Mr. Gone skrev:
Slap af!
Det kan være rigtig farligt for et så ungt menneske at begive sig ud i at eksperimentere med stoffer, og psykedeliske stoffer kan tage kontrol over og skræmme en fuldvoksen mand, der ellers altid har kontrol over alting. Som 15-årig har du, højest sandsynlig ikke engang fået en ordentlig forstand på dig selv eller verden omkring dig - selvom det kan føles sådan. Du går igennem nogle omvæltende udviklinger, du er ved at blive voksen og derfor er du garanteret ekstremt forvirret med hvordan du har det med forskellige ting i dit liv. Det frarådes at tage stoffer i så ung en alder, og når man ikke har ro i sig selv. Når man tager psykedeliske stoffer er det ekstremt vigtigt at man ikke skal tænke på ting som "kommer der nu en ind som ikke skal se mig nu" osv., fordi disse tanker kan give dig et bad trip, og i værste fald kan du føre eventuelle selvmordstanker ud i livet. Min storebror tog LSD i en alder af 18 og det var alt for tidligt for ham. Selvom han havde fået en idé om hvad stoffet var og gjorde, gik han i panik. Han kontaktede en nær ven og fortalte at hvis det ikke stoppede, ville han stikke en kniv igennem sit bryst. Han var skræmt fra vid og sans. Én negativ tanke kan udvikle sig til at fylde alt i din verden, dette forstærkes på psykedeliske stoffer, og derfor kan det udvikle sig eksponentielt og føre til selvmord o.lign. - Især hos unge.
Hvorfor er du på opholdssted? Hvorfor vil du gerne tage LSD? Tænk over det og træf en fornuftig beslutning, i stedet for at begå samme fejl som min bror og UTALLIGE andre har gjort. Det kan være utrolig givende men kan også være utrolig farligt. Vil du tage LSD på dit opholdssted? Dum idé. Det bliver helt sikkert ubehageligt hvis du nogensinde har haft tilfældigt besøg på dit værelse.
"Bare der ikke kommer nogen" - "Hørte jeg lige en lyd?" - "Shit der kommer nogen nu hvad gør jeg" osv. Det er altødelæggende på et psykedelisk trip.
Tænk dig om, og pas på dig selv.
Bor på afvænning!
Og det er ikke første gang!