Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg er en dreng på 16 år der har udforsket den kriminelle underverden de sidste par år. jeg ryger hash dagligt dog kun skunk, har prøvet mdma 5 gange og svampe 2. Her natten til lørdag blev jeg introduceret for kokain, jeg tog den første streg, ingen virkning. Derefter den næste og den næste samtidig med jeg røg joints. og jeg havde sat mit hovede op til at det var "vildt" ligesom mdma. Men jeg forbandt det mere med "amfetamin" jeg blev ikke glad, jeg følte mig ikke som "kongen" som andre beskriver det. jeg havde faktisk ikke rigtig nogen virkning. jeg sniffede fra kl 20 til kl 06. Jeg tror jeg kom op på et gram alene, uden virkning til sidst gav jeg op og gik iseng.. folk siger kokain er det fedeste og blablabla. Men jeg syntes det var røv kedeligt. så mit spørgsmål er således: har jeg fået noget lort? eller kan jeg være immun eller et eller andet ?

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg har desværre på fornemmelsen at det ikke hjælper noget at fortælle dig at du skal vente til du bliver ældre.
Men når det så er sagt, hvis du fortsætter ud af samme sidespor som du er på nu, så kommer det til at bide dig i røven på et tidspunkt. Det kan du næsten være sikker på.

Der kan være flere grunde til at du ikke kunne mærke noget.
Måske havde du for høje forventninger til rusen? Måske havde du fået fat i noget lort? Måske skal du lære rusen at kende? Måske skulle du lade være med at tage mdma og kokain som 16 årig?
Jeg hælder mest til den sidste.

Edit. Hvis du spørger mig, så er coke lækkert nok, men MEGET overvurderet.

Senest rettet af KawN 18 apr 2016 23:02, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Altså.... Du skal helt sikkert forstå ideen med coke..
De "fleste" mærker nok ikke noget første gang, eftersom de ikke aner hva de skal mærke efter.
jeg sys også at coke var noget lort i starten, men nu har jeg prøvet det nogle gange, og jeg ligger altid nogle planer for hvad jeg vil lave.
Jeg tror ikke endnu at jeg har festet på coke, jeg har bare klaret dagens ærinder, eller hygget og snakket med nogle venner.
Hvis det eneste du søger efter, er en vild virkning så er coke nok ikke dit stof...
Men hvis du nogensinde prøver coke igen, så overvej lige om der er noget der kan pisse dig af...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laughing Out Loud LAND
Hvis du ikke bliver høj ved første bane er der noget galt.
(Nu ved jeg ikke hvad folk tager idag, men har aldrig mødt en som ikke blev høj med det samme de sniffede det. Men kan godt huske folk som sad og klaprede tænder, slikkede sig om munden og rystede hele gulvet med deres trip, samt havde pupiller på størrelse med tekopper som sagde at de ikke kunne mærke en skid.)

Som andre siger ville jeg skifte kurs. Lær af os andre som fuckede vores teen-age år op fordi vi startede med alt for meget alt for tidligt.
Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag, ja så havde jeg nok ikke ændret en skid. Men jeg bilder mig selv ind at jeg kunne have gjort nogen ting anderledes.

Jeg husker engang jeg brændte alle min ekskærestes sparepenge af på kokain. (ca. 10000,-)
Jeg husker hvor skuffet og ked af det hun blev, og hvad jeg skulle gå igennem for at skaffe dem til hende. (Hun stod og skulle ud på en studierejse et par dage senere.)

Men vi er også bare nogle gamle sure nisser.....
Faktum er dog at du er i kritisk fase i din udvikling, din frontal pandelap som er den al fornuftsvirksomhed foregår i, er i rivende udvikling. Den bliver hæmmet af selv et rekreationelt forbrug af stoffer, tobak og alkohol.

Nå men til det du efterspørger:

Kokain smager bittert og unikt, det virker med det samme når du sniffer det.
Det er lokalbedøvende, så du bliver bedøvet i næsen, munden og svælget.
Når du har smagt og lugtet kokain, er du aldrig mere i tvivl.
Rusen virker ikke så længe, måske en 20 min. når du sniffer det. Straks derefter vil du have mere.
Tolerance er forskelligt fra person til person, men det er nemt at tage en overdosis for nogen, mens andre kan sniffe i uendeligheder.
Jeg har altid haft lav tolerance, d.v.s der skal ikke så meget til at jeg bliver påvirket. Men kunne da i min "storhedstid" sniffe måske 2 gram over 12 timer.
Nedturen var altid lig med hvor meget jeg havde taget.
Har skidt i bukserne, brækket mig og alt muligt andet klamt.

Konklusion: Jeg tror ikke det er kokain du har taget. Du ved aldrig hvad det er du køber, fik engang noget der mindede om sand/grus af en pusher jeg ikke kendte. (sniffede det dog ikke, da jeg havde prøvet kokain før, og kunne se at det ikke var kokain.)

Pas på dig selv :) <3 :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]