Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg vil høre om nogen af jer har prøvet og brænd kokain med en lighter hvor efter der går ild i det?
Kunne godt tænke mig og vide hvad det ku være? Når jeg puster det ud og det er blevet koldft er det hårdt som sten og farven er rød

Junior medlem

Slet ikk nogen der vil ku ha en ide eller oplevet det samme?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Pga. Affaldstoffer coke vil blive flydene mens affaldstofferne som krea vil få en brun farve.
Jeg blev så ved med og hold ild på det fjernet så lighteren det brændte videre med flam i det

Junior medlem

Jeg kan prøve og lave en video hcor jeg gør det hvis du vil se det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Måske bare en nærmere beskrivelse af hvad du prøver at gøre? Har du et skema med, eller nogen tal for, de forskellige smeltepunkter for kokain og de forskellige affaldstoffer du leder efter? Hvordan er din fremgangsmetode?

Hvis du gør det på sølvpapir med en lighter under, kunne mit umiddelbare gæt være at nogen har haft et letantændeligt opløsningsmiddel i coke'n på et tidspunkt, acetone eller noget i den stil, som ikke er fordampet helt. Men vi skal bruge mere info for at kunne sige mere.

Lyder ellers spændende, med en nem metode at teste gadekokain for affaldsstoffer derhjemme :)

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
At sætte en lighter til sit kokain får du intet ud af. Din teori om at smelte kokain og at cut stofferne vil blive tilbage har intet hold i sig. Jeg tror at du har set filmen Blow, og taget deres teknik lidt for bogstaveligt og omvendt derudover. I filmen er det kokainen der IKKE smelter, men cut stofferne der smelter først. Nu skal jeg ikke kunne udtale mig specifikt omkring hvad de cuttede med i "gamle dage", men den teknik holder i hvert fald ikke den dag idag.

Noget kunne tyde på at man har blandet en lille smule benzin/diesel/petroleum i dit kokain, for at få det til at lugte som noget er lige er kommet ud af et jungle laboratorie, hvilket gør dit produkt brændbart. Eller det meste her i verden kan jo brænde, det handler bare om at have en kraftig nok lighter og holde den på længe nok, men du kan nok godt selv se at det ikke giver nogen mening at gøre.

Hvis det er "sniffe" kokain vi taler om, altså kokain HCl, så dræber du alkaloiderne ved ca. 200 grader, og herefter er dit kokain "dødt" og uden virkning. Hvis det derimor der crack, vil dit kokain fordampe ved ca. 90-100 grader, men det lyder ikke umiddelbart sådan.

Hak dit kokain ud, og lad det tørre på en varm radiator, eller i en ovn på 50 grader, i et par timer, så burde det ikke kunne brænde mere (hvis det er det du er bekymret for)

Hvis du vil finde ud af hvilke cutstoffer dit kokain er cuttet med, så køb en EZtest (husk at vi får 15% rabat som psychedelia brugere) på deres egen hjemmeside

Hvis du vil afhjælpe problemet og prøve noget kokain der er meget mere behageligt at indtage end du plejer, så lav en Acetone vask: viewtopic.php?f=86&t=51577

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Kan det være fordi det er sprøjtet med hårlak?

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hvis du tænker på diamond flake kokain der er sprøjtet med hårlak eller andet godt, for at opnå perlemors effekten, tror jeg ikke at det er derfor.

Hvis vi derimod antager at den dealer peterjensen har købt sit kokain af, selv har tilsat lidt ekstra, lige inden han har solgt det videre, så ja, teoretisk set kunne det godt være hårlak. Det kunne faktisk være de fleste former for brændbar væske.

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]