Hvis du ikke bliver høj ved første bane er der noget galt.
(Nu ved jeg ikke hvad folk tager idag, men har aldrig mødt en som ikke blev høj med det samme de sniffede det. Men kan godt huske folk som sad og klaprede tænder, slikkede sig om munden og rystede hele gulvet med deres trip, samt havde pupiller på størrelse med tekopper som sagde at de ikke kunne mærke en skid.)
Som andre siger ville jeg skifte kurs. Lær af os andre som fuckede vores teen-age år op fordi vi startede med alt for meget alt for tidligt.
Havde jeg vidst dengang hvad jeg ved idag, ja så havde jeg nok ikke ændret en skid. Men jeg bilder mig selv ind at jeg kunne have gjort nogen ting anderledes.
Jeg husker engang jeg brændte alle min ekskærestes sparepenge af på kokain. (ca. 10000,-)
Jeg husker hvor skuffet og ked af det hun blev, og hvad jeg skulle gå igennem for at skaffe dem til hende. (Hun stod og skulle ud på en studierejse et par dage senere.)
Men vi er også bare nogle gamle sure nisser.....
Faktum er dog at du er i kritisk fase i din udvikling, din frontal pandelap som er den al fornuftsvirksomhed foregår i, er i rivende udvikling. Den bliver hæmmet af selv et rekreationelt forbrug af stoffer, tobak og alkohol.
Nå men til det du efterspørger:
Kokain smager bittert og unikt, det virker med det samme når du sniffer det.
Det er lokalbedøvende, så du bliver bedøvet i næsen, munden og svælget.
Når du har smagt og lugtet kokain, er du aldrig mere i tvivl.
Rusen virker ikke så længe, måske en 20 min. når du sniffer det. Straks derefter vil du have mere.
Tolerance er forskelligt fra person til person, men det er nemt at tage en overdosis for nogen, mens andre kan sniffe i uendeligheder.
Jeg har altid haft lav tolerance, d.v.s der skal ikke så meget til at jeg bliver påvirket. Men kunne da i min "storhedstid" sniffe måske 2 gram over 12 timer.
Nedturen var altid lig med hvor meget jeg havde taget.
Har skidt i bukserne, brækket mig og alt muligt andet klamt.
Konklusion: Jeg tror ikke det er kokain du har taget. Du ved aldrig hvad det er du køber, fik engang noget der mindede om sand/grus af en pusher jeg ikke kendte. (sniffede det dog ikke, da jeg havde prøvet kokain før, og kunne se at det ikke var kokain.)
Pas på dig selv

<3