Hey Bombom.
Jeg har selv oplevet markante bivirkninger i forbindelse med høje doser MDMA for flere år siden, da jeg var ung, naiv og uerfaren. Du skriver, at du har det underligt med synet, det oplevede jeg også i en høj grad på daværende tidspunkt. Det var som om at hver gang jeg kiggede til siden, bare en lille smule, så flimrede det for min øjnene, og jeg havde det som om, at jeg skulle besvime, hver gang. Jeg var slet ikke istand til at fungere optimalt i hverdagen og kunne ikke engang køre bil (surprise!) Jeg var til lægen med det og han fortalte mig, at det sagtens kan påvirke nerverne især omkring øjnene i en periode efter indtag af for høje doser. Han garanterede mig, at jeg ville blive rask igen, og at jeg bare skulle give det er par dage til en uges tid, og selvfølgelig han havde ret - efter 8-9 dage var det forsvundet helt. Jeg tør næsten godt garantere dig, at du også nok skal blive helt rask igen, vær ikke nervøs for det modsatte

Jeg har faktisk haft sådan en tur omkring 3 gange i mit liv, og er kommet helt på toppen igen hver gang. Det er meget, meget sjælendt at jeg tager sådan en tur nu om dage, men fra mine tidligere erfaringer på godt og ondt har lært, at man virkelig skal have respekt for MDMA, og jeg kan ikke råde nok til at følge de råd som alle de fornuftige mennesker skriver herinde i forbindelse med brug af det. Man kan ofte vende nogle negative erfaringer til noget positivt, og det kan du bestemt også i denne situation - Nemlig hvor meget respekt man skal havde for den slags, og at det skal bruges med omtanke.
God bedring og held og lykke fremover