Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lsd Imunitet?
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det sted som jeg engang var..
Jeg har nu taget LSD for 3 gang og kan jeg være imun?
Det startede for nogle år siden på en tur i ty lejren, havde længe ville prøve Lsd og nu fik jeg chancen.
Jeg fik mulighed for at købe 2 mærker på 100µg ver, efter en lille time hvor jeg på et punkt lige troede de ville kicke ind skete der inted og der skete ikke mere..
Nogle tid siden efter det fik jeg igen fat i noget LSD kilden en man kunne regne med..
Jeg købte igen 2 men dennne gang var de på 150µg ver, jeg smed dem ind i munden og glæde mig til jeg skulle trippe.
Mere en en time siden skete der ikke noget og jeg opgav at trippe denne aften..
Jeg begyndte så småt at tro jeg ikke kunne trippe på lsd men ville være helt sikker denne gang og købte 10 mærker af 150µg styk.
Jeg smed 5 af dem ind i munden og ventede en timer før jeg smed de sidste 5 i munden, vidste at dette var en syg stor dosis men forhelvede ville trippe..
Efter nogle timer hvor jeg intede mærkede opgav jeg.
Efter jeg snakkede med min dealer om han måske havde fået noget lort, hvilkede han var sikker på han ikke havde da han selv havde trippet på dem..
Vi snakkede om hvad der kunne havde holdt trippede tilbage, hvor jeg fortalte ham jeg fik anti psykotisk medicin (clozepin 300mg) at dette måtte være det der blokerede trippet..
Så hvad syndes i der ude er det clozepin der blokere eller hvad kan det være?
Skal lige sige (ikke noget jeg er stolt af) men har sniffede en del lighter gas i mine yngere dage, kan det have noget at sige?

Er så småt begyndt at trappe ud af min clozepin og vil da også prøve med et par mærker efter jeg ude af det...

Vil gerne have noget respons vis der er andre der heller ikke kan trippe på lsd..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ja, clozepin er helt sikkert årsagen til at du ikke kan mærke LSD.

Hvis du nogensinde prøver igen, så lad være med at spise 5-10 mærker! Hold dig til ét mærke indtil du er mere erfaren på området.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem
Brugeravatar

Var også 90% sikker det var grunden..
Så nu skal jeg trappes ud af det og har istedet fået udskrevet suboxone (16mg) som tager de værste abstinenser...

Men er der andre der også har undret sig over de ikke kunne trippe mens de fik anti psykotisk medicin, så smid lige en besked og for tæl om det ud fra jeres synspungt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes sgu du skal passe på med at trippe, når du har behov for anti psykotisk medicin. Der er en rimelig risiko for at LSD kan give dig et tilbagefald.

Junior medlem
Brugeravatar

Hmm ja.. Fik også at vide af en ven engang at jeg ikke var bygget til Lsd og der var vi 15-16år..
Og efter en tur på lukket er jeg nu 6-7 år efter blevet tændt på at prøve det..
Og da jeg vil trippe alene er rimlig sikker på det vil blive et godt trip, vil da starte småt, sundes jeg at jeg skylder hvad jeg har været igennem, en god ruske tur og se om der er noget i glemmeren jeg kan se med nyt "lys" ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]