Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hello hello

Jeg har en ven med ADHD, som under en fest synes jeg skulle have en af hans piller. Han tager Alza 36 mg (to om dagen, mener jeg).
Jeg har fået fortalt at ADHD-medicin skulle have en rimelig nice effekt (på folk uden adhd)
Har en kammerat der gerne vil teste det, og æde den der alza 36mg pille. Han synes 36mg lyder som en ret voldsom mængde, men jeg er rimelig skeptisk, og forestiller mig egentlig ikke at han får en vildere oplevelse end man gør af at drikke en energidrik...

Er der nogen med noget erfaring med (indtagelse af) concerta/alza 36? Fungerer det bedre hvis man knuser pillen (skulle være ret svært?) og sniffer indholdet i mindre doser, eller skal den bare sluges?
Vi har læst et tip på Drugs-forum om at smide den i et glas vand, hvorefter det hårde hvide materiale/"skallen" burde komme af i vandet. Det skulle så være ren ritalin, og drikkes, og resten af pillen sluges. Men det lyder sgu lidt underligt, synes jeg, men det er måske bare mig

Til info så er kammeraten er sund og rask, har ok meget erfaring med kokain

Dedikeret medlem

hej!
hvorfor ska din ven æde en pille for dig, hvis du ikke selv regner med at den virker bedre end en energidrik?.. bemærk: det er IKKE legetøj.. hvis du ikk er ritalin-bruger, så vil jeg råde dig til at smide den ud.. -hvis du VIL tage den, så spørg da ham du fik den af hvordan den skal indtages ;)

Junior medlem

STWOD skrev:
hej!
hvorfor ska din ven æde en pille for dig, hvis du ikke selv regner med at den virker bedre end en energidrik?.. bemærk: det er IKKE legetøj.. hvis du ikk er ritalin-bruger, så vil jeg råde dig til at smide den ud.. -hvis du VIL tage den, så spørg da ham du fik den af hvordan den skal indtages ;)

han skal ikke æde noget for mig, det er jo ikke noget jeg har bedt ham om eller tvunget ham til, haha. Hvis jeg ikke var her, havde han jo stadig spist den, men det er da meget smart lige at samle sig lidt info om hvad han kan forvente osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]