Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychadelia, nu har jeg efterhånden brugt denne side til at rådgive og informere mig selv en del år, så nu er det blevet tid til at jeg skriver mit første indlæg. Jeg har fået erhvervet mig nogle små mængder MDMA og 2cb, problemet er blot at jeg fik dem uden noget som helst tegn om hvad der er hvad. Jeg kan dog tydeligt se forskel på de to, men for satan hvor ville det være træls at komme til at tage 100-120 mg 2cb når man forventer sit første MDMA ''Roll''. Umiddelbart er det ikke dødeligt, men min tidligere oplevelse med 2cb på 18 mg fortæller mig at det kunne ende i et levende helvede i de mængder.
Mit spørgsmål er om der er nogle der har erfaringer med 2cb i 5-10 mg? Hvilke effekter får man ud af det? Jeg har tænkt mig at prøve en lille mængde af den pose jeg forventer er 2cb, men spørgsmålet er jo om jeg vil ligge mærke til det i så små mængder. Jeg har ikke lige overskud til at fuldt trip, derfor de små mængder. Ville det i øvrigt være dumt at lave testen alene når jeg aldrig før har trippet alene?
Jeg kan selvfølgeligt lave den samme test med den forventede pose MDMA istedet, men oplysningerne er jo stadigt relevante.

På forhånd tak for hjælpen!

Den 2C-B jeg har set, har været i pulver form og smagen har været meget bitter. MDMA er ofte i krystaller, og dufter nogle gange lidt sødt. Hvordan ser dit ud?

Ja du vil kunne mærke 2C-B helt ned til 1-2mg, hvis du sniffer det. 2C-B svier når man sniffer det, og ofte får man tårer i øjnene. Jeg har ikke prøvet at sniffe MDMA, så jeg kan ikke udtale mig om forskellen der imellem.

Men du vil få meget små halluer af 2mg 2C-B nasalt, det vil du ikke få af MDMA. Så det er en måde at teste det på:)

Junior medlem

Sammenlignet er den ene pose (den forventede 2cb) et hvidt fint pulver, mens den forventede MDMA er et mørkere mere groft pulver (krystaler? tjah, noget i den stil). Beskrivelserne passer jo egentligt meget godt, men som sagt, vil jeg hellere være på den sikre side når nu 2cb er aktivt i så små mængder. Lugten er svær at bedømme i poserne.
Jeg er ikke så glad for ideén om at sniffe 2cb, da det er den metode der oftest er blevet brugt i de ''bad trip'' reporter jeg har set (og da jeg generelt ikke har sniffet så meget).
Tak for hjælpen dog, du har ingen erfaringer med små mængder 2cb oralt?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Køb et test kit for små 100 kr. Selv hvis du havde styr på hvad der burde være i hvilken pose, så ville det stadig være oplagt at teste det, især når der er tale om MDMA, som generelt set, ofte er cuttet med andre aktive substanser og alt for tit ser man desværre at der slet ikke er tale om MDMA.

Statistikken er skræmmende og taler sit tydelige sprog. : https://www.ecstasydata.org/stats.php (det skal lige nævnes at statistikken dækker over alt hvad der er solgt som værende MDMA, herunder også Ecstasy piller)

Hvis du ikke anskaffer et test kit så syntes jeg at Ø tripperens forslag om at indtag en meget lille dosis nasalt er oplagt.

Det lyder til at dit gæt godt kunne være rigtigt.
Men hvis jeg var dig, ville jeg bare sniffe 1mg, du får ikke badtrip af det, Det er den nemmeste og hurtigste måde at efterprøve om substancen er 2C-B. Mig vidende er der ingen andre substancer der er visuelt aktive i så små doser nasalt end 2C-B og selvfølgelig LSD, men det får du ikke i pulver form.

Eller også et test kit selvfølgelig som Farmand siger.

Junior medlem

Har i en god side med fornuftige priser på test kids? (Det er vel ikke mod reglerne at spørge om? ellers må i undskylde). Om ikke andet, så for at teste MDMA'en. Den skulle dog gerne være ren da den er købt ved en meget anerkendt vendor og ikke en gadesælger, men man kan vel aldrig være for sikker.
Jeg må ærligt indrømme at jeg stadigt ikke er vild efter idéen med at sniffe det, men måske har i ret i at det nok er nemmest.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.eztestkits.com/en/

Disse er super lette at anvende, og reagere omgående.
Men markedet er selvfølgelig stort, så mulighederne er mange! :-)

https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=31&t=47564&p=692115#p692115

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]