Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kære psychedelia,
sagen er den, at jeg planlægger et nytårstrip. Min umiddelbare plan er 150 - 300ug, og minimum et g røg. Jeg har prøvet denne kombi mange gange før, men mit spørgsmål lyder som følgende;

- Kan jeg blande alkohol ind i det hele, uden det burde få katastrofale følger? Hvad er jeres erfaring?

Medlem

Jeg har haft mange gode drukture på psykedeliske stoffer. Hvis du godt kan styre dit drikkeri normalt og har trippet mange gange ville jeg ikke betænke mig

Medlem

Ja du vil godt kunne bringe alkohol ind i det uden at det nødvendigvis får katastrofale følger, forudsat at du selvfølgelig ikke på anden vis kommer galt afsted på denne aften grundet din påvirket tilstand.
Min erfaring med at kombinere disse to stoffer er minimal, men den siger mig at det sagtens da kan lade sig gøre, men at alkoholen dulmer nogle af lsd´ens ellers kvalitative sider som klarsynet energiske natur over i en mere mudret og kedelig tilstand.

Btw. vil jeg lige lege kedelig hønemor her og påstå at 150-300ug, er alt for meget på en aften som denne især hvis du er den eneste der gør det. (Jeg har en hel den lsd trips på samvittigheden fordelt på 10 år og jeg ville dælme ikke indtage 300ug på sådan en aften. 50-100ug ville være mere passende. Er i derimod et par venner der bare skal være sammen og alle har aftalt at tage nogenlunde samme dosis er det noget andet imo. Tag eventuelt dosen til genovervejelse.

Be safe.

Jeg vil bare lige nævne at min krop ikke fungerer godt med lsd og alkohol i blodet.

Jeg har prøvet det et par gange, og det ender altid med at jeg brækker mig. Det som sker for mit vedkommende, er at jeg ved at alkohol er dårligt for min krop, og at jeg ikke burde indtage det. Så når jeg er på lsd, er jeg mere bevidst omkring det, og kroppen gør alt for at skille sig af med alcoholen. Det er lidt som om, at de to stoffer ikke vil samarbejde i min krop.
Derudover ser jeg ingen grund til at kombinere de to stoffer, da alcoholen dulmer nogle af de lækre effekter som lsd har i sig selv.
Men det er personlig erfaring.

God rejse!

Vh Ø Tripper

Junior medlem

Mange tak for de gode svar!
Som Syrekaptajnen har skrevet, har jeg læst lidt om at alkohol er et bedøvende middel, som ikke altid går hånd i hånd med lsd'ens energiske eventyrlyst.
Tror i man ville kunne bytte alkoholen ud med MDMA? Selv har jeg kun erfaring med dette en enkelt gang før, og der gik det fint - i hvert fald det jeg kan huske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
ifølge den her er der ikke nogen høj risiko forbundet med MDMA og LSD sammen. http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/Trip ... oChart.gif

Vil dog råde dig til at holde begge doser lave, når du ikke har meget erfaring med MDMA. Desuden skal du, overveje hvad festen skal være. Jeg ville personligt ikke være på MDMA og LSD, hvis jeg mødte nogen som ikke kunne acceptere dette. Hvad gør du hvis i beslutter jer for at tage i byen og du møder jeres kvindelige modstykker? Nu kender jeg jo ikke din vennekreds, men min veninder ville i hvert fald blive noget skeptiske overfor mig, hvis min kæbe rasler, mine pupiler er store som tekopper og jeg snakker om meningen med livet.

Jeg vil mene at forsøg med kombinationer, er bedre til mere rolige omgivelser end nytårsaften.

Junior medlem

Jeg har skam massere af erfaring med MDMA, bare ikke sammen med LSD.
- Det bliver efter planen en stille og rolig fest, hvor jeg er den eneste der er påvirket af stoffer. De andre er klar over dette, og er cool med det.
Men tak for linket, jeg vil lige hoppe derind og nørde lidt rundt. ;)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Der er IMO en væsentlig bedre synergi mellem alkohol og psilocybinsvampe. Som du selv - og flere andre - er inde på, har LSD jo den der vanvittige, insisterende energi, som ikke umiddelbart egner sig til kombination med nogen depressanter. Svampesumpen har derimod en bedre samklang (ved lave - middelstore doser forstås).

LSD + MDMA (candyflip) er vanvittig intenst! Jeg har haft nogle af mine dybeste oplevelser på denne kombination, men jeg ville personligt vælge den til en anden setting, hvor der ikke var lagt op til mere "almindeligt" socialt samvær ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg tror jeg har det lidt modsat de andre her... Svampe fungere for mig dårligt med alkohol fordi jeg i forvejen bliver forkvalm og døsig. hvilket går meget bedre med en joint. LSD derimod der kan alkoholen ligge en dæmper på, den lidt overvældende energi man til tider kan få og de irretende muskelspændinger jeg altid får... Jeg vil ikke opfordre til dødsdruk på LSD da trips godt kan blive temmeligt sværre at styre hvis man er meget fuld oven i og man begynder at opleve noget negativt. Det sagt så har det altså altid fungere temmeligt godt for mig, også fordi man kan tåle temmeligt meget alkohol på LSD uden man bliver rigtigt fuld. Dog vil jeg anbefale at vente minimum et par timer efter du har indtaget LSDen til du drikker mere end en enkelt øl. Så man lige kan mærke efter hvor det bær henad og den værste kvalme er ovre. Sidste råd.. det er en utrolig dårlig ide at indtage LSDen når du først er blevet fuld og tænker du gerne vil trippe... Men det fungere altså ok at supplere med lidt alkohol..

og så en advarsel flere inkl. mig selv er endt med bad trips efter at have indtaget 2C-B og alkohol da det virker som om alkohol her nogle gange nærmere gør trippet mere intenst end med LSD hvor det har tendens til at ligge en dæmper på trippet.

Admin
Brugeravatar

Jeg har haft en del sjove oplevelser med LSD/svampe/2c-b og alkohol. For mig er den en god ting at blande alkohol med førnævnte til festivaller eller mindre sammenkomster i trygge omgivelser. Jeg kan ikke anbefale det til indendørs fester, hvor man ikke kan trække sig lidt tilbage engang i mellem og lige sunde sig lidt. Det kan godt være ret intenst og man kan blive rimelig fucking forvirret, når man er fuld samtidig med man tripper.
Du skal ikke forvente at få noget terapeutisk ud af dit trip. Jeg har nogle gange haft nogle trips, hvor jeg virkelig følte jeg fik noget ud af det. Men dagen efter har jeg glemt det hele igen pga alkohol. Psykedeliske stoffer og alkohol er mest bare fis og ballade i min bog.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]