Hector Salamanca skrev:
Jeg synes du skal overveje med dig selv hvorfor du tripper? Hvis du udelukkende tripper for at have det sjovt, så er det måske fint nok at indtage benzo inden et trip. Personligt ville jeg aldrig gøre det. Angst er en del af livet, og hvis man ikke kan deale med sin angst på et trip, så er det nok fordi man ikke skal trippe. Det er altså bedre at deale med sin angst på æddru vis, hvis den er så stor at man ikke har lyst til at møde den på et trip.
Men jeg prøver også på at lære noget om mig selv, når jeg tripper. Psykedeliske stoffer bliver bare meget federe når man planlægger og tilrettelægger set & setting! Det lyder ikke som om det er planlagt, når du tilfældigvis kom til at indtage Xanax inden dit trip.
Generelt er jeg også ret meget imod benzoer til rekreativt brug. Har efterhånden hørt om mange og set en enkel hvor benzoerne meget hurtigt har gået fra brug til misbrug. Misbrug af benzoer er noget af det værste, at være vidne til!
Modsat ville det også være en forfærdelig oplevelse at skulle tage tyren ved hornene under et 200ug trip, såfremt man bare ikke har lyst.
Jeg er sådan set enig med dig, og tror bestemt også, at indtag af benzo el. opiat/opoid, inden noget så rent som LSD, vil fjerne det energiske, indsigtsfulde og spirituelle, samt eventuelle wow-oplevelser.