Hvis du virkelig har lyst til at føle dig skæv kræver det måske at du ofrer dig lidt.
Lad os sige du vil være skæv lørdag. Tag din sidste suboxone onsdag eller torsdag morgen, så du lørdag begynder at have en smule abstinenssymptomer. For mig får det oxycontinen til at sparke mere igennem. Det kræver dog alligevel 100mg plus før jeg får en okay følelse.
Når du "kun" får 2 mg sub om dagen, bør der ikke være den store risiko forbundet med et par dage uden indtag. Men du skal selvfølgelig stadig passe på. Suppler eventuelt med lidt rivotril, så du afværger eventuelle kramper.
En sidste ting. Mange bruger benzodiazepin som potentiator til opiater. Men det er min erfaring at benzodiazepin sammen med opiater har stik modsatte effekt. For mig mindsker de faktisk den euforiske virkning af opiater - ISÆR Rivotril. Så vil jeg være skæv af opiater holder jeg mig fra benzo den dag.
Men som du selv er inde på, er spørgsmålet, om det virkelig er værd at jagte den skævert. Lige pludselig kan det gå galt igen. Men jeg skal på ingen måde sidde og spille hellig, da jeg selv gør det. Men derfor kan jeg vel godt nævne det alligevel