Ø Tripperen! skrev:
Det er godt nok Spotten, hvis du er overbevist om at det du har oplevet, dækker over hele verden, så er det jeg skriver jo bare spildt af både min egen og din tid:)
Den liste du dukker op med, skal altså læses med forsigtighed, der står jo at Cannabis er farligere end hvad både Ketamin og MDMA er, hvilket du glædeligt ryger til hverdag lidt ironisk:D
Og jeg har ikke sagt, at jeg har styr på mit forbrug af MDMA, det eneste jeg kan sige det vedrørende er, at jeg indtilvidere kun har taget det engang hvert halve år, og at det forbrug sandsynligvis bare vil falde, da jeg er gladere for Svampe, LSD og DMT.
Også siger du selv, at du har en tendens til at blive afhængig af stoffer, du er glad for. Så siger det sig selv at du er skræmt for MDMA, da du helt sikkert vil kunne lide det de første par gange ligesom alle andre. Du må endelig ikke gå rundt og tro, at alle har de problemer, for sådan er det ikke. Jeg har prøvet alle stofgrupper, også de mest afhængighedsdannende som Alcohol, Coke, Nicotin, Oxycodone og benzodiazepiner, og det siger mig ingenting. Det er det rene spildt af tid, da tiden flyver, og man husker næsten intet:)
Men igen kan det godt være at du har ret, og at jeg bare har brændt min egen hjerne af, af de små mængder MDMA jeg har indtaget igennem tiden, da det jo forandrer en efter førstegang som du siger:D Måske det er meningen med stoffet, er det ikke også derfor vi bruger psychedelika, for at forandre os til et bedre menneske?
Vedrørende LSD, så har jeg heller ingen røver historier fra dengang, men jeg har haft fingrene i flere forskellige batches, og indtil videre har jeg ikke fået noget dårligt LSD, kun noget der har været bedre end andet. Det jeg har nu er efter sigende også White Fluff, men jeg har haft flere andre der også har været rigtig gode, både Needlepoint og Silver. Og så har jeg også haft nogle hvor jeg ikke har vidst hvad for en slags det har været, men det har ikke gjort oplevelsen dårligere. Efter min erfaring, er det mindsettet der har mest at sige, og ikke hvad for en slags LSD det er, bare det ikke er noget værre lort, så er det fint. Jeg jagter erkendelser når jeg tripper, og det har jeg opnået på alle de batches jeg har haft, selvom farverne måske ikke altid har været lige skarpe.
Vedrørende dosering, så vil jeg gøre som jeg gjorde sidst, det hele i en kapsel, da jeg synes at det fungerede godt. Jeg har altid problemer med at kaste op, det gør jeg også på Svampe og DMT, det er faktisk kun på LSD at jeg ikke får kvalme, så jeg tror ikke, at jeg slipper for kvalmen uanset hvad jeg gør med Meskalinen:) Og det gør ikke noget, da jeg får det meget godt, efter jeg har brækket mig. Det er en del af trippet for mig.
Jeg ved bare, at man sagtens kan dosere både over og under 176mg og 378mg, det siger sig selv, hvorfor skulle de nøjagtige tal være ligepræcis grænsen?
Det var lige netop det jeg skrev at jeg ikke var!

Jeg lytter til hvad du siger men jeg kan desværre ikke finde nogen at sammenligne med, måske derfor jeg har svært ved at se det, det er jo også svært at se hvad folk finder spændende ved f.eks heroin og kokain og amfetamin for den sags skyld

Listen er ikke 100% i orden det kan vi godt blive enige om, og at cannabis er mere skadeligt end ketamin og benzo, det ved vi begge godt hvorfor, de vil ikke have det skal være lovligt, dermed skal det lyde så farligt som muligt, lidt ligesom LSD skræmme kampagnen, og man må jo give dem det, det virker til dels, dog vil jeg mene forbud er til for at blive ophævet, der skal være logik i tingene.
Jeg har ikke specifikt henvist til dig, så intet personligt i det, du kan være et skide fint menneske, det ved jeg ikke, men jeg ville nok ikke gå hen og blive venner med folk hvis de rendte og sagde de tog MDMA til tider, da jeg ikke bryder mig om at være omgivet af folk der er på stoffer jeg ikke har den store kendskab til og kun har set en masse gå ned på, det har jeg så også med heroinet, det skal også lige nævnes, der er nok røget flere på den konto, og så kokainet, det er nok det mest fucked up stof man kan tage hvis du spørger mig, og det har jeg taget rigeligt af før i tiden og det har jeg da helt sikkert taget skade af, hvordan kan jeg ikke lige definere nu og her, men skader er der sket, men det er som du siger også når stoffet er misbrugt, og der er selv sukker med kaffe og fløde dødeligt i større mængder (Abnorme mængder).
Jeg har hørt om MDMA behandlinger, så jeg er dig ikke helt uenig, men fra at tage det en enkelt gang eller 2, og til at tage det "for tit", definer selv, der er sgu nok ikke mange der holder den til at tage det engang imellem, og med det sorte marked der er, hvor mange kan så oprigtigt sige de har testet deres stoffer med et testkit FØR de tog dem?

Nok ikke mange, ikke engang jeg selv, og det har jeg lært af!
Jeg bruger sitet her for at dele meninger og holdninger og høre andres synspunkt på tingene, og jeg sluger ikke alt råt heller!

Men jo, jeg mener da bestemt ikke du er et dårligt menneske pr automatik fordi du tager MDMA til tider, det styre du helt selv, og hvis du virkelig kan styre det så du netop undgår skader (der opstår ved brug af større mængder), så er det jo kun fedt!

Jeg har det sådan med ting jeg kan lidt som jeg kan mærke er sundt for mig, det kan jeg godt blive lidt hooked på, men selvom jeg er hooked betyder det ikke jeg tager LSD hver dag eller hver anden dag, kun hver tredje!

Blah, tager måske 160ug en gang hver anden tredje måned, i starten tog jeg det lidt tiere, dog ikke tiere end hver anden måned.
Ok, jeg har endnu ikke prøvet så mange, jeg kunne godt lide den første da den virkelig slog en ud på en fed måde, og den anden jeg prøvede var knapt så fed, så derfor holder jeg mig bare til det som jeg nu har stocket godt op af!

Jeg tror mindset har meget at side både med svampe, mescaline HCL og LSD, og for den sags skyld også DMT!

Jeg har været tripsitter for en som prøvede DMT for første gang og da den summen kom, der gik det op for hende hun havde været forsøgt slået ihjel 2 gange som 4årig og hun kunne se det helt tydeligt og klart som om der ikke længere var nogen tvivl, den summen havde hun oplevet før, hun kunne bare ikke huske hvordan og hvorfor og havde tit mareridt omkring det uden at få en klarhed over det, men et DMT gennembrud og så var den på plads, efterfølgende tøvede hun lidt med at prøve DMT igen, men da hun gjorde fik hun en lidt bedre oplevelse ud af det da det ligesom var ordnet og lagt på plads det hun oplevede første gang. Så da jeg så dette skulle jeg jo ikke bare lige ryge det, jeg ville gerne være hjemme hos mig selv når jeg skal prøve det, og med en tripsitter der lige kan holde øje med mig da det ser lidt voldsomt ud selvom det også ser så uskyldigt ud!

Spændende stof!
Jeg forstod bare ikke sammenhængen, men skidt pyt!

Regner med at prøve 50mg først og senere 100mg og hvis det ikke virker prøver jeg nok de 350mg for at se om det er det der skal til!

Spiser du meget usund mad? Så vidt jeg har forstået er både DMT og svampe og mescaline HCL meget udrensende, så det kan være stoffet fortæller dig du skal spise sundere, min veninde havde sådan nogle oplevelser på LSD hvor hun ligesom fik af vide hvad hun gjorde galt i livet og skulle ændre på for at blive et bedre menneske!

Nå, nok om det, nu fik vi vidst det på plads!