AlexMah skrev:
Nogle der kender disse mærker ? Fik dem af en veninde og ville se om det var LSD. Hvis i kender dem er der så nogle der kan fortælle mig lidt om dem?
Det er vigtigt at være opmærksom på, at man ikke kan fastslå noget om dine mærker kun ud fra, hvordan de ser ud. Det er jo ikke sikkert, at to mærker kommer fra den samme kilde blot fordi de har samme artwork. Hvis de er købt i den samme by indenfor kort tid, kan der selvfølgelig være større sandsynlighed for et match, men det er ikke i sig selv en særlig sikker måde at identificere LSD.
AlexMah skrev:
Og så har jeg et lidt abstrakt spørgsmål, hvilken dosis vil i anbefale for at få den ultimative effekt? Har aldrig taget mere end 1 1/2 mærke af gangen.
Hvis ikke du kender dosen af dine mærker, er det jo virkelig et svært spørgsmål. Men selv med kendte doser, er det ikke så let at besvare, da to trips aldrig er ens. Desuden reagerer folk meget forskelligt på psykedeliske substanser; nogle skal i reglen have mere end andre for at "nå ud over rampen". Set og setting er for mig væsentlig vigtigere at have på plads end den præcise dosering.
AlexMah skrev:
Hvordan opbevares de bedst?
I en lufttæt beholder og i fryseren med dem.
AlexMah skrev:
Jeg har allerede smagt. De første sekunder smager de en lile bitte smule bittert, ellers smager det ikke af noget som det plejer.
Det har jeg oplevet med rigtig LSD, så det behøver ikke at være et tegn på at noget er galt. 25-X NBOMe-analogerne har en markant bitter smag som hænger ved, så dem behøver du ikke umiddelbart at være bekymre dig om. Hvis du har adgang kan du undersøge om dine tabs lyser op i ultraviolet lys. Hvis det ikke er tilfældet, er det ikke nødvendigvis et tegn på, at det ikke er LSD. Det kan lige så vel være en indikation på, at LSD'en er lagt på blotteren for lang tid siden og/eller at mærkerne blot ikke er særlig potente (<100 µg).
Endelig kan du købe et såkaldt Ehrlich testkit, som tester for bl.a. tilstedeværelse af LSD. De kan bestilles fra bl.a. England til få penge ved hjælp af en hurtig Googlesøgning.
Hvis du vil kende dine mærkers nøjagtige indhold, kan du sende et til Energy Control i Spanien, som laver en GC/MS test for ca. 50 €. Det kan du læse om her:
http://energycontrol.org/international.html