Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg starter lige med at skrive at det er ikke min første tråd her inde men den anden blev disset pga jeg ikke er så god til det med grammatiken så jeg håber virkelig det går og jeg skal nok lave nogen puste rum i mellem sætningerne :)

Jeg har levet et drastisk liv fra en tidlig alder og jeg skal selvfølgelig nok gøre en lang historie kort
Så tilbage til det hele min mor hang sig selv sidste år i juli måned sådan bare helt uden videre
Og jeg har levet og blevet opfostre af den kvinde alle dage har jeg været ved min mor og min mor havde nogle narko interesser men det blev selvfølgelig skjult for mig ind til jeg selv var gammel nok til at undersøge i det og bare rolig hun røg bare lidt tjald men jeg begyndte jo at finde det mere og mere interessant og som tiden går og jeg blev ældre og begynde selv at expermanter lidt og vis liv gik jo egentlig som det skulle lige ind til hun valgte at stille trådskoen R.I.P gamle
Men ihvertfald jeg er nogenlunde ovenpå og jeg har godt nok ptsd og panikangst men det skal jeg bare lære at leve med
Når helt tilbage jeg tog Emma i går 5kiks af 220mg stk og nu er der gået noget tid og vil bare gerne slappe af så jeg har spist et par lorazepam men jeg synes ikke at jeg er blevet træt overhovedet :)
Kommenter gerne bare helst glade mennesker jeg er en fin fyr jeg er bare ikke så god at få hård kritik!
Men peace out og tak på forhånd og jeg håber jeg er til at forstå og jeg håber jeg har postet det, det helt rigtigte sted!

Medlem

...

Senest rettet af Zapzero 25 okt 2015 05:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem

..

Senest rettet af Zapzero 25 okt 2015 05:41, rettet i alt 1 gang.

Hej Zapsero og velkommen til boardet:)
Det er en forfærdelig historie at høre, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, hvordan din tilvære må være.

Ang MDMA må du huske, at du altså ikke må spise 5 stk ecstacy på 220mg mdma stykket, og da slet ikke hvis du har forventninger om at sove de næste par dage. Husk på, at en almindelig maks dosis mdma er omkring de 220mg over en hel aften. ikke 220mg x5!
Det lyder til, at du har det svært i forvejen, så du ender med at smadre dit serotonin niveau totalt, med at eksperimentere, med de sindsyge doser du nævner.
Sidst må du passe på med at misbruge feststoffer som mdma og andet, for derefter at bruge benzodiazepiner for at falde i søvn, det er en ond cirkel.
Jeg har den regel ang mig selv, at hvis jeg virkelig ikke kan falde i søvn efter brug af en substance, skal jeg ikke indtage den substance igen. Hvis det kræver en benzodiazepin at komme ned på, er stoffet ikke der værd at bruge tid på, da bivirkningerne er højere end den ønskede virkningen. Men oftest kræver det ikke mere, end at man holder doserne fornuftige, og derefter må man akseptere, at det tager noget tid at falde i søvn bagefter, men det skal nok komme.
Pas på med benzodiazepinerne, specielt hvis du også har indtaget alkohol igennem aftenen.
God bedring her fra, og skriv endelig igen hvis der er mere du vil ud med, eller har spørgsmål om:)

Vh Ø Tripperen!

Og bare rolig, der er ingen grund til at slette, de fleste af os vil gerne forstå dig, men klokken er meget, og de fleste ligger og sover. Kommentarerne skal nok komme i morgen, da der er liv i boardet igen:)

Jeg sidder selv søvnløs nu, pga en tur med AMT, men jeg nægter at tage en benzo, da jeg nok kan sove om nogle timer;) Jeg vil selv lægge mig i sengen nu, så jeg skriver nok ikke igen før i morgen hvis det er, men bare fyr løs med dine tanker, vi er sgu ikke sarte her på boardet, vi har oplevet og hørt det meste før, så vær ikke genert:)

Pas på dig selv og endnu engang god bedring.

Vh Ø !

Medlem

Hej trippen ;)
Rart du lige gad at skrive lidt og bare rolig jeg spiste jo 5 bare sådan uden bagtanke jeg plejer at tage det så humant som muligt selvom jeg nu godt kan kan lide noget med lidt knald på!
Og det med benzoerne dem plejer jeg altid at kunne finde ro på som f'eks xanax fluni lorazepam osv, men idag efter den Emma ros er det som om alt roen i mit hovede er væk så jeg kan ikke rigtigt finde ro og det er alligevel mange timer siden jeg spiste dem sidste kiks og jeg har prøvet og lukket øjnene er bare træt af larmen i mit hovede :)
Jeg håber jeg er til at forstå fordi jeg er altså et god mennesker :)

Medlem

Jeg siger tak og håber på jeg kan følge op på samtalen i morgen ;)
Goodnight to you peepz that Can sleep!

Hej igen Zapzero:)

Har du fået noget søvn?
Den med at du bare spiste 5 stk uden bagtanke, og samtidig godt kan lide noget med lidt knald på, er en farlig lej. Man må ikke tage mdma eller andre stoffer uden bagtanke, da det ikke er legetøj. Du kan ende i den slemmeste depression, hvis du fortsætter sådan, du er oppe på 5 gange den normale maximale dosis, det er fandeme seriøst!
Hvor tit tager du mdma og benzodiazepiner? Jeg mener helt klart, at benzodiazepiner ødelægger den ro man kan have i krop og hoved på længere sigt, og er kun symptom behandling. Tager du nogle gange benzodiazepiner uden at du har været på andre stoffer, eller bare for at beruse dig? Det er ikke normalt at tage benzodiazepiner efter en tur med mdma, eller noget andet. Bevares det er der rigtig mange der gør, men det skal man virkelig passe på med.
Husk at få spist godt idag, måske prøve at lave lidt motion hvis du er i stand til det, du kommer højest sandsynligt til at have lidt emma tømmermænd i nogle dage, bare tag det roligt, det er helt normalt efter sådan en dosis. Du skal nok komme dig;)
Og selvfølgelig er du et godt menneske, det er vi alle sammen:)
Btw. hvor gammel er du?

Vh Ø Tripperen!

Medlem

Jeg er 19år gammel og har rodet med alt det her i laaaaangtid :)
Og mange tak for omtanken altså der er jo altid en bagtanke ved det jeg gør og jeg åd jo ikke 5 kiks i en mundfuld jeg tager altid tingende stiller og roligt men jeg er ikke så godt til at finde tidspunkten hvor kroppen normalt lader sig vise tegn som træthed og sult igår synes jeg bare det kørte ud i en køre :)
Og jeg er altså ikke ny i det her fag og har styr på mine ting det eneste der bare irreterende mig var bare at jeg måtte spise 3x 2,5mg lorazepam uden virkning og normalt plejer sådan noget som xanax plejer at hjælpe uden problemer.
Men i hvertfald mange tak til alle de glade mennesker og det helt sikkert ikke sidste gang jeg laver en tråd ;)

Best regards
////zapz

Medlem

Og altså PS i dag har jeg det altså godt er bare lidt omtåget :)

Ok det var godt.
Hvis du selv mener, at du har styr på tingene, er der ikke så meget at sige herfra. Min læsning indikerer dog noget andet.

Og igen det er virkelig trist at høre om din mor, det må være forfærdeligt. Jeg føler med dig.

Vh Ø !

Medlem

Jeg kan så sige følelses mæssigt set er jeg helt broke idag mit serotin har helt forladt kroppen med klamme abstinenser :|
Men folk må skrive og synes som de vil jeg elsker bare at høre andres mening også!

Medlem
Brugeravatar

Hej Zapzero

Jeg er ked af at høre hvad der skete med din mor.

Du skriver at du har styr på dine ting. Hvis det var sandt så havde du aldrig spist 5 x 220 mg. Du fucker mildest talt din hjerne. Det er alt for meget. Dengang jeg festede meget på MDMA, der endte jeg nogle gange med at have spist 1 g selv. Det resulterede i at jeg havnede i 1 1/2 års depression. Fordi jeg ikke gav det nok tid imellem imellem tripsne.

Jeg ønsker ikke denne skæbne for dig. Der derfor håber jeg at du vil tage mere fornuftige doser :) Jeg kan varmt anbefaler at du får fat i nogle 5-htp fordi dit serotonin er lavt. :)

Held og lykke herfra.

/MrPlanter

Junior medlem

Mit vildeste Emma trip 31-oktober-2015

Mig og min veninde havde taget Emma sammen et par gange før, hvor det gik rigtig godt. Hun havde tendens til at brække sig, når hun indtog det oralt, hvor jeg ikke kunne brække mig, altså få det op.

Efter min veninder har brækket sig på MDMA, så har hun sundet sig lidt, og derefter fået det vildeste Emma trip nogensinde. Hendes øjne flakker rigtig meget, hun nuser sig selv ved benene, er kærlig og rar. Rigtig nydelse af MDMA.

Men vejen igennem her til det gode trip er mindre sjovt. Min veninde begynder at få det dårligt, som i rundtosset, kvalme og hedeture. Det skal siges, at hun har prøvet dette flere gange, så hun 'ligger' ikke mærke til det mere sådan.

Hendes svedeture bliver værre og værre, altså sveder mere og mere, bliver ligbleg og ser rigtig dårligt tilpas ud, men som hun selv siger, er det bare en fase, som hun skal igennem, og hun er ikke urolig, fordi hun ved, hvad der skal ske, og hun har det gode trip i baghovedet. Faktisk en beløning hun får, når hun har knækket sig. Let, luftig og alt er bare perfekt.

Som jeg skrev til at starte med, har jeg ikke før nu prøvet at brække mig på Emma.
Før jeg brækkede mig, skulle der 3 glas med 3 små streger i, og en pæn størelse streg til næsen, før der skete noget.

Jeg tog den sidste streg, og hurtigt begyndte at jeg få en varm følelse i kroppen. Jeg sad og sundede mig, men jeg følte at Emma blæste mig rundt. Rigtig vildt, at hun skulle til at komme på et stadie, hvor jeg ikke ville kunne styre hende. Hun ville overtage mig og styre mig.

Jeg siger til min veninde, at vi skal gå ud på wc'et, hvor jeg læner mig op ad toilet med hovedet ned i toilettet.

Det hele drejer rundt, ligesom når man er rigtig godt fuld. Jeg kan mærke, at jeg begynder at svede, og jeg sveder mere.
Jeg ved, at man sveder meget på MDMA, og det er derfor vigtigt at drikke vand.
Men den her svede tur kan jeg ikke sammenligne med noget jeg selv har prøvet eller set før.
Jeg var gennem svedt. Jeg kunne mærke sveddråber falde fra min hage og ned på gulvet. Det løb ned af min ryg og mave.

For at vise min veninde, hvor slemt det var, selvom hun kunne se det på mit hår, da det var gennemblødt.
Men jeg trak op i min trøje, og min mave var plask våd. Det lignede jeg havde været i bad.

Min veninde står fast ved, at vi skal gå udenfor, så jeg kan køle mig selv ned, selvom jeg på ingen måder havde lyst til at bevæge mig. På det her tidspunkt havde jeg ikke kvalme.

Vi kommer udenfor, og jeg sætter mig ned, med hovedet foranbøjet. Jeg sveder og sveder, og jeg er bange og skræmt, hvilket måske også har fremkaldt mere sved?

Min veninde snakker til mig, spørger ind til det osv, og vi sammenligner hendes ture med mine, hvor hun bare siger, at jeg skal kaste op, men jeg følte ikke, at jeg kunne.

Min veninde ligger sin hånd på min skulder og begynder at nusse mig, hvilket beroliger mig helt vildt. Svedturen aftager hurtigt herefter, hvor jeg får det meget bedre.

Jeg sidder lidt og lige pludselig uden advarsel, så brækker jeg mig 3 gange i træk.
Og ikke engang 1 minut efter, føler jeg mig lettet og tilpas igen, hvor vi sidder op ad hinanden og slapper af og snakker.

Her efter sker der ikke mere.
Jeg får et dejligt Emma trip, hvor jeg bliver kærlig og tryghedsnarkoman. Ment på den måde, at mig og min veninde er i kontakt med hinanden hele tiden, hvor vi bare ligger over hinanden og slapper af.

Efter noget tid, tager jeg så en ny streg, og der kommer Emma følelse bare normalt og der er ingen skræmmende reaktionen osv.

Efter min erfaring nu, så vil jeg undgå at drikke det igen, pga den nedtur man får. Det kan ikke forklares eller beskrives. Det er noget, som man skal opleve, før man kan forstå det.

Mit råd til andre første gangs, ville være, at de ikke skal drikke det. Ville indtage igennem næsen, for så slipper du for den her tur.
Du kan godt få noget af det her dårlige trip ved snifning, men det er slet ikke så slemt eller voldsomt. Her bliver jeg personligt slet ikke så bange eller noget. Man kan styre svedture og man føler, at man har kontrol over det!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ MDMA510

Eller en alternativ mulighed:

1: Sørg for - på den ene eller anden måde - at få fat i bare nogenlunde ren mdma.
2:Køb gerne et EZ-testkit eller ligende, så du er sikker på, at du ikke får MDMA cuttet med alt mulig andet lort.
3: Invester i en vægt, der kan veje i milligram: Se evt her http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=48454#p658948
4: Vej omkring 120 mg. ren MDMA af (måske lidt mindre hvis du ikke er så stor) og indtag det oralt. Redoser evt. efter et par timer med ekstra 50 mg.
5: Nyd din MDMA-rus uden at blive fuldstændig gennemsvedt, angst, kvalm osv.
6: Søg i øvrigt på Psychedelia om tricks til yderligere skadesreduktion.

Junior medlem
Brugeravatar

Enig med Andrusha. Skaf ren mdma og evt kapsler. Mig og nogle kammerater tog det og rullede 2 stykker toilet papir godt om det og slugte den. Det var et helvede at få ned, så jeg vil forslå at bruge kaplser. De kan købes på apoteket, og det er pengene værd! Min første dose lå på 112mg og da det kickede ind sad jeg bare som var jeg låst fast til sengen. Vi havde en tripsitter (min vens storebror) og han spurgte flere gange om jeg ikke ville op og stå og sådan noget, fordi de andre gik jo frem og tilbage og hyggede sig mens jeg bare sad der :D men jeg havde heller ikke lysten til at rejse mig op, jeg følte mig 100% tilpas hvor jeg var og jeg havde det vidunderligt. Men så havde jeg fået afvide at det var en god ide at tygge på noget tyggegummi, så man ikke bed sig selv i tungen, bed tænderne sammen osv. Men min ven han kommer så ind på værelset og kigger på mig med kæmpe og skræmte øjn. Han siger helt nøjagtigt: "WOW, dine læber er HELT hvide, hvad fanden sker der!". Jeg gik lidt i panik, fik et billede inde i mit hovede om at de var krid hvide og at de var på vej til at springe eller noget. Vores tripsitter begynder så at grine og siger at det er sgu da bare mit tyggegummi. Vi allesammen flækkede agfrin og jeg fik det fantastisk igen! Da hele "suset" var ovre, kunne jeg rejse mig op og gå ud på toilettet, for det første jeg ville var at se mig selv i spejlet. Kiggede mig lige ind i øjnene og sagde at jeg elskede mig :D Resten af aftnen var bare kærlig og nydeligt!

- Er glad for at dig og din veninde fik en god aften ud af det og at i støttede hinanden så meget som i gjorde, virkelig flot! Derfor også vigtigt at gøre det sammen med nogle du er trygge ved og som du kender godt. :-)

Junior medlem

Jeg tager aldrig Emma med folk, jeg ikke kender eller er trygge ved.
De mennesker jeg tager med, har vi snakket meget om, hvor grænsen går, hvis det skulle gå galt, fx med at ringe efter hjælp osv. Vi kender hinanden ud og ind, og vi startede sammen med det og har oplevet det sammen med hinanden. Første gange var det meget nervøst. Hvor vi var ops på hinanden med vand, øjne, dårlige trip osv.

Men nu når vi tager det, bekymrer vi ikke os om hinanden på samme måde. Vi siger til, hvis der er noget galt, og så ligger jeg ihvertfald mit trip helt væk og bliver helt normalt. Har prøvet hvor jeg var godt blæst, men så fik min veninde det rigtig dårligt og i løbet af 2 minutter, kunne jeg ikke mærke ems mere. Hun forsvandt og kom ikke tilbage den aften.

Tag hende med respekt, men vær ikke panisk eller bange. Sådan tænker jeg altid når jeg skal ses med hende.

Tror at man gør trippet dårligt, hvis man tænker negativt osv

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]