Lidt baggrundsinfo:Et af mine første MDMA trips var til en technofest, hvor jeg bombede 125mg og redoserede to gange med 75mg, efter 1,5 time og 3 timer. Trippet var fantastisk og varede i +6 timer.
De efterfølgende 2-2,5 år fik den mere gas end hvad anbefalet er og har taget MDMA ca. 30-35 gange hvor doserne har lagt på omkring +500mg pr nat. I løbet af de 2,5 år har nogle perioder været mere intense end andre og enkelte gange har jeg været oppe omkring 1g på en nat.
Jeg var udmærket klar over, at jeg tog alt for meget, men når man fester og har det fedt, så er det svært at lade vær, især i en ung alder. På et tidspunkt mærkede jeg også konsekvensen af store det forbrug og valgte at trappe voldsomt ned og endte med holde helt, hvor det nu er 1,5 år siden jeg sidst har taget det.
Grunden til at jeg fortæller dette, er at mit tidligere forbrug, måske vil have en indflydelse på mit kommende trip.
Nytårsaften har jeg nemlig planlagt at tage MDMA igen efter ca. 1,5 års pause. Jeg vil befinde mig i omgivelser, hvor det er muligt, at lave præcis dosering og timing af redosering af både MDMA og tilskud. MDMAen vil blive indtaget oralt.
Jeg vejer 85kg så planen er at tage 130-150mg og efter 1,5-2 time(r) redosere med 50-75mg, evt. efter yderligere 1.5-2 time(r) redosere med yderligere 50-75mg.
Jeg ved ikke om 150mg er for højt, men det har ofte været min startdosis og har fungeret rigtig fint. Jeg tænker også, at jeg måske er mindre sensitiv overfor stoffet efter mit tidligere forbrug.
TilskudJeg har lært af mine fejl, så har ikke tænkt mig, at dumme mig igen. Derfor har jeg undersøgt mulighederne og er flere gange blevet ledt hen til siden
http://www.rollsafe.org, som taler rigtig godt for at indtage tilskud før, under og efter trippet. Jeg har købt alle tilskud de anbefaler, bortset fra melatoninen og Tums/Rolaids. Listen over tilskud og timing er kopieret fra hjemmesiden og skrevet i bunden af indlægget.
”Eksperimentet” går for mig ud på, hvilken effekt disse tilskud kan have på et MDMA trip.
Jeg forbinder den efterfølgende tid efter et MDMA trip som deprimerende, nul motivation eller mod på livet osv. Disse ting vender stille og roligt tilbage efter nogle dage.
Når jeg så læser hvilken effekt andre har haft, så lyder det for godt til ikke selv at prøve at tage disse tilskud. På hjemmesiden bliver tilskuddene omtalt således:
‘I do it every single time I take MDMA. I have an amazing 6 hour roll if I re-dose at 1.5 hours in. I get an awesome nights sleep; probably 6 hours or so. Then I wake up feeling like a million dollars. Everything I eat the next day tastes absolutely delicious, and a good craft beer makes my pupils dilate like crazy. I then have a 2 week long afterglow. There is no comedown, and no adverse side effects. Half of the reason I take MDMA now is the 2 week long afterglow. I am happier and more in tune with people's emotions for a while after taking it. Another person took my supplementation on NYE after reading my post. He wrote me a couple days later saying that he rolled harder than he ever has and had no comedown. He was very excited that it worked. Try it and see.’Jeg vil bruge denne tråd til at melde tilbage om oplevelsen og hvilken effekt tilskuddene har efter trippet.
I er meget velkommen til at komme med input eller hvis i selv har erfaring med at indtage følgende tilskud i forbindelse med MDMA.
Jeg håber i allesammen får en dejlig jul og et godt nytår og pas nu på jer selv derude
Tilskud kopieret fra hjemmesiden:6 hours before:
200mg (2 pills, normally) Magnesium Glycinate
~1x Glass of Grapefruit Juice
1-3 hours before:
100mg Na-R-ALA
200mg Magnesium Glycinate
1000mg Vitamin-C
100mg Grape Seed Extract
~1x Glass of Grapefruit Juice
500mg ALCAR
400mg EGCG
100mg CoQ10
30 mins before:
1x Tums/Rolaids (Not for harm reduction, unlike other supplements. Increases stomach alkalinity which prolongs the roll)
2 hours after dosing:
100mg Na-R-ALA
200mg Magnesium Glycinate
1000mg Vitamin-C
100mg Grape Seed Extract
4 hours after dosing:
100mg Na-R-ALA
That night:
5-10mg Melatonin
The following 3-7 nights:
100mg 5-HTP
400mg EGCG