Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Allesammen.
Det her er første gang jeg skriver herinde, har ellers kun læst med og fået rigtig gode informationer om nærmest alt det man går og grubler over. :)

Jeg vil gerne fortælle min historie nytårsaften med min "bedsteven" håber jeg gør det' det rigtige sted, ellers må i rigtig gerne rette mig, for somsagt jeg er sprit ny herinde.

Det startede med min bedsteven og jeg tog ned i netto og købte en helt masse vodka, og noget lækkert mad vi ville lave og hygge med inden vi skulle afsted. Vi hørte musik også imens vi spiste, og vi var glade og op og køre og kunne ikke vente med at tage i byen. Vi fik endelig spist op, også skulle vi drikke. Min bedsteven tog Mdma'en frem og noget keta. Vi begyndte at lave en joint, imens vi drak vodka og gjorde os klar. Så kunne jeg mærke at jeg var blevet lidt fuld også tændte jeg jointen også delte vi den og flækkede af grin over vores små latterlige jokes, sådan er vi altid fordi vi får hinanden til at grine.. Så tror jeg 20 minutter efter siger min bedsteven at vi skulle have en streg og den var jeg med på. Min bedsteven mdma ( krystaller) med keta i, men jeg valgte kun mdma fordi jeg ikke er "modig" nok til at prøve nye stoffer og slet ikke at blande.

Halv time senere.. Så siger jeg til min bedsteven at jeg tager en lille streg mere Mdma.. Lidt efter kunne jeg godt mærke at nu blev det godt og jeg følte mig klar til at tage i byen. Vi skulle med 2 toge, og den første tog tur husker jeg slet ikke, med det næste tog vi tog kan jeg kun huske vi mødte en fælles veninde men hun stod af før os. Så kom vi til København og vi fandt det sted vi skulle være, og for at være helt ærlig så kan jeg ikke huske om vi sugede mere på vej hen til stedet. Husker knap så meget..

Min bedsteven køber en vand til os og går op og fylder Mdma i den, jeg får vandet og der under halvdelen tilbage så jeg bunder og siger til min ven "fy forfanden du har proppet meget i, det smager jo fucking meget Mdma" og han siger bare ja.. Så står vi og danser og ligepludselig bliver musikken slukket og der bliver råbt godt nytår, jeg kigger rundt og registrere det ikke rigtig, bliver bare glad når jeg høre musikken tænder igen.. Jeg går op til baren efter noget vand men møder 2 fyre, de køber en drink til mig og jeg holder hele tiden øje med at de ikke putter noget i den, og siger så tak og går videre.. Ligepludselig sidder jeg ude i gangen og min bedsteven siger mit navn og råber "hallo tag dig sammen" .. Jeg vender (ubevidst) det hvide ud af øjnene og siger ja hvad er der? Der går det op for mig at det her er ikke godt.. Min bedsteven ber mig om at tage mig sammen på en vred måde så jeg bliver lidt rørt af det, en slags flov og ikke kan finde rundt i hvad der er med mig for jeg synes jeg var normal??

Min bedsteven ville gå derfra, men jeg ville ikke og set i bagspejlet skulle jeg nok have været gået.. Men ligepludselig fik min bedsteven vel nok og gik fra mig så jeg var helt alene til festen? Jeg forstod ikke rigtig noget dårligt omkring det, for jeg havde det enlig bare godt men var forvirret over hvordan jeg så ud for jeg følte mig helt normal..

Jeg havde snakket med 2 fyre, og ham den ene havde fortalt altmuligt om sig selv? Jeg havde hørt det som at han havde siddet inde i 7 år for et eller andet, men det havde han slet ikke sagt? Ret skræmmende. Så møder jeg en der går forbi mig og siger "fuck du har det vildt" og der var en der købte vand til mig og flere der spurgte om jeg var okay? Mit syn blev helt sløret, jeg kunne slet ikke se hvad der stod på min telefon, jeg kunne intet se? Men ud på de andre mennesker kun jeg se normalt..

Tilsidst blev det hele for meget og jeg tog hjem, fordi jeg var ikke i fest humør mere. Jeg blev rigtig træt og sløv, og normalt kan jeg altid holde mig kørende og er med på det værste men ikke denne gang, der var det bare hjem.. Mine øjne var for sindsyge (har jeg hørt) de kørte rundt i hovedet på mig og det har set meget farligt/skræmmende ud.. En af mine veninder jeg mødte derinde sagde at hun blev rigtig bange, bangr for jeg skulle dø fordi det var så voldsomt.. Men jeg har ikke følt det sådan..

Mit spørgsmål er?? Kan jeg have fået proppet noget Keta i min drink, eller andet? Eller kan Mdma virkelig gøre sådan ved mig når jeg taget det flere gange og aldrig oplevet lignende. Jeg er virkelig blevet forskrækket, fordi det gik så hurtig ligepludselig og jeg slet ikke typen der bare tager mere og mere, jeg er mere den forsigtige type..

Dagene herefter er jeg stadig svimmel når jeg rejser mig op, går en tur. Jeg bliver hurtig irriteret sur og græder faktisk næsten hele tiden, især når jeg tænker på min oplevelse med nytårsaften. For jeg kan overhoved ikke huske nogle ting næsten, det skræmmer mig. Jeg har det idet hele taget bare underligt i kroppen. Men det kan jo sikkert sagtens være en omgang Mdma-tømmermænd?? - Jeg har røget nogle joints for at slappe af fordi min krop og mit hoved køre på fuldtryk og synes det har hjulpet.

Håber på svar, og tusinde tak hvis i har gidet og læse min historie og bruge jeres tid på det :)

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Det lyder for mig ikke som om du har taget ketamin, men som om du har taget alt for meget MDMA. Du skal som tommelfingerregel ikke gå over 200-250 mg på en aften, og altid holde lange pauser imellem. Du nævner ikke nogen dosis og det får mig til at tro du har taget langt over det anbefalede. Men ikke vær bange, selvom du oplever hårde bivirkninger skal det nok bliv bedre. Spis sundt med mange grøntsager og frugt (især bananer), dyrk motion og få noget regelmæssig søvn, det plejer at sætte farten op på bedringen. Og så gør lige dig selv den tjeneste at læse nyttig info om de stoffer du tager.

Ja, jeg har nok taget alt for meget Mdma. Ja, hvem hved hvad der sket for jeg har slet ikke tjek på doserne hvilke jeg plejer men den her gang er det kørt helt af sporet, men følte jeg holdte det til et ordentlig punkt. Jeg troede jeg havde styr på det, men havde jeg så tydeligvis ikke.. Havde også taget Mdma hver weekend i 2 måneder op til nytår inklusiv D. 25 december, det var før jeg tog inden nytårs aften. Måske jeg bare skal holde en stor lang pause fra det og sige at det var det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]