Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hej psy!

jeg har fået anskaffet mig nogle af dem her, og sagen er den jeg er syg idag. så overveje at prøve mig af med dem idag men har lige et par spørgsmål.

har ingen tolerance. havde tænkt mig at tage 10 mg, og planen var ogs at tage på arbejde imorgen. kan det lade sig gøre ?

skal jeg bare knuse pillen for at omgå depot effekten? og så veje pillen og dele vægten i 8 for at få 10mg?

hvad skal jeg forvente af side effekter ? er kvalme noget man ofte får eller er det ved over dosering ?

ellers andre erfaringer er velkomne !!

kys :*

Jeg oplever kvalme hele tiden under påvirkelse af Oxicodone, men ikke så meget at jeg brækker mig. Bare sådan at jeg ikke får spist noget.

Der burde ikke være nogle problemer med at tage på arbejde i morgen, hvis du kun indtager 10 eller 20mg, men det er svært at sige. Jeg oplevede ofte hovedpine efter brug af opioider, og generelt er man lidt sløv og nederen tiden efter.

Men jeg blev stærkt skuffet da jeg eksperimenterede med oxycodone for sjov skyld, man mærker ikke det store udover lidt kløen og at man bliver sløv. Lidt euforie måske, men jeg kedede mig hele tiden, da jeg forventede at man blev bombe skæv

Sidst pas på, opioider er ikke legetøj som du sikkert ved:)

Vh Ø Tripper

Insane psychedelia user!

Første gang jeg legede med Oxy indtog jeg 10mg og noddede så hårdt jeg kunne sutte min egen pik i et par timer. :mrgreen: Jeg var dog også ret nem til at blive påvirket af opioider, inden det blev en vane for mig. Min homeboy skulle æde 30mg for at mærke noget overhovedet. Så det er meget forskelligt hvor tykpandet mennesker er.
Jeg ville starte med 10mg. Du kan altid smide 10 mere på, det er sværere af slippe for opkastninger hvis først dosen er blevet for høj. Rusen varer ikke mere end ~5timer I starten oplevede jeg intet ubehag når rusen stoppede. Det kan dog lynhurtigt ændre sig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]