Hej igen psy
Jeg har tænkt mig at tage på trip igen her i efterårs ferien, og nu da jeg både har lsd og mdma liggende, tænkte jeg på at prøve at kombinere:)
Min plan er indtil videre at tage ca 230u lsd, og så ca 3-5 timer senere da jeg peaker at tage 150mg mdma.
Det skal siges, at jeg har erfaringer med både lsd og mdma. Også større doser på omkring 3-500u lsd.
Så kommer mit spørgsmål. Jeg elsker simpelten lsd, og føler aldrig at jeg keder mig hvis dosen er stor nok. Det samme gør sig faktisk gældende med mdma, dog er det mindre interessant end lsd. Men med mdma kan jeg sagtens føle mig lidt drænet dagene efter, hvis dosen kommer over 200mg. Det er dog ikke tilfældet med lsd, og det er også derfor at jeg bruger det så meget, altså til selvudvikling og for at få det bedre tiden efter.
Det jeg så tænker, er om jeg kan ødelægge den spirituelle oplevelse jeg normalt opnår på lsd, både på trippet og den følelse jeg har dagene efter, og det istedet ender med at jeg bare har en fed aften, og tiden efter er smadret pga. mdma´en.
Altså for at skære det ud i pap, jeg bruger ikke lsd for sjov, men som et værktøj. Mdma har jeg brugt for sjov, i et godt selskab med andre. Men dette bliver et solotrip, som jeg også plejer på psychedelika.
Hvad er jeres erfaring? Selv er jeg temmelig tændt på at prøve, da jeg har tænkt på det i lang tid.
Og hvordan er det med synergien? Bliver trippet meget kraftigere med lidt mdma indover, eller føles det mere som et mega euforisk lsd trip?
Takker på forhånd psy:)
Vh Ø Tripperen!