Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
"ADVARSEL: Et dødsfald herhjemme og flere forgiftningstilfælde i udlandet tyder på at et batch af stoffet 2C-B-FLY er kontamineret og livsfarligt.

Stoffet vides solgt gennem http://www.haupt-RC.dk , men andre forhandlere kan have fået og videreformidlet samme kemikalie. Vi vælger at omgå forbuddet mod forhandlerlinks på Psychedelia i dette tilfælde, da forhandleren ikke er aktiv længere, og det vurderes vigtigt at få al tilgængelig information ud.

Stoffet er eventuelt mærket med batchnummer B1. Hvis nogen er i besiddelse af stoffet:

UNDLAD at indtage blot små mængder - så lidt som 1 mg vides at have ført til hospitalsindlæggelser
    Om muligt, indlever stoffet til analyse.

Stoffet kan tænkes at have påklæbet følgende mærkat:
8-bromo-2,3,6,7-benzo-dihydro-difuran-ethylamine
CAS#: 178557-21-6
Batch: b1
Purity: 99+%"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Pakningen ser sådan ud:
Billede

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det er formentlig Bromo-Dragonfly, og måske endda blandet med et andet stof. Læs mere her:
http://www.erowid.org/chemicals/2cb_fly ... ath1.shtml

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det er nu bekræftet ved GC/MS at stoffet består mest (~95% + synteseurenheder) af bromodragonfly.

Br-dragonfly er ~50 X mere potent end 2C-B-fly, og har skræmmende bivirkninger i form af langvarig perifær vasokonstriktion.

Insane psychedelia user!

Prometheus skrev:
Br-dragonfly er ~50 X mere potent end 2C-B-fly, og har skræmmende bivirkninger i form af langvarig perifær vasokonstriktion.

På godt dansk vil det sige, der en betydelig risiko for koldbrand. Er man glad for sine fingre og tæer, anbefales det, at man holder sig langt fra stoffet.

Junior medlem

nu spørger jeg nok lidt dumt, men bliver alligevel nødt til at være sikker. det omtale 2C-B-Fly er ikke det samme somme (normal) 2c-B vel ?
så man skal ikke frygte at der er snavs i 2c-B også.. eller ?

Admin
Brugeravatar

Nej. 2C-B-FLY er det stof der er struktur af på posen ovenover (men som tydeligvis ikke var indholdet af posen). Tror ikke, du skal frygte for urenheder i 2C-B. Det er generelt af høj kvalitet her i Danmark. Men man kan selvf aldrig vide med mindre det er analyseret. Men sådan er det jo med alt illegalt narko.

-Jimmy Carter

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Prometheus: Synes da lige din post i det andet emne skal ind her :) der har du også skrevet en bedre advarsel.

Prometheus skrev:
Det er nu bekræftet ved GC/MS at hovedparten af batch B1 er bromodragonfly:
[hsimg]http://img377.imageshack.us/img377/8548/gcmsbrdrflyhauptrcenerg.jpg[/hsimg]

Som I kan se, er det primært Br-dragonfly, men med et par synteseurenheder i ikke-negligerbare mængder som ingen ved hvad gør.

Br-dragonfly er berygtet for at inducere vasokonstriktion / blodkarssammentrækning med forsinket virkning (op til en uge rapporteret) ved overdosering. De herinde som har taget noget af samme batch og overlevet, bør være MEGET opmærksomme på følelsesforstyrrelser i ekstremiteterne (fingre/tæer), cirkulationsforstyrrelser af nogen art (f.eks. trykken for hjertet) eller lignende symptomer, i mange dage efter indtagelse. Søg straks læge hvis I oplever noget unormalt, og fortæl at I har indtaget et euforiserende stof med langvarig perifær vasokonstriktiv effekt for X dage siden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
Efter jeg stoppede med RC (div. legal highs smoke/pills) er jeg blevet bange for at prøve noget inden for RC igen (er glad for at jeg har det sådan nu) og holder mig til hash og alkohol, men trist når nogle ryger i svinget

Junior medlem

Undskyld jeg spørger lidt dumt, men har ingen større kendskab til kemi.
Hvad er dette for et stof? Altså det må da hedde andet end 2c-b-fly eller b1?

Insane psychedelia user!

Bibitøsen skrev:
Undskyld jeg spørger lidt dumt, men har ingen større kendskab til kemi.
Hvad er dette for et stof? Altså det må da hedde andet end 2c-b-fly eller b1?

2-(8-bromo-2,3,6,7-tetrahydrofuro[2,3-f][1]benzofuran-4-yl)ethanamine
hedder det også.

søg og du skal finde

Junior medlem

Tænkte mere på et "gade-ord" :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Bibitøsen skrev:
Tænkte mere på et "gade-ord" :)

Stoffet hedder populært 2C-B-fly (tror det er det du spørger om), jeg tror ikke der er andet ord for det på gadeplan.
2C-B-fly er dog ikke synderen i dette tilfælde, det er derimod 1-(8-bromobenzo[1,2-b;4,5-b']difuran-4-yl) -2-aminopropane, som på populær form hedder bromo-dragonfly og er et stof man helst ikke skal lege med.

Medlem
Brugeravatar

det har ikke et gadenavn fordi det simpelthen ikke findes på gaden! og det er en god ting, for så kommer folk som dig ikke til skade med det.

Junior medlem

Det var også mere for at være sikker, for der sku efterhånden så mange forskellige stoffer der bliver kaldt for ting som de overhovedet ikke er. Som for eksempel fantasy der bliver kaldt flydende ecstacy, selvom de intet har med hinanden af gøre på det kemiske plan.
Men så længe det ikke er enhver pusher, såvel som køber, lige kan komme i nærheden af, er der vel ikke det vilde at være bange for:)
Tak for svar!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Booty-Lone skrev:
det har ikke et gadenavn fordi det simpelthen ikke findes på gaden! og det er en god ting, for så kommer folk som dig ikke til skade med det.

Hvor er det præcis du har den viden fra?

Medlem
Brugeravatar

fordi det skal gøres ulovligt først.
Billede

Senest rettet af Booty-Lone 24 okt 2009 21:57, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Så der findes en natur lov der siger at stoffer skal være ulovlige før der er et market? Der er mindst en i min omgangskreds der tjener gode penge på at sælge lovlige research chemicals til folk som ikke er i stand til selv at finde det på nettet og måske ikke engang ved at det kan findes sådan.

Jeg vil give dig ret i at 2c-B-fly ikke er det mest almindelige stof at finde hos den normale gade pusher, men efter egne observationer er der flere og flere der finder ud af at der er et lukrativt marked inde for disse lovlige stoffer.

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, for "disse" lovlige stoffer. Det indbefatter jo de mest kendte lovlige, og ikke 2c-b-fly som ikke er særlig kendt. Og lad det forblive sådan.
Er der kommet nyt? Nogle opdateringer omkring folk som har modtaget samme batch?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Admin
Brugeravatar

Det er tilsyneladende aktivt omkring 100 ug. (hvor sidder "mu" tasten? :P ) Der er nogle der er sluppet afsted med at afprøve det i den mængde (læs mere på Bluelight), men jeg vil stadig fraråde folk at prøve det, hvis de ikke har smidt det ud endnu. Det her batch Br-dragonfly er jo giftigere end fucking cyanid (!!)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]