Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 08:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

viewtopic.php?f=4&t=49972
viewtopic.php?f=85&t=50256

Gider ikke skrive en hel roman, overstående link's fortæller hvad jeg har oplevet/været igennem.

så nu efter små 7-8 måneder efter, sidder jeg tilbage og har det nogenlunde, vil jeg selv bedømme. har i noget tid spist rivotril 0,5mg for at dæmpe den "angst" / "uro" jeg har haft, eller bedre sagt HAR, spiser dem dog stadig, jeg synes de virker ok...
dog skal det nævnes at nogle af de ting som står i mine links, bøvler jeg stadig lidt med, men det hele er blevet meget bedre, heldigvis..
Løber snart tør får mine 0,5mg rivotril men får snart en ny pose med 2mg, vil så småt også begynne og se om jeg kan trappe ned af dem, da jeg synes de giver lidt hukommelses tab osv, lidt træls..

nu er det over et halv år siden jeg havde mit sidste trip på ecstasy, og begynder sku og "savne" tripped må jeg indrømme.
tror i for mit vedkommende at det er dumt at prøve et nyt trip? har tænkt mig at få fat i Emma hvis det endelig var. tror i det vil forværre det jeg har oplevet/bøvler med?. i bund og grund tror jeg selv på at det var tjalden der gjorde jeg fik det som jeg gjorde. jeg mistænker ikke at det var pga de kiks..

men igen, jeg har fået det meget bedre, men har stadig nogle lidt trælse ting at bøvle med som beskrevet.. burde jeg vente med et "nyt" trip ? eller helt lade være`? eller bare gøre det??. tænker også at det måske kunne få min såkaldte "angst" lidt væk ved at få et nyt trip uden af blande med noget andet. jeg ved det ærlig talt ikke.. hvad synes i?????????????

Hvad ville du selv havde gjort hvis du stod i min situation?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg synes du burde stoppe helt med krydserne, og evt. få noget professionelt hjælp, eller en anden form for behandling. Umiddelbart ville jeg ikke have taget emma hvis jeg var dig, før alting var i den skønneste orden. Håber du finder ud af det, god vind fremover.

Junior medlem

Jeg var ved lægen i starten, og forklarede ham det hele. han mente at jeg havde oplevet/blevet psykotisk den aften, men mente dog også at jeg godt kunne klare det "selv" det vil sige at han mente jeg burde kunne kommer "over" det jeg har oplevet, uden nogen behandling. han sagde at hvis jeg ikke kunne skulle jeg evt have nogle truxal hvis det var. efterfølgende fik jeg selv fat i nogle, da jeg ikke gider at komme i deres system, hvilket han godt kunne forstå på en måde.. Synes ikke rigtig de havde nogen virkning på mig, så stoppede med at spise dem. som nævnt fik jeg fat i Roche 0,5mg, og synes de hjælper mere eller mindre.
har tænkt mig at stoppe med krydserne, men gør man jo bare ikke lige fra den ene dag til den anden, har spist dem i lidt over en måned nu.

men ja, du har nok ret, jeg tror jeg venter med et nyt trip, til alt er "okay"..

Junior medlem

ingen andre der vil komme med deres mening?

Dedikeret medlem

Jeg synes, at det lyder som om du har en meget fornuftig læge. Jeg synes dog også at du skulle droppe din selvmedicinering, det er ikke særlig smart. Jeg forstår det ikke som om, at de læge kunne forstå du ikke ville "ind i systemet", men som at du ikke skulle have medicin. Han/hun ville næppe bifalde at du selv skaffer dig de samme medikamenter ad ulovlige veje og agerer din egen læge.

Helt klart enig i, at du skulle tage og vente til du har bedre styr på verden igen. :)

Hej tpms:)

Jeg synes også, som de andre siger, at du skal stoppe med din selvmedicinering og Prøv hellere at arbejde med problemerne, og at indse hvad det er der forårsager din situation og at acceptere at sådan er det fortiden. Ofte er det kun accepten af tilstanden, der forårsager at det er som det er.
Jeg kan ikke fortælle dig, om det kun er angst, eller om du måske også til tider har små psykotiske symptomer, men uanset hvad er det til at arbejde med, og at komme af med igen:)

Og vent endelig med et nyt trip, til du er kommet dig. Det er meget vigtigt, at være kommet ud af sine problemer og at have lært noget af dem, inden man kaster sig ud i en lignende situation. Bare det at du er i tvivl, indikerer at du ikke er klar endnu. Dog er det mega godt, at du spørger først. Derudover vil dit mdma trip slet ikke være som i gamle dage, hvis du har eftereffekter af benzodiazepiner i din hjerne kemi, da det dæmper den euforiserende effekt mdma giver.

Jeg synes at det altid hjælper meget godt, at snakke åbent om sine problemer med andre, der er helt klart andre personer der har det, eller har haft det på samme måde. Du kan selvfølgelig prøve at opsøge en psykolog for at få konkluderet, om det er angst eller om der også er noget andet, der nager dig. Man er nød til at få indsigt i hvor og hvad problemet er, før man for alvor kan begynde at arbejde med det:) Det kan en god psykolog være en god hjælp til, han løser ikke problemet for dig, men han kan være en virkelig god guide på vejen, hvis han er dygtig og ambitiøs.
Sikkert er det bare nogle småting der nager dig, men da du ikke er sikker på hvad det er, tænker du på det hele tiden og forværrer situationen. Sikkert er det nemt at arbejde dine symptomer væk, men det hjælper næsten aldrig, at bedøve problemer væk med benzodiazepiner. I hvertfald ikke i længden. Husk at de kan skabe dig langt større problemer, end dem der gjorde, at du begyndte at tage dem.

Jeg har selv haft nogle mindre byrder i min bevidsthed igennem mit liv, men idag synes jeg næsten at det er sjovt at udsætte min bevidsthed for forskelligt, den ikke har prøvet før. Jeg kan godt lide at presse den hård, da intet er mere fantastisk i livet, end nemlig at mærke opturene man oplever når man arbejde sig op igen, og mærke forskel i hvor hurtigt det kan gå når man har lært sig selv at kende:) Så fortvivl ikke, men tag det som en udfordring. Når du 100% er kommet ud på den anden side igen, og indset hvad det var der udløste din situation og opklaret hvad du har fejlet, vil du have meget nemt ved at undgå det igen. Og hvis det skulle ske, kender du lektien til at komme af med det, så vil det være piece of cake;D Det er meget sjovt, og brugbart at kende sig selv.

Det blev langt og sikkert rodet, jeg er lidt/meget skæv og påvirket af keta, men håber at du kan bruge det til noget, og god bedring videre:)

Vh Ø Tripperen!

Junior medlem

Mange Tak for svar begge to:-)

Randomnam, det jeg mener med at jeg ikke vil ind i systemet, det skal forståes at jeg nævnte til min læge at jeg bare ville have ham til at lytte til mig, og ikke skrive det ned nogen steder "under mit navn" de ting jeg fortæller ham. Og det sagde han okay til, at det var iorden..

Ø tripperen, det bestemt ikke rodet, tak for et godt svar:-)

Junior medlem

SomeoneWhoIsntMe skrev:
Jeg synes du burde stoppe helt med krydserne, og evt. få noget professionelt hjælp, eller en anden form for behandling. Umiddelbart ville jeg ikke have taget emma hvis jeg var dig, før alting var i den skønneste orden. Håber du finder ud af det, god vind fremover.

Lad os slå fast én gang for alle, "krydser" er gammeldags rohypnoler, IKKE rivotril, det er en generel misforståelse, bare fordi der er et kryds på er de ikke dem som de garvede kalder krydser - er selv, adskillige gange blevet misforstået af ældre narkomaner fordi jeg omtalte rivoer som krydser

Ville du også kalde bromamer for krydser.? De opfylder også kriteriender, de er benzoer og har split delekærv...

Just FYI

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]