Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!

Okay, nu har jeg læst en del tråde om MDMA herinde. Jeg har selv prøvet det en enkelt gang, hvor jeg havde det fantastisk. Det er ved at være et par år siden. Nu skal jeg så prøve det igen om et par uger. Ham jeg køber det af, og som jeg også tog det med første gang, siger, at vi skal have 1,5g til 3 personer, altså 500mg hver.

Så vidt jeg husker tog vi 200mg den gang jeg var med. Herinde kan jeg se, at der bliver anbefalet omkring 100mg den første gang. Dem jeg tager det med har også prøvet det en enkelt gang før, men det er som sagt et par år siden, så man kan vel egentlig godt sige, at vi er næste førstegangsbrugere?

Min forvirring opstår, fordi jeg ser herinde, at der bliver anbefalet omkring de 100mg, og ham jeg snakker med siger 500mg (vel og mærke over en hel nat).. Hvad er "det rigtige"? Og har det måske noget med renheden at gøre? Altså hvis det er mindre rent, skal man tage mere.. Og hvordan ser jeg, hvor rent det er?

Vh.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg genposter lige mit svar i en anden tråd fra i morges:

Andrusha skrev:
@ MDMA510

Eller en alternativ mulighed:

1: Sørg for - på den ene eller anden måde - at få fat i bare nogenlunde ren mdma.
2:Køb gerne et EZ-testkit eller ligende, så du er sikker på, at du ikke får MDMA cuttet med alt mulig andet lort.
3: Invester i en vægt, der kan veje i milligram: Se evt her http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=48454#p658948
4: Vej omkring 120 mg. ren MDMA af (måske lidt mindre hvis du ikke er så stor) og indtag det oralt. Redoser evt. efter et par timer med ekstra 50 mg.
5: Nyd din MDMA-rus uden at blive fuldstændig gennemsvedt, angst, kvalm osv.
6: Søg i øvrigt på Psychedelia om tricks til yderligere skadesreduktion.

Junior medlem

Tak!

Hvad er nogenlunde ren MDMA? Og hvor går grænsen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Kan ikke give dig svar på hvornår du har ren MDMA, men 500mg er i hvert fald alt for meget. Så skal du i hvert fald regne med en god depressionsagtig sindstilstand i nogle dage efter. Du øger også risikoen for yderligere bivirkninger og badtrip, uden at den positive del af effekten øges markant. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

Husk også at lade være med at gøre det igen før mindst 2 måneder efter. Hvis i køber for meget kan det i har liggende være fristende, men dont do it. MDMA fyrer en god slat af dit serotonin af, og hvis man fyrer for meget af bliver det sværere at genopbygge. Hjernen bliver ligesom vant til en falsk mængde serotonin og kan derfor finde på at nedsætte produktionen heraf.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Af mine erfaringer har det aldrig været det værd at tage +400mg over en nat, det øger alle de nederen bivirkninger meget mere end rusen. Ting som at have så mange kæbespændinger at du er så øm dagen efter at du slet ikke kan spise og udover det er man også bare ekstra meget mere medtaget og ødelagt dagene efter. Vil sige at 120 mg oralt, og 1 - 2 streger på 40mg henover aftenen/natten burde være længe rigeligt. især når i ikke er tolerante

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Vil sige at 1g er mere end rigeligt til 3 mennesker. 200-250 mg over en hel aften pr. person er helt fint.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]