Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg var til noget festival i lørdags. Jeg indtog 3 shots og en øl i løbet af 5 timer. Dette er ikke noget voldsomt hvor der blev spist mad inden. Jeg køber en øl i et telt bodyholly telt proppet med masser af unge mennesker. Her står jeg og snakke med en i 10 min og har ikke øje med min øl som står længere henne af baren. Da jeg sætter mig ud til et bord med nogle venner og drikker min øl har jeg et hul i hukommelsen på 3-4 timer hvor jeg har fået afvide jeg snakked med en masse mennesker. Jeg kan intet huske fra det tidsrum. Da der så opstår noget tumult, vælger jeg at gå væk, jeg går hjem til kæresten 3 jo væk jeg kan intet huske fra jeg er gået turen. Jeg dukker op hos hende og vi snakker sammen, jeg kan huske i små glimt hvad vi har snakket om. Herefter går jeg 4 km hjem til mig selv og efterfølgende kan jeg se jeg har skrevet med hende flere gange under gå turen. Jeg kan intet huske fra den gå tur ikke engang at jeg har skrevet beskeder. Jeg har ikke sovet siden jeg har ikke spist siden jeg har været ude og gå men kan ikke blive træt. I morgen skal jeg ned til lægen for at hører om de kan teste mig, om jeg muligvis har fået noget i min øl.. Jeg har nok prøvet at være piv stiv og ha svært ved at huske detaljer, men det her har jeg aldrig oplevet. Jeg har hverken haft tømmermænd eller noget jeg er ikke engang træt.
Er der noget her som måske kunne være noget et eller andet?
Jeg er 40 voksen mand på 85 kilo, jeg er helt målløs

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er nok at skrive et indlæg i ét forum. Emne låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]