Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er lidt i tvivl om den her tråd måske er på grænsen til at være ok herinde?
Jeg har tidligere prøvet Coke og jeg elsker det, men jeg har altid været så heldig at jeg har fået noget af dem jeg lige har været i byen med.
Nu vil jeg så gerne selv have fat i noget, men jeg er sgu lidt bekymret for at købe af nogen jeg slet ikke kender, hvordan sikre jeg mig at det er ok, at det rent faktisk er coke osv.? Og hvad med prisen? hvad er rimeligt? jeg har ikke lige nogen i mit netværk der kan hjælpe mig eller har kontakter, så jeg er nok ude i noget med at se om jeg kan finde noget i byen en aften.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nu har jeg ikke lige selv den store erfaring med coke og slet ikke med at købe det. Men udfra hvad jeg har set - især rundt på diverse facebook grupper - skal du nok regne med at smide mindst 1000kr for at få noget af den bedste kvalitet. Hvis du også vil være 100% sikker på, at det rent faktisk er coke er den eneste vej at bestille et testkit og teste produktet, du kan google ez testkit fx.

Du bør også være at det er meget normalt at coke bliver cuttet med levamisol, så jeg ville helt klart gå efter at få noget af allerhøjeste renlighed, da levamisol er kendt for at have nogle virkeligt ubehagelige bivirkninger.

http://www.vice.com/en_uk/read/the-cash-is-in-the-cut
Ret skræmmende men relevant læsning omkring emnet.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er nemt at blive snydt når man skal købe coke, men hvis man bare tænker sig lidt om og tager nogle forholdregler, så skal det nok gå. Jeg vil anbefale dig at finde en pusher igennem dem du før har taget coke med, og hvis du bare finder en tilfældig i byen, så sørg for at få personens nummer, så du senere kan købe mere. På den måde får de også mere ud af, ikke at synde dig, da du så vil vende tilbage for mere. De fleste der virkelig synder når det gælder coke, gør det til store fester eller festivaler. der ved de godt at de ikke møder deres kunder igen, så der kan det være lige meget. Ellers kan du tjekke cokes kvalitet ved at smage på det. Bare stikke en finger ned i posen og så ind i munden. Rent coke lammer munden, så jo bedre coken er jo mere vil den lamme din mund. Du skal dog ikke regne med at finde rent coke. Stort set alt coke du køber på gaden er blandet op. Det er bare ligesom at man blander tobak i en joint istedet for at ryge rent skunk. Prisen ligger på ca. 500 til 1500 grammet, alt efter kvalitet. Det meste der bliver solgt i byen er blandet ret godt op og går til 500 kr grammet. hvis det koster meget mere end det, så skal du måske overveje at finde en anden. med mindre du er helt sikker på at det er virkelig godt coke. Ellers må jeg sige til sidst, at det handler meget om at prøve sig frem. De fleste der starter med at tage stoffer, vil blive røvrendt lidt de første gange, og når man så begynder at kende markedet, og få bedre kontakter vil man få bedre kvalitet og mere for pengene. det er bare sådan det er. Jeg håber det var svar nok på dine spørgsmål. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
^ Den med at dyppe sin finger i posen, virker ikke helt. For kokainen kan være blandet op med Lidokain. Den eneste måde man faktisk kan tjekke stoffet på, er ved at prøve det eller test kit.

Junior medlem

Buttkraken skrev:
Nu har jeg ikke lige selv den store erfaring med coke og slet ikke med at købe det. Men udfra hvad jeg har set - især rundt på diverse facebook grupper - skal du nok regne med at smide mindst 1000kr for at få noget af den bedste kvalitet. Hvis du også vil være 100% sikker på, at det rent faktisk er coke er den eneste vej at bestille et testkit og teste produktet, du kan google ez testkit fx.

Du bør også være at det er meget normalt at coke bliver cuttet med levamisol, så jeg ville helt klart gå efter at få noget af allerhøjeste renlighed, da levamisol er kendt for at have nogle virkeligt ubehagelige bivirkninger.

http://www.vice.com/en_uk/read/the-cash-is-in-the-cut
Ret skræmmende men relevant læsning omkring emnet.

Cool med testkit, det må jeg lige kigge på.

Junior medlem

seeren skrev:
Det er nemt at blive snydt når man skal købe coke, men hvis man bare tænker sig lidt om og tager nogle forholdregler, så skal det nok gå. Jeg vil anbefale dig at finde en pusher igennem dem du før har taget coke med, og hvis du bare finder en tilfældig i byen, så sørg for at få personens nummer, så du senere kan købe mere. På den måde får de også mere ud af, ikke at synde dig, da du så vil vende tilbage for mere. De fleste der virkelig synder når det gælder coke, gør det til store fester eller festivaler. der ved de godt at de ikke møder deres kunder igen, så der kan det være lige meget. Ellers kan du tjekke cokes kvalitet ved at smage på det. Bare stikke en finger ned i posen og så ind i munden. Rent coke lammer munden, så jo bedre coken er jo mere vil den lamme din mund. Du skal dog ikke regne med at finde rent coke. Stort set alt coke du køber på gaden er blandet op. Det er bare ligesom at man blander tobak i en joint istedet for at ryge rent skunk. Prisen ligger på ca. 500 til 1500 grammet, alt efter kvalitet. Det meste der bliver solgt i byen er blandet ret godt op og går til 500 kr grammet. hvis det koster meget mere end det, så skal du måske overveje at finde en anden. med mindre du er helt sikker på at det er virkelig godt coke. Ellers må jeg sige til sidst, at det handler meget om at prøve sig frem. De fleste der starter med at tage stoffer, vil blive røvrendt lidt de første gange, og når man så begynder at kende markedet, og få bedre kontakter vil man få bedre kvalitet og mere for pengene. det er bare sådan det er. Jeg håber det var svar nok på dine spørgsmål. :)

Jeg har desværre ikke kontakt til dem jeg festede med tidligere, og den ene jeg stadig kender der er hans kontakt nummer blevet lukket.. så jeg er nok lidt på bar bund (og lidt opgivende i forhold til at finde noget godt.. syntes det er svært at skulle prøve at finde nogen i byen)

Junior medlem

Skitzo skrev:
^ Den med at dyppe sin finger i posen, virker ikke helt. For kokainen kan være blandet op med Lidokain. Den eneste måde man faktisk kan tjekke stoffet på, er ved at prøve det eller test kit.

det har jeg også hørt det der, netop også derfor jeg bliver i tvivl om kvalietet.

Moderator
Brugeravatar

Cokey skrev:
Skitzo skrev:

det har jeg også hørt det der, netop også derfor jeg bliver i tvivl om kvalietet.

Det er også sandt, havde engang noget coke der bedøvede munden helt vildt, men det var stadig noget lort, så den metode kan man ikke stole på.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Skitzo skrev:

Jeg kender ikke så meget til Lidokain, eller noget i den stil. Det skal nok passe. Jeg mødte bare en gang en fyr i byen, som var kommet til at købe bagepulver. Og har siden rådet nyere brugere til at tjekke med en finger. Det kan godt være det ikke er 100 % sikkert. og ikke fortællet noget om kvalitet. Men det fortæller alligvel om man er ved at købe ren kreatin, eller sådan noget i den stil :)

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Lugt til det
Hvis det dufter af benzin/diesel
Så er der meget meget stor chance for det noget der virker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
ZloR skrev:
Lugt til det

Lol. What? Kokain skal da være lugtfrit.

Hvis det bedøver kraftigt, er det blandet med lidokain, og er efter min mening til at smide ud. Det er satme klamt at være bedøvet i en god del af ansigtet i en time. Det ødelægger hele oplevelsen for mig.
Jeg er ikke engang sikker på at et test-kit vil hjælpe dig synderligt, da det ikke tester renhedsprocent (right?) men kun om kokain er til stede i samplen.

Moderator
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
ZloR skrev:
Lugt til det

Hvis det bedøver kraftigt, er det blandet med lidokain, og er efter min mening til at smide ud. Det er satme klamt at være bedøvet i en god del af ansigtet i en time. Det ødelægger hele oplevelsen for mig.
Jeg er ikke engang sikker på at et test-kit vil hjælpe dig synderligt, da det ikke tester renhedsprocent (right?) men kun om kokain er til stede i samplen.

Det er mega klamt at være helt bedøvet i ansigtet!

Men jeg har før set sælgere vise billeder, hvor de har brugt et testkit der viser renligheden af deres kokain.
Har også selv haft et lsd testkit til at vise renligheden af lsd'en, fremfor hvilke stoffer der var i det

Insane psychedelia user!

Philip Fry skrev:
ZloR skrev:
Lugt til det

Kan godt være det bør være lugt frit, men jeg har nu ofte før i tiden mødt benzin lugt/smag når det drejede sig om god cola med rigtig høje procenter, som kom direkte fra kilden.

Insane psychedelia user!

Desværre har kvaliteten ikke særlig meget at gøre med indholdet af Levamisol. Det er noget de cutter med i lige efter produktion, så selv det reneste der er muligt at opstøve her i landet vil indeholde Levammisol.

Moderator
Brugeravatar

"In 2005, levamisole was found in almost two percent of the cocaine seized by the DEA. In 2007, the frequency went up to 15 percent, and by 2011 a staggering 73 percent of all cocaine seized by the DEA had been cut with levamisole. The same tendency is seen in Europe and in the samples I have analysed myself. In 2008-2009, the frequency was around 66 percent, and in 2011-2012 it had gone up to 90 percent in Danish cocaine. The side effects from levamisole are not necessarily something the average user should worry about since their exposure is not on a daily basis. However, the more habitual consumer should definitely take it into consideration"

det er så skræmmenede.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg har ingen erfaring med coke selv, men jeg kender en der tidligere solgte og han blandede det op med baby pulver altså modermælk erstatning. Slemme dreng.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
FSO rammer sømmet på hovedet - man kan ikke smage sig til, om kokainen er god pga maskeringen af tilsætningsstoffer men ren kokain har en umiskendelig duft af solventer. Det er naturligvis ikke nogen garanti, da solventer altid kan tilsættes men jeg er endnu aldrig stødt gadekvalitet, der havde den rigtige lugt.

Det er en tarvelig parameter at vurdere sin kokain på, ja, men indtil videre den bedste, hvis ikke man har sit laboratorieudstyr med hos pusheren :) Det hjælper naturligvis også at have lugtet til en del referenceprøver af kendt kvalitet, hvilket jo også giver de fleste brugere en udfordring.

Admin
Brugeravatar

Jeg synes også, lugten er det bedste at gå efter. Jo mere det lugter af benzin/solventer, jo mere aktivt stof er der som regel i. Alt det gode coke, jeg har fået gennem tiden, har altid lugtet kraftigt af solventer.

Det minder mig om en oplevelse, jeg engang havde til en festival. Vi sidder i vores lejr og ryger et par joints, da et par hippier kigger over og vil sælge noget coke. Jeg stikker næsen ned i posen for at lugte til det. Herefter siger den ene: "You are smelling for the kerosene. But this cocaine does not contain kerosene because it is organic"

Jeg var ved at skide i bukserne af grin og sagde pænt nej tak til deres klamme coke :mrgreen:
Måske burde jeg have spurgt efter deres fair trade mærke...

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Må lige støtte andre her,

Når Coca bliver lavet træder bønderne i bladene som blandes med diesel eller et andet solvent som jeg ikke kan huske, derfor er diesel/svovl lugt en go indication samt som det skulle komme i sten eller om der skulle være sten i, de kan dog presse det selv efter det cuttet så det ikke en sikkerhed, men hvis i husker gamle dage i fysik lokalet når der blev brændt svovl af så det der en af :) det er klarede bedste jeg har fået i Dk og jeg sku mene jeg har en del erfaring efterhånden, kokain skal lamme svagt efter en snitte det skal hverken summe eller lamme i mere en 5 min efter indtagelse men den med længere tid og lam i halvdelen a ansigtet er lidokain..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@GizzaR: Det er ikke benzinen fra den oprindelige ekstraktion, manm kan lugte - det er det solventsystem, der er brugt til HCl-fældningen.

@Imp: Hippier, der sælger kokain er også utroværdige i første omgang :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]