Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg skal have taget en pisprøve onsdag, men vil gerne tage noget LSD/frimærker, kan det ses i en almindelig urinprøve og hvor længe.

Junior medlem

Hvor kan jeg købe det man kan drikke som gør dit pis rent i KBH.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Uden at ville lyde formynderisk, men du kunne jo overveje at vente de 3-4 dage med at tage stoffer, til pisprøven er overstået. Den fejl mange laver, er at de tager stoffer selvom de egentlig godt ved de skal til kontrol.
Dog er LSD ikke særligt sporbart, slet ikke i de gængse narko-stix, så tror ikke du skal være så nervøs

Junior medlem

Får taget en 1 gang i ugen! Så er på røven uanset hvad!

Junior medlem

Frugthat skrev:
Uden at ville lyde formynderisk, men du kunne jo overveje at vente de 3-4 dage med at tage stoffer, til pisprøven er overstået. Den fejl mange laver, er at de tager stoffer selvom de egentlig godt ved de skal til kontrol.
Dog er LSD ikke særligt sporbart, slet ikke i de gængse narko-stix, så tror ikke du skal være så nervøs

Får taget dem 1 gang ugen, det derfor at jeg ikke venter.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvorfor laver de kontrol på dig?

Junior medlem

Silvio Berlusconi skrev:
Hvorfor laver de kontrol på dig?

Opholdssted

Medlem
Brugeravatar

Hvor gammel er du?

Junior medlem

Soft parade skrev:
Hvor gammel er du?

15

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Slap af!

Det kan være rigtig farligt for et så ungt menneske at begive sig ud i at eksperimentere med stoffer, og psykedeliske stoffer kan tage kontrol over og skræmme en fuldvoksen mand, der ellers altid har kontrol over alting. Som 15-årig har du, højest sandsynlig ikke engang fået en ordentlig forstand på dig selv eller verden omkring dig - selvom det kan føles sådan. Du går igennem nogle omvæltende udviklinger, du er ved at blive voksen og derfor er du garanteret ekstremt forvirret med hvordan du har det med forskellige ting i dit liv. Det frarådes at tage stoffer i så ung en alder, og når man ikke har ro i sig selv. Når man tager psykedeliske stoffer er det ekstremt vigtigt at man ikke skal tænke på ting som "kommer der nu en ind som ikke skal se mig nu" osv., fordi disse tanker kan give dig et bad trip, og i værste fald kan du føre eventuelle selvmordstanker ud i livet. Min storebror tog LSD i en alder af 18 og det var alt for tidligt for ham. Selvom han havde fået en idé om hvad stoffet var og gjorde, gik han i panik. Han kontaktede en nær ven og fortalte at hvis det ikke stoppede, ville han stikke en kniv igennem sit bryst. Han var skræmt fra vid og sans. Én negativ tanke kan udvikle sig til at fylde alt i din verden, dette forstærkes på psykedeliske stoffer, og derfor kan det udvikle sig eksponentielt og føre til selvmord o.lign. - Især hos unge.

Hvorfor er du på opholdssted? Hvorfor vil du gerne tage LSD? Tænk over det og træf en fornuftig beslutning, i stedet for at begå samme fejl som min bror og UTALLIGE andre har gjort. Det kan være utrolig givende men kan også være utrolig farligt. Vil du tage LSD på dit opholdssted? Dum idé. Det bliver helt sikkert ubehageligt hvis du nogensinde har haft tilfældigt besøg på dit værelse.
"Bare der ikke kommer nogen" - "Hørte jeg lige en lyd?" - "Shit der kommer nogen nu hvad gør jeg" osv. Det er altødelæggende på et psykedelisk trip.

Tænk dig om, og pas på dig selv.

Bor på afvænning!

Og det er ikke første gang!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der bliver ikke testet for LSD ved almindelige urinprøver. Testen som kan påvise LSD i kroppen skulle være utrolig dyr og omfattende.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ikke for at lyde som en mega lyseslukker men du lyder ALT for uegenet til at tage LSD, LSD er ikke ligesom MDMA hvor man sniffer en streg og tager sig en ordentlig blæser tur. At tage lsd handler om meget mere end bare at tage sig en god blæser tur(IMO). Jeg vil ikke stoppe dig fra at tage det for du gør det helt sikkert alligevel, Men vid hvad du begiver dig ud i !

Dedikeret medlem

Størstedelen af de test som måler narko via urin, tester ikke for lsd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej Emmatøsen.

Jeg håber du læser hvad Mr. Gone skriver, han siger de helt rigtige ting her! Du er alt for ung, til at eksperimentere med stoffer. Og da især bevidstheds udvidende stoffer. Din hjerne er simpelthen ikke færdigudviklet og klar til det. Du virker ret sur, i din tekst fordi folk fraråder dig det, men tænk en ekstra gang, folk er KUN ude på at hjælpe dig her. Du har masser af tid til at eksperimentere når du bliver lidt ældre. Jeg var ikke ældre end dig da jeg begyndte, og jeg fortryder selv den tidlige oplevelse!

Uanset hvad du vælger, go vind herfra med behandlingen =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]