Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 14:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 06 jun 2016 19:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Ro på, Ø-tripperen - fik vist bare ikke formuleret mig ordentligt :-D.

Pointen var, at får du et helt gram cola, så synes jeg ofte det ligger pænt i bunden uden at det øverste af posen er snasket til med coke-rester.
Hvis dealeren selv havde målt 0,5 gram op i en helt blank/ren pose, så ville der være støre sandsynlighed for at der reelt var 0,5 gram end nu, hvor jeg ud fra den coke-grumsede pose vurderer, at dealeren har taget en 1 grams-pose og har taget en mængde op, så der var 0,5 gram tilbage.
Hvis dealeren nu ikke selv har pakket posen, men sælger for en vendor, så ville der være risiko for, at der kun var fx 0,8 gram i fra start, som det ofte ses. Har den sidste dealer i fødkæden så nappet 0,5 gram op fra posen ved at veje det, der blev taget op, så kunne køber risikere, at der kun lå 0,3 gram tilbage (0,8 gram minus 0,5 gram) selv om det egentlig var meningen, at der skulle være 0,5. Kan godt se, det blev lidt rodet.

God dag :-D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2016 19:37 
Jeg har ro på, men jeg synes stadig ikke, at dit argument for konklusionen er særlig holdbart.

Jeg har flere "beskidte" poser liggende med narko i, som jeg ikke har taget noget ud af. Narkoen har bare ligget i posen i et stykke tid, derfor er det blevet, som det er blevet.


Top
  
 
Indlæg: 06 jun 2016 19:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Det var ikke ment som en konklusion, men et muligt bud. Jeg har da også - som du siger - haft 1 grams poser, der har været "beskidte". Jeg synes dog posen ligner noget, der er blevet taget en mængde op af, og da spørgeren lægger op til, om han er "blevet snydt" og om den viste mængde er mindre end 0,5, hvilket jeg synes, det ligner, så var det bare en teori.
Altså at den oprindelige pose måske kun har indehold 0,8, hvorefter dealeren (som måske har troet, den indeholdt 1,0) har taget præcis 0,5 op af, så der kun ligger 0,3 tilbage :-D.

Under alle omstændigheder er 240 kr billigt (såfremt det er ok cola) selv for 0,3 gram - så langt kan vi nok blive enige trods alt :-D.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2016 20:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Ø Tripperen! skrev:
Hvad er det jeg ikke fatter JoelCocaina?


Var din kommentar ikke lige hård nok når han bare kommer med et bud, det synes du ikke selv eller hvad?

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2016 20:45 
Godt Københavnerdrengen vi er enige så;)

JoelCocaina
Det ved jeg ikke helt om den var. Der står jo at det er tydeligt, at der har været et gram eller deromkring i posen, hvilket ikke er rigtigt. Min kommentar gav mening ihvertfald. Hvad med din egen kommentar, på min kommentar? den gav ikke engang mening!


Top
  
 
Indlæg: 06 jun 2016 20:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Ø Tripperen! skrev:
Københavnerdrengen skrev:
I øvrigt tydeligt, at der HAR været et gram eller deromkring i. Ellers ville posen være "renere". Han har med andre ord formentlig taget halvdelen eller mere ud, da du ville have 0,5 gram. Det kan jo være gjort "på slump" i en hurtig vending, og så er det ikke sikkert, der er 0,5 i.


Hvad er det du prøver at sige i denne post? Prøver du at sige, at posen ikke kan være blevet så "beskidt" som den er, kun pga 0,5g?`
Kan du selv se, hvor lidt mening det giver, det som du siger?


Vil da mene min kommentar giver mening i det at jeg spørger dig, om ikke du fatter en skid, siden du siger at hans kommentar ingen mening giver. For jeg forstod ham godt :) Vi skal lade den ligge her ven.

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2016 08:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu kan der vidst ikke koges mere suppe på det .. Videre gutter! :D

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2022 03:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2022 02:08
Indlæg: 2
Nu ved jeg ikke str på posen, men synes ikke det ligner der er 0,5 g, så er det i hvert fald en meget stor pose

_________________
Det eneste jeg ved med sikkerhed er, at ingen ved noget med sikkerhed[color=#FF40BF][/color]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team