Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nytårsaften tog jeg en 6cm lang brun mdma streg, og det virkede også fint, senere på aftenen tog jeg en lille en til, men så begyndte mine øjne at ryste kunne slet ikke fokusere på noget.

Da jeg kom hjem sov jeg med det samme og de efterfølgende 2 dage var jeg træt men så på 3 dagen begyndte mit syn sådan blive lidt mærkeligt og kunne ikke sove fordi det var somom jeg ikke kunne holde mine øjenlåg lukket og mine øjne bevægede lidt når jeg lukkede øjnene.

Nu på 6 dagen er mit syn stadig lidt underligt og får ondt i øjnene og har lidt hovede pine men det er blevet lidt bedre med at falde i søvn.

Bør jeg bare slappe af tænke på noget andet? Også bliver jeg normal igen?

Junior medlem

Jeg tror ikke der er sket dig noget. Jeg tror bare du har fået taget rigeligt med Mdma, især hvis (hvad ved jeg) du tager Mdma med små mellemrum så bliver bivirkningerne større. Jeg selv nytårsaften tog Mdma, der vendte jeg det hvide ud af øjnene og fik sløret syn og kunne heller ikke fokusere. Mine dage har også været underlige, og jeg får også stadig lidt ondt i hovedet. Jeg tror bare du skal slappe af også skal ens hjerne bare komme sig :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
En 6 cm lang brun mdma streg, det kan være alt fra 100 mg til 1 g mdma. Hvis du har indtaget langt over de anbefalede 100 mg, så er det nok derfor du har det underligt. Anskaf dig en vægt til en anden gang, så du ved hvor meget du indtager. Generelt siger man, 120 mg og evt. en redosering på max 80 mg. Altså ikke mere end 200 mg på en aften også skal man holde mindst 2 måneders pause imellem tripsne. Helst 3.

Men tag det roligt nu her, hold en pause fra rusmidler, spis sundt og dyrk motion. Så skal du nok få det normalt igen.

Junior medlem

Tror den første streg var på 150 til 200mg

Men kan der godt gå flere uger med bivirkninger?

Syntes også jeg er svimmel til tider

Det kan der sagtens, men det er i de sjældnere tilfælder at bivirkningerne varer så længe.

Jeg har engang selv futtet min egen hjerne af med 900mg mdma på en aften. Jeg havde det mildest talt af helvede til i en uge, hvor det derefter blev bedre. Efter omkring 10 dage havde jeg det perfekt igen.

Så op med humøret og få gang i noget motion, spis god og sund mad.

Du skal nok komme dig igen:)

Vh Ø Tripper

Medlem

Hey Bombom.

Jeg har selv oplevet markante bivirkninger i forbindelse med høje doser MDMA for flere år siden, da jeg var ung, naiv og uerfaren. Du skriver, at du har det underligt med synet, det oplevede jeg også i en høj grad på daværende tidspunkt. Det var som om at hver gang jeg kiggede til siden, bare en lille smule, så flimrede det for min øjnene, og jeg havde det som om, at jeg skulle besvime, hver gang. Jeg var slet ikke istand til at fungere optimalt i hverdagen og kunne ikke engang køre bil (surprise!) Jeg var til lægen med det og han fortalte mig, at det sagtens kan påvirke nerverne især omkring øjnene i en periode efter indtag af for høje doser. Han garanterede mig, at jeg ville blive rask igen, og at jeg bare skulle give det er par dage til en uges tid, og selvfølgelig han havde ret - efter 8-9 dage var det forsvundet helt. Jeg tør næsten godt garantere dig, at du også nok skal blive helt rask igen, vær ikke nervøs for det modsatte :)

Jeg har faktisk haft sådan en tur omkring 3 gange i mit liv, og er kommet helt på toppen igen hver gang. Det er meget, meget sjælendt at jeg tager sådan en tur nu om dage, men fra mine tidligere erfaringer på godt og ondt har lært, at man virkelig skal have respekt for MDMA, og jeg kan ikke råde nok til at følge de råd som alle de fornuftige mennesker skriver herinde i forbindelse med brug af det. Man kan ofte vende nogle negative erfaringer til noget positivt, og det kan du bestemt også i denne situation - Nemlig hvor meget respekt man skal havde for den slags, og at det skal bruges med omtanke.

God bedring og held og lykke fremover :)

Junior medlem

Tag det roligt, dine bivirkninger er ikke 'unormale' og de forsvinder højst sandsynligt igen. Har selv før i tiden haft oplevelsen af at tage lidt for MDMA på en aften, og der gik mit syn for en kort stund også helt amok, alting flakkede, og som du selv skiver var det svært at fokusere. Efterfølgende havde jeg også lidt søvnproblemer, oplevede også de her ticks, det blev dog gradvist bedre og efter 10-12 dages tid var de forsvundet igen. Tænk ikke for meget over det, for der er ingen grund til den helt store bekymring, og pas på med doseringen. Som de andre skriver så hold gode pauser. Du øger nemlig udskillelsen af dit serotonin-og oksytocin hormon, i en så markant grad når du tager MDMA, at der går omkring 3 måneder før balancen er genoprettet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]