Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Online blow?
Junior medlem

Hej folkens

Jeg er en casual coke-bruger, som tager stoffet i festligt lag ca. en gang om måneden.

Jeg er også en ret kræsen bruger, og i betragtning af udvalget derude er det sgu ret problematisk. Jeg er seriøst træt af pulver, der er skamcuttet med babyafføringsmiddel, så jeg skal sk..., lidokain der lammer hele hornet, hårspray til at give det rigtige udseende, amf der holder mig vågen hele næste dag samt alle de andre cuts, der clogger min næse og generelt giver mig et skodprodukt, som sikkert er alt for dyrt.

Så af gode grunde er jeg, som så mange andre før mig, begyndt at tjekke de online alternativer ud. Jeg ved, hvordan Alphabay spiller og har hørt om Facebook-grupperne. Men mit spørgsmål er, hvad jeres erfaringer er med produkter fra disse kanaler? Er køb på DNM risikoen værd? Er Facebook-grupperne bare mere af det samme?

Junior medlem

Jeg ville personligt aldrig købe fra en facebook gruppe, det virker for mig som om det er pænt nemt at dokumenterer dit køb når det er sket via facebook. Om det er risikoen værd må du vel selv bedømme.

Dedikeret medlem

Når du har fundet de rette vendors på dnm ser du aldrig tilbage :P. Hold dig fra AB.

Medlem

Hold dig fra facebook-grupper. Der er så mange ting ved dette, der er forkert.

Ofte er kvaliteten af forskellige ting fra det deep web bedre end det gennemsnitlige gadeprodukt. I nogle tilfælde langt bedre. Du kan finde vendors med meget gode ry og endda vendors, der viser uafhængige tests af deres ting. Det ændrer dog ikke på at du skal udvise forsigtighed og teste hvad du modtager.

Junior medlem

Det bestyrker min egen opfattelse af, at darknet er vejen frem, fx Alphabay - det kræver så noget logistik ift. leverance, men det er en anden snak.

Ift. Facebook var jeg lidt af den opfattelse, at der ville gå darknet i den, hvor sælgerne i højere grad ville blive vurderet af brugerne, hvilket igen ville borge for kvaliteten, men det kommer vist an på, hvem man spørger.

Medlem

Jeg ville også være påpasselig med Facebook-grupper. Især efter at medierne har fokuseret meget på dem og har bevist en del salg derinde og dermed også i yderligere grad har gjort politiet opmærksomme på salget. Selv om man skriver "privat" til en vendor på Facebook, vil politiet - hvis de har mistanke - i de fleste tilfælde kunne få udleveret data fra Facebook på forlangende

Jeg har ingen erfaring med køb på nettet, men til gengæld ved jeg, at en del danske dealere efterhånden bruger data-sikre chat-fora som f.eks. Wickr. Det er naturligvis ikke en garanti for kvalitet, men sælgere der benytter denne metode opbygger ofte en kundebase, de stoler på - og omvendt - og dermed bliver produktet ofte bedre. Ingen dealer med en fast kundeskare ønsker jo at fucke med kunderne (og dermed risikere at de ikke vender tilbage). I det mindste er det min opfattelse, at produkterne derinde ofte er af bedre kvalitet end hvad du måtte købe af en gadesælger, en sælger du møder i byen eller andre, som du formentlig aldrig møder igen.

:rocking:

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Darknet er vejen frem. Find evt frem til gruppen DNM Avengers, der faciliterer uafhængige GC/MS tests af produkter købt via darknet. Alternativt kan du læse brugeren Koalabjørnens Guides til oprensning af kokain i forummet Alkymistens Hjørne.

Medlem
Brugeravatar

Jeg handlede på Nucleus indtil siden lukkede, og afventer nu min første ordre fra AB. Det er dog en vendor jeg har købt hos på Nucleus, så jeg er ikke i tvivl om at min pakke dukker op :)
Har kun haft gode erfaringer med køb på den slags sider, bortset fra en enkelt gang, hvor en kammerat og jeg købte det absolut billigste hash vi kunne finde. Lektie lært, det var cuttet op som bare fanden. Hashen faldt fra hinanden i kogende vand, og vandet var rødbrunt de første fire-fem vaske. Den var også beskrevet som egnet til videresalg, det er nok en meget god indikator på at man ikke selv skal rode med det :P

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Lim3 skrev:
Jeg handlede på Nucleus indtil siden lukkede, og afventer nu min første ordre fra AB. Det er dog en vendor jeg har købt hos på Nucleus, så jeg er ikke i tvivl om at min pakke dukker op :)
Har kun haft gode erfaringer med køb på den slags sider, bortset fra en enkelt gang, hvor en kammerat og jeg købte det absolut billigste hash vi kunne finde. Lektie lært, det var cuttet op som bare fanden. Hashen faldt fra hinanden i kogende vand, og vandet var rødbrunt de første fire-fem vaske. Den var også beskrevet som egnet til videresalg, det er nok en meget god indikator på at man ikke selv skal rode med det :P

Har aldrig hørt teknikken om at smide sit hash i kogende vand? Det må du meget gerne uddybe :D

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Medlem
Brugeravatar

Siden THC ikke er opløseligt i vand, kan man benytte sig af dette, som et led i ekstrakt. Hvis ikke Lim3 uddyber inden imorgen, så følger jeg lige op på det Koala

Medlem
Brugeravatar

Som z3n siger, så er THC ikke vand opløseligt. Det er henna, og mange af de andre ting det cuttes op med, til gengæld. Så hvis du har mistanke om at dit hash er pillet ved kan du nolde det ud og dække det med kogende vand, og røre lidt i det. En almindelig hash skulle helst ikke skille sig i mindre stykker end dem der er noldet ud, og helst ikke farve vandet. Måske en smule grønt, pga. klorofyl, men hverken rødt eller brunt...

Hashen vi gjorde det med blev bogstaveligt talt til pulver da vandet ramte det. Vi var nødt til at bruge kaffefiltre for at få det samlet igen D:

edit: Her er en video med en gut der bruger metoden

Junior medlem

Det er alt sammen god info. Tak for feedback. Darknet lader helt sikkert til at være vejen frem.

Jeg kendte ikke til Wickr, men det skal tjekkes ud. Er det korrekt forstået, at Wickr ikke i sig selv er et fora, hvor folk mødes, men mere en sikker måde at kommunikere på? Underforstået at jeg og en evt. dealer skal udveksle oplysninger et andet sted først.

Jeg har læst Koalabjørnens fine guides, de kan anbefales :-)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Merck4me skrev:
Det er alt sammen god info. Tak for feedback. Darknet lader helt sikkert til at være vejen frem.

Jeg kendte ikke til Wickr, men det skal tjekkes ud. Er det korrekt forstået, at Wickr ikke i sig selv er et fora, hvor folk mødes, men mere en sikker måde at kommunikere på? Underforstået at jeg og en evt. dealer skal udveksle oplysninger et andet sted først.

Wickr er en messenger app, der har end to end kryptering, så den udveksling, du har med en modpart som udgangspunkt ikke kan opsnappes af udenforstående. Der findes flere andre lignende produkter, du måske kan have hørt om, fx Signal og Telegram. Hvor sikre de enkelte apps reelt er, ved jeg ikke. Det kommer sandsynligvis ligeledes an på, hvilken platform du bruger dem fra og dine øvrige online vaner i øvrigt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Andrusha skrev:
Merck4me skrev:

Wickr er en messenger app, der har end to end kryptering, så den udveksling, du har med en modpart som udgangspunkt ikke kan opsnappes af udenforstående. Der findes flere andre lignende produkter, du måske kan have hørt om, fx Signal og Telegram. Hvor sikre de enkelte apps reelt er, ved jeg ikke. Det kommer sandsynligvis ligeledes an på, hvilken platform du bruger dem fra og dine øvrige online vaner i øvrigt.

Jeg så en dokumentar for nogle dage siden. Hvor en journalist gik undercover og infiltrerede islamisk stat. De bruger telegram messenger i stor stil, og skulle være meget sikkert at bruge.

Medlem

Andrusha skrev:
Merck4me skrev:

Wickr bruges af mange og har end-to-end kryptering. Der er bare ét kæmpe problem med Wickr. Source-koden til programmet er ikke open source, det er slet ikke tilgængeligt for offentligheden. Det vil sige at virksomheden der står bag Wickr kan lave en bagdør, der gør at de og eventuelle myndigheder med lethed kan omgå krypteringen.

Signal derimod er open source. ALLE verdens bedste hackere og programmører sidder og kigger på den kode. Her er ikke gemt noget. Her kan virksomheden ikke gemme en bagdør. Dermed er Signal uendeligt mere sikkert end Wickr. Signal er så sikkert som det bliver lige nu.

Det er ikke sikker Wickr har gemt sådan en bagdør, men så længe sourcekoden ikke er tilgængelig kan man ikke være sikker.

Dedikeret medlem

Det skal lige siges at wirkr på ingen måde er noget du har brug for hvis du vælger at bestille fra et online market, men det er smart at bruge når og hvis du snakker med andre folk angående dine aktiviteter.

Medlem

sicris skrev:
Det skal lige siges at wirkr på ingen måde er noget du har brug for hvis du vælger at bestille fra et online market, men det er smart at bruge når og hvis du snakker med andre folk angående dine aktiviteter.

Præcis.

Når du bestiller via online medier bør du dog kryptere din kommunikation med PGP.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
For at finde en dealer du kan kontakte over Wickr/Signal er du nok nød til at bevæge dig ind på facebook grupperne, de fleste dealere derinde skriver deres wickr profil i deres salgsopslag.

Selvfølgelig skal man være påpasselig når man bruger facebook grupperne, men syntes lige jeg vil nævne at information politiet evt. skulle få udleveret derfra, jo ikke kan bruges som bevismateriale på nogen måde, ligesom at jeg herinde kan skrive at jeg købte ketamin og changa for nogen uger siden, uden at der sker noget ved det. Jeg har jo bare lige siddet og fundet på det :D
Så er det jo bare et spørgsmål om hvor ligeglad man er.

Derudover har jeg brugt de grupper et par gange selv, uden nogen problemer. Kan desværre ikke fortælle dig noget om colaen.

Medlem

Mr. Gone skrev:
nitrat skrev:

Når du bestiller via online medier bør du dog kryptere din kommunikation med PGP.

Er PGP den bedste løsning til anonym, privat kommunikation?

Ja, PGP er den bedste og sikreste løsning.

Det vigtigste er at du laver en lang kode til din krypteringsnøgle. Brug tegn ("#%/"#/€"), små og store bogstaver, tal og altid ord der ikke findes i en ordbog. Bruger man ord bliver koden lettere at knække med bruteforce.

Medlem

Vi er enige om, at krypteringsnøgle osv er til bestilling på dark web osv, ikke? Altså ikke til Wickr (nej, jeg er ikke net-nørd).

Fordelen ved netop fx Wickr er, at det hele krypteres via selve appen og ikke kan spores, ikke sandt?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]