Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Halløj derude.
Jeg har noget alprazolam pulver som jeg godt kunne tænke mig at opløse i en væske, og derefter i mere pulver, for nemmere at kunne dosere det.
Eftersom det ikke er vandopløseligt, hvad vil i så foreslå at jeg bruger? isopropyl alkohol, havde jeg i tankerne, eftersom det fordamper hurtigt, og efterlader meget lidt "urenheder". Og skal det opvarmes når jeg opløser pulveret deri?
Planen er at efter det er opløst, så opløse yderligere noget pulver (kreatin) og lade væsken dampe fra. Sådan at jeg kan lave kapsler indeholdende henholdsvis 1 og 2 mg alprazolam.
Altså vil jeg bruge 900 mg kreatin til 100 mg alprazolam. Sådan at 10 mg pulver = 1 mg alprazolam. Det er en del nemmere at arbejde med 10 mg. pulver ad gangen.
Grunden til at jeg vil opløse det i væske først er naturligvis for at undgå nogle hotspots.

Lyder det ikke muligt? Evt. nogle forslag?

På forhånd tak.

Edit. Har en vægt der kan veje ned i 1 mg. Men stoler ikke helt på hvor præcis vægten er nede i de doser.
Og grunden til at jeg godt vil have det i kapsler er, at det er en del nemmere at rode med hvis jeg virkelig badtripper. I modsætning til væske og enkelte dråber osv..

Admin
Brugeravatar

Hvad med bare at have det i opløsning? Propylen glycol burde være udmærket til at opløse alprazolam. Det er ihvertfald et standard opløsningsmiddel til benzoer med henblik på menneskelig indtagelse. Du kan få det som human grade på apoteket. Derefter kan du måle det af med en sprøjte.

Hvis du vil fortynde det med pulver skal du helst finde noget, der fordamper meget let. Jeg ved ikke, om isopropanol er godt til at opløse benzoer. Men du kan jo forsøge dig ad. Ellers skulle dichlormethan og ethylacetat svjv være rimeligt gode til at opløse benzoer. dichlormethan har du nok ikke lyst til at stå med derhjemme, men ethylacetat er ikke ret giftigt og forholdsvist nemt at skaffe. Mange slags neglelakfjerner er baseret på ethylacetat.

-Jimmy Carter

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Efter at have læst lidt rundt omkring på bluelight og drugs-forum var jeg bare kommet til den overbevisning at det skulle være nemt at opløse alprazolam i IPA?
Spørgsmålet er så bare om kreatin også er det?
Grunden til at jeg godt vil have det i kapsler er at det er nemmere at have med at gøre, hvis man badtripper eller noget.. Istedet for at skullle sidde og måle små dråber af..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Hvad med bare at have det i opløsning? Propylen glycol burde være udmærket til at opløse alprazolam.

^ Get this.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]