Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey guys. For et halvt år siden rullede jeg hele tiden. Hver weekend. Til sidst opbyggede jeg en så markant tolerance at jeg knap nok kunne mærke lykkerusen ved 0.7 gram. Jeg havde været ude og rulle hele natten og pludselig begyndte mine venners ansigter at blive til dæmoner og farverne trillede frem. Jeg hørte stemmer og hørte mine venner have samtaler inde i mit hovede mens jeg løb hjem. Jeg så sorte skikkelser overalt, der løb forbi mig.
Jeg lagde mig straks til at sove, da jeg kom hjem. Igennem flere uger kunne jeg ikke sove uden at have mit fjernsyn tændt for at undgå at høre stemmerne i mit hovede.
Det har efter et halvt år dæmpet sig meget og jeg kan ikke sige om det er placebo eller om det stadig er der meget mildt. Skal jeg begynde at rulle igen eller er det slut?
er der micro doser, der ikke giver psykoaktive effekter, men lidt rus, altså - fucker med hjernen - eller er det enten eller?

- Den som stoffer lugte kan, det er stoffernes ejermand. hehe

Senest rettet af MDMAMANI 03 maj 2016 13:26, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det lyder som om at du virkelig virkelig burde overveje din situation.
Sæt dig ned og lav en liste over positive kontra negative ting, samt du overvejer hvordan din mentale tilstand er lige for tiden.

Hvor gammel er du?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Calm down bro.

Alene dit brugernavn - samt du vil giftes med "Emma". No offence, men du virker ikke sååå gammel igen, så du burde have masser af tid. Et alt for stort forbrug af MDMA er ikke til at spøge med, det kan fucke dig godt og grundigt op!

Tag en så lang pause som overhovedet muligt, og overvej så om det er det værd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Havde også et stadie hvor jeg var fuldstændig "in love" med emma :P fandt dog hurtigt ud af hvor meget det sled på sjælen, humøret og ens hukommelse :D sug nogle bajere i stedet ven!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Må erklære mig meget enig med Skitzo. Ikke nødvendigvis om din alder (det kan jeg ikke sige noget om), men dine udsagn om at ville 'giftes' med et rusmiddel, såvel som dit hyppige misbrug og uansvarlig dosering, er tegn på, at du har seriøst problemer i dit forhold til stoffer.

Den oplevelse du beskriver lyder, som du helt rigtig beskriver, som en psykotisk episode. Hvis du ikke selv kan se, at du bør holde dig helt fra rusmidler efter sådan en oplevelse, så opsøg noget professionel hjælp til at få styr på dine tanker og følelser forbundet med det. F.eks. kognitiv terapi eller psykolog.

Håber du tænker dig ekstra godt om.

Dedikeret medlem

Hvis du skal op på så høje doser før stoffet har nogen virkning, så må du nok se i øjnene at det er ved at være slut med MDMA. Som du selv har erfaret er stoffet begyndt at give alvorlige bivirkninger. Måske du skulle overveje om det ikke er bedre at gå over til et andet stof, der kan bringe dig i ekstase, såsom 2CB eller kokain. Men gå langsomt frem. Vær meget forsigtig. Hvis de psykiske symptomer bliver værre, må du straks holde op med at tage stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Emma er seriøst djævlen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]