Hej jeg tog til nytår en kiks, en Grøn Lamborghini for at være præcis. Udover det tog jeg i nærheden af 0,1g MDMA. Trippet var godt og aftenen forløb som planlagt. Dog havde jeg ufatteligt svært ved at sove da jeg kom hjem ved 6 tiden. En af mine kammerater overnattede hos mig og han havde ingen problemer med at sove, selvom han også havde taget MDMA, dog ikke så meget og kun i krystal form. Jeg faldt først i søvn ved 9 - 10 tiden og vågnede allerede 12:30. Om aftenen ved 7 tiden var jeg fuldstændigt smadret og gik på hovedet i seng. Kun for at vågne klokken 22 uden at kunne falde i søvn igen. Jeg faldt i søvn hen ad morgenen og vågnede klokken 5 om eftermiddagen. Derefter var jeg ude hos selvsamme kammerat og røg en del og joints. Alligevel kunne jeg ikke falde i søvn da vi gik i seng ved 5 tiden og lå vågen indtil det blev lyst. For at vågne op klokken halv 11. Da jeg fik at vide at pillen indeholder lidt amfetamin ville jeg høre om amfetaminen er skyld i min søvnløshed? Da jeg aldrig har oplevet at få det sådan efter at have taget MDMA før. På forhånd
|