske aspekt fra LSD alene.

Det lyder spændende, men mener i at det ødelægger det lækre afterglow man ofte har i flere dage, og op til uger efter et lsd trip?

Hvad med dosen?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg synes candyflip er noget af det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet.
Det var så euforisk og visuelt.
Jeg vil sige en almindelig dose af hvert stof.

Do it! Just do it! :o

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg har ikke prøvet hippieflip, men fik jeg valget, så ville jeg alligevel vælge candyflip. Jeg elsker svampe, men jeg kan ikke se hvordan de skulle have en bedre synergi med MDMA end LSD har.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet én gang, 115ug LSD og 120mg MDMA.
Det var helt fantastisk, dog synes jeg ikke det var særligt psychedelisk efter MDMA'en begyndte at virke.
Men det er det mest euforiske jeg nogensinde har prøvet, det er helt sikkert ikke sidste gang.

Jeg har bestemt mig for at starte med 150u lsd, også redosere med 80-100c efter en time, og hvis jeg føler for det bliver det 150mg mdma når jeg peaker.

Glæder mig:)

Tak for hjælpen, vh Ø !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Ø Tripperen! skrev:
Jeg har bestemt mig for at starte med 150u lsd, også redosere med 80-100c efter en time, og hvis jeg føler for det bliver det 150mg mdma når jeg peaker.

Glæder mig:)

Tak for hjælpen, vh Ø !

Nu kender jeg selvfølgelig ikke din tolerente over for mdma, men 150mg er en høj dosis når det tages sammen med et psykedelisk stof.
Det psykedeliske stof vil intensifisere den euforiske virkning fra mdma ret markant.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Min tolerance for mdma er vidst normal til høj. Jeg har taget 180-250mg, de gange det har været i min krop.
Men trippet er overstået, og endnu engang kom jeg ikke til at tage mdma´en, da trippet var så nice i sig selv. Dette er tredje gang at jeg har planlagt at lave et candyflip, uden at jeg er kommet så langt. Men hold op mand en lang og interessant nat jeg har været i gennem:)

Vh Ø Tripperen!

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Min absolut dårligste oplevelse med begge stoffer... Fik voldsom kvalme som fremkaldte det vildeste badtrip... Har ellers aldrig haft problemer med nogle af tingene hver for sig...

Det lyder ikke særlig rart, men jeg tror nu, at jeg vil forsøge mig med det næstegang, ellers får jeg sgu aldrig brugt den emma.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]