Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej ville lige høre om der er nogen der har kendskab til noget receptfrit medicin/stimulans som godt ville kunne bruges rekreationelt? Eller kræver stort set alt medicin, med sådanne effekter, en recept?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Så vidt jeg ved er der praktisk talt ingen medikamenter i håndkøb (DK) som egner sig som rekreative substanser. Der er nogle stykker som gangske vidst er psykoaktive men med et meget lille potentiale i rekreativt øjemed da virkningen bedst kan beskrives som en delirisk sindstilstand.

Junior medlem

Ok, tak for det!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Næsten alt kræver en recept, for ikke så lang tid siden var phenergan ikke receptpligtigt, hvilket jeg da godt kunne blive lidt døsig af når jeg skulle til at sove. Ellers har jeg hørt man skulle kunne få ret vilde hallucinationer af Marzine, men det er ABSOLUT ikke noget jeg vil anbefale at lege med, så gå heller ud og pluk nogle syllere i stedet.

Insane psychedelia user!

Marzine adr :( bivirkningerne overskygger en hver fornøjelse, hvis man er så heldig at finde noget fornøjeligt i at være påvirket af marzine.

Medlem

Hvis du leder efter semilovlige/ulovlige ting at bruge rekreationelt så er der nogle stoffer som egner sig bedre end andre.
Søg lidt rundt og find en vendor som kan sende dig et par poser Kava Kava eller kratom og brug det som du ville bruge en flaske god vin på en aften evt i kombi med vinen kan også være lækkert.
Nogle kan godt styre benzoer mens andre falder pladask og bliver hooked så tænk dig om inden du bestiller en håndfuld af dem hjem for ikke at nævne stærke opiater som oxinorm osv.
Hvis du vil bruge stimulanser til at holde fokus eller arbejde så kig evt på modafinil eller adrafinil

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]