Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia
Mig og en ven har tænkt os at begive os ud i vores første psykedeliske trip. Dertil har jeg nogle spørgsmål, så vi kan få det bedst mulige ud af det:
1) Hvilket stof synes i vi skal tage første gang? LSD, 2c-b, spids nøgenhat, cubensis, you name it.
2) Dose (og pris) på det givne stof
3) Vi havde tænkt os enten at sidde ude i en udestue eller på et værelse, hvad vælger vi?
4) Skal vi ryge cannabis til? (vi ryger begge to ofte)
Vi er i øvrigt begge to 18 år.
Tak på forhånd

Det skal måske lige nævnes, at 1.5g Spids Nøgenhat kan være rimelig intenst for mange på deres første trip. Derudover er 18 år måske lige ungt nok til et fullblown psychedelisk trip, jeg selv tog mit første trip da jeg var 22 år, hvilket har givet mig et solidt fundament, der klart har hjulpet mig igennem de mest intense oplevelser jeg har været igennem.

Ellers har Sideshow Bob nævnt det hele:)

God rejse hvis i vælger at trippe.

Vh Ø Tripper

Junior medlem

Mange tak for svarene boys. Ved sgu ikke helt om jeg har lyst til selv at dyrke svampe osv.. Jeg kan heller ikke umiddelbart finde nogen der sælger. Der er det lidt lettere med 1p-LSD. Ville det være ok hvis vi tager en påpasselig dose (50mg el. lign.)?

Edit: er der nogen der har erfaring med andre milde RC som BK-2C-B? Dem kan man jo i hvertfald købe online uden problemer.

Nu har jeg ingen erfaring med RC, men som udgangspunkt vil jeg fraråde det, pga manglende research. Dog skulle 1P-LSD eftersigende være en af de bedre RC analoger til LSD-25.

50ug 1P-LSD er sikkert en fin dose i jeres tilfælde, men jeg selv brugte spids nøgenhat på min første rejse, hvilket jeg absolut kan anbefale. LSD kan for mig være lidt mere heavy, og halveringstiden er næsten det dobbelte af psilocybin.

Vh Ø Tripper

Junior medlem

Tak igen :) Jeg tænkte mere i retning af BK-2C-B, der svarer til 2C-B, hvilket blev anbefalet længere oppe i tråden.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hvis I kan få fat i svampe, er det klart at foretrække efter min mening, netop fordi det giver helhedsindtrykket og ikke varer for lang tid.

Jeg kender flere der tog 2c-b første gang og blev skuffede over oplevelsen, og de tog alle orale doser under 20 mg. Så Bob's bud på 20-25 mg er en fornuftig dose IMO. Jeg introducerede en af mine gamle kammerater til den psykedeliske verden på 25mg 2c-b og han var ellevild.

Men mit råd nummer et, er at vente nogle år. Det er mega lyseslukker-agtigt, men efter min mening er man bare ikke klar til den oplevelse når man er 18. Jeg trippede selv livet løs som 18-årig og det forvirrede sgu nok min hjerne mere end det gjorde gavn på det tidspunkt. Og så også samme problemer hos jævnaldrende. Angst og en følelse af at være blevet revet op med roden, fordi man ikke ved, hvordan man skal tolke og bestyre sådan en oplevelse.

Men I lytter jo nok ikke, så det vigtigste (ja, vigtigere end om i tripper LSD eller psilocybin) er at I har læst godt op på stoffet og har styr på set og setting. Og når trippet er I gang: smid tanker og forventninger og flyd med.

Vh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]