Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 19:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jul 2016 23:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 maj 2016 07:38
Indlæg: 2
Halløj derude!

Her det sidste stykke tid er der i mit område floreret noget, som jeg for første gang har hørt nu her, som er syntetisk kokain.

Det virker meget udbredt og kommer fra mange forskellige, der er uafhængige af hinanden.

Kendetegnet ved det, er at det kommer i en klump eller flere små og at det skinner helt vildt, som fishscale. Det er meget bløde klumper, man nemt kan mase med 2 fingre, men bliver derefter bare til mindre klumper. Det kræver ualmindelig lang tid at få det helt fint, hvilket jeg normalt aldrig finder et problem. Selvom det virker okay, er det stadig som om man ikke rigtig virkelig kan blive mere påvirket, når du når et vist punkt.

Dette punkt har jeg nemt passeret med andet kokain, der ikke blev solgt som syntetisk. Derudover virker det også til at der ikke er nogen rigtig nedtur på det, men bare sådan en middelmådig effekt, hvor du bagefter bare er frisk.

Er der nogen der har erfaringer/information om dette? Er selv rimelig hærdet bruger af stoffet, og har prøvet dette såkaldte syntetiske kokain flere gange, hvor jeg altid får den samme "meh" oplevelse.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2016 23:57 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Ville skyde på, at der er tale om 'synthacaine'. Hvad det reelt er, er et mysterium for alle, og i virkeligheden varierer det nok. Det er et salgsnavn for et 'kokain-lignende' stof hos diverse RC-vendors. Nogle steder er det beskrevet som en blanding af RC stimulanser.

Lidt gætværk på hvad synthacaine kunne være: http://the-tripreport.com/site/what-is-synthacaine/

Ville personligt holde mig fra det. Som du også har erfaret, er rusen ikke det værd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2016 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 maj 2016 07:38
Indlæg: 2
Ah, interessant. Det er noget mystisk noget, for ligegyldig hvem jeg har fået det af, er det nøjagtig det samme, udover variationen på størrelse af klumper, udelukkende afhængig af hvordan det er delt op.

Det giver i hvert fald ikke en særlig tilfredsstillende rus på nogen måde, så man bliver ved, streg efter streg, men kommer aldrig i nærheden af noget, som rigtig cola ville kunne gøre. Tak for svaret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2016 03:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 mar 2013 19:26
Indlæg: 121
Du burde alle købe og tage noget, du ikke ved hvad er. Hvis din dealer ikke kan fortælle dig hvad han sælger, bør du rende skrigende bort. Mere forsigtigt kan det ikke siges.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2016 18:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Synes faktisk det lyder lidt hen af hexen. Sved det mere end normalt at sniffe?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2016 21:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
https://www.reagent-tests.uk/
Køb dig et testkit, ellers vil du aldrig finde ud af, hvad det er. du kan få 10% rabat med koden "psychedeliadk"

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2016 18:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Gud og hver mand kunne udvælge nogle aktive + inaktive materialer og presse dem til et ønsket tilsynekomst. Derefter kunne det færdige resultat døbes lige nøjagtig hvad der passer sælger. Lige såvel som produktet kunne være et produkt fra en RC forhandler, så kunne produktet være en sammensætning af efedrin, isopropylphenidat og mannitol homemade i Birgers udestue.

Autentisk syntetisk kokain vil aldrig blive tilgængeligt i detail salg. Forstår godt din nysgerrig på dette mysterie, men tror du ikke, at det er det forgyldte salgsnavn der farver din interesse?

Vær hilset!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2016 18:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Sådan lige fra hoften så kan man godt fremstille kokain syntetisk, men det er alt for dyrt sammenlignet med hvad det koster at smugle det fra syd Amerika, så det kommer aldrig til salg på gadeplan nogen steder.

Så skulle det være fordi man kan fremstille en analog som har samme virkning, men så meget er jeg ikke inde i kemi til at vide om det kan lade sig gøre.

Med andre ord, og som der allerede er blevet sagt, det er ikke syntetisk kokain, det kan tilgengæld være alt muligt andet som du ikke har en chance for at vide hvad er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2016 04:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jul 2016 23:27
Indlæg: 17
Syntetisk coke. Øv bøv.
Men alt det folk blander importeret coke med, feks acetone og lidokain, det ja bare nogle af midlerne der bruges... som du skriver, man har ikke en chance for at vide hvad det er.
Medmindre du bruger MANGE penge på ét g der alligevel er kommet hele rutinen igennem kan det stadig være sprøjtet/behandlet med kemiske stoffer...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2016 08:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har aldrig hørt om folk blandede deres coke op med acetone, det giver jo ingen mening? Man bruger jo acetone til RENSE sit coke. Udover det er lidokain da næsten det mest betryggende man kan finde i sit coke imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2016 08:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jul 2016 23:27
Indlæg: 17
Ikke helt enig. Men hver sin overbevisning ::


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2016 08:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jul 2016 23:27
Indlæg: 17
Mener blot, hvis der skal acetone til at rense sin coke, hvad er der så i, i forvejen. Lidokain bedøver bare


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2016 17:04 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
SnowflakeX skrev:
Syntetisk coke. Øv bøv.
Men alt det folk blander importeret coke med, feks acetone og lidokain, det ja bare nogle af midlerne der bruges... som du skriver, man har ikke en chance for at vide hvad det er.
Medmindre du bruger MANGE penge på ét g der alligevel er kommet hele rutinen igennem kan det stadig være sprøjtet/behandlet med kemiske stoffer...



Kokain blandes ofte op blandes med Lidokain, dette er korrekt. Det er derimod ikke almindelig praksis at blande sit kokain op med acetone. Når acetone fordamper forsvinder noget i stil med 99,9998% af vægten, så det ville ikke give nogen mening at cutte op med Acetone. Og derudover vil dit kokain jo blive meget fugtigt.

Det skal ikke undre mig at der er en eller anden tosse der har tilsat acetone til sit kokain for at få det til at veje mere, et sted ude i verden :eyes: MEN det er ikke almindelig praksis.

Når man bruger Acetone i forbindelse med kokain, er der primært til at lave en acetonevask, altså for at fjerne urenheder.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 00:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Hvor du fra i landet. Vil høre pga jeg har oplevet magen til?

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team