Det er nemt at blive snydt når man skal købe coke, men hvis man bare tænker sig lidt om og tager nogle forholdregler, så skal det nok gå. Jeg vil anbefale dig at finde en pusher igennem dem du før har taget coke med, og hvis du bare finder en tilfældig i byen, så sørg for at få personens nummer, så du senere kan købe mere. På den måde får de også mere ud af, ikke at synde dig, da du så vil vende tilbage for mere. De fleste der virkelig synder når det gælder coke, gør det til store fester eller festivaler. der ved de godt at de ikke møder deres kunder igen, så der kan det være lige meget. Ellers kan du tjekke cokes kvalitet ved at smage på det. Bare stikke en finger ned i posen og så ind i munden. Rent coke lammer munden, så jo bedre coken er jo mere vil den lamme din mund. Du skal dog ikke regne med at finde rent coke. Stort set alt coke du køber på gaden er blandet op. Det er bare ligesom at man blander tobak i en joint istedet for at ryge rent skunk. Prisen ligger på ca. 500 til 1500 grammet, alt efter kvalitet. Det meste der bliver solgt i byen er blandet ret godt op og går til 500 kr grammet. hvis det koster meget mere end det, så skal du måske overveje at finde en anden. med mindre du er helt sikker på at det er virkelig godt coke. Ellers må jeg sige til sidst, at det handler meget om at prøve sig frem. De fleste der starter med at tage stoffer, vil blive røvrendt lidt de første gange, og når man så begynder at kende markedet, og få bedre kontakter vil man få bedre kvalitet og mere for pengene. det er bare sådan det er. Jeg håber det var svar nok på dine spørgsmål.