Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Hey, venner.

Har bladret lidt på denne blog på det seneste:
http://disregardeverythingisay.com/

Nu ser jeg så, at Mirtazapin er nævnt under både "psychedelics" og "dissociatives", og har da også læst rapporten.

Har selv været bruger af Mirtazapin, og ser det som et af de bedre præparater mod depression/angst. Havde ingen mærkbar, falsk lykkefølelse, nemt ved at falde i søvn, ingen negativ virkning på sex-drive, og faktisk har jeg stoppet indtagelsen af dette stof fra dag-til-dig flere gange (pas på med dette - mærk efter!)

Nå, men som nævnt i rapporten, kan større indtag åbenbart føre til et mindre, knap så behageligt, trip.

Nogen der har eksperimenteret med dette og kan fortælle lidt om det?
Ren nysgerrighed. Har ingen intentioner om at prøve selv.

:eyes:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen erfaringer i at uppe dosen for at bruge det rekreativt.
Men da jeg skulle køres ind på mirtazapin i sin tid, havde jeg nogle ret syrede og virkelige drømme. Sådan, virkelig syret. Det føltes som en dose ketamin, bare ekstrem dirty i følelsen - slet ikke noget jeg vil anbefale nogen :P

Jeg oplevede også i stor stil søvnparalyse senere da jeg var kørt ind på det, men på daværende tidspunkt trappede jeg også ned på metadon, så det kan også spille en rolle, dunno.

Dedikeret medlem

jeg har "trippet" på mirtazapin smeltetabs i sin tid, ved at holde mig vågen.. og de første par gange jeg har taget dem var det en halv-rar uvelkendt beskidt rus.. forvirret og roligt på een gang.. efter noget misbrugen af dem var det derefter direkte ubehageligt hver gang jeg tog dem.. (-som i udelukkende bivirkninger) -så det stoppede jeg hurtigt med..
har senere fået mianserin, som efter sigende skulle være mirtazapins lillebror, mod søvnbesvær men de gjorde bare at mine øjne/mit syn blev sløret.. ingen søvneffekt på mig :/ og ej misbrugt..
de er ikke noget jeg personligt vil anbefale..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Havde en ven der vil prøve at se om man kunne få nogen effekt af at spise en hel håndfuld. Den eneste effekt han fik, var at vågne op og være tegnet med sprittusch i hele ansigtet.
Venstre del var rød, højre var sort. Plus det obligatoriske hagekors i panden. Det eneste der var skånet for tusch var hans hals :lol:

Sagt med andre ord - ingen effekt ud over en utrolig dyb søvn.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]