De symptomer du nævner, er alle tydelige tegn på søvnmangel. Hvis du ikke får nok søvn dagligt, så kan din hjerne ikke nå at ligge alle de forskellige indtryk på plads, og det kan have nogle knap så gode ting som medfølge.
Kulde over hele kroppen, næsten intet spyt i munden, og øm kæbe efter at bide sammen er helt normale bivirkninger ved amfetamin. Jeg har selv prøvet disse ting efter et 3-dages amfetamin trip, men efter den oplevelse endte det med at være sidste gang jeg tog det stof.
Må jeg have lov til at spørge hvor gammel du er? At du har en angst over at sove er ikke en særlig god ting, og at du prøver at undgå søvn ved hjælp af syntetiske stoffer lyder, i mine ører, som en rigtig dårlig udvej. Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i roden af problemet, og få gjort noget ved din angst for at sove. Jeg tror ikke MLP er den rette måde, så jeg ville hellere søge hen mod en psykolog eller måske en hypnotisør.
Ligemeget hvad, så vil jeg i hvert fald på det stærkeste råde dig til at holde igen med amfen. Jeg er 100% sikker på at der ligger et rigtig godt liv til dig på den anden side, hvor du ikke er afhængig af stoffer.
Hvis du føler at du har brug for hjælp til at stoppe med at tage amf (eller nogle andre stoffer for den sags skyld), så kan du tage anonym kontakt til Misbrugs Portalen på deres hjemmeside. De har både et telefonnummer og en livechat, der begge har åben mellem 11 og 17. Håber du får styr på dit forbrug samt din angst.
http://www.misbrugsportalen.dk/Vennligst hilsen.