Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hvad har i af erfaringer med at microdose LSD?
I min erfaring synes jeg at jeg får mere ud af dagene. Jeg er mere til stede og får flere indsigter om min hverdag, og er i bedre kontakt med mine følelser.
Jeg tager 20-25 uq når det er, og det er så jeg ikke får nogle visuelle forandringer, udover alt er lidt mere klart, men uden hallucinationer.
Indtil videre har jeg gjort det 8-9 gange med lange mellemrum, men overvejer at begynde på det 1-2 gange i ugen måske, når jeg føler for det.
Hvad er jeres generelle erfaringer med at microdose? Hvor tit gør i det, og hvad får i ud af det? Hvor sikkert mener i det er?

Medlem
Brugeravatar

Jeg har generelt gode erfaringer med at mikrodosere LSD. Personligt bliver jeg mere klar i hoved, mit fokus er væsentlig bedre, jeg er mere frisk og føler at jeg har mere energi og det er lettere at kommunikerer med andre mennesker. Jeg har gjort det hver trejde dag. På den måde skulle man ikke opbygge tolerance og det er hvad jeg har kunne læse mig til være sikkert og forsvarligt. Jeg har også gode erfaringer med mikrodosering af svampe. 200-500 mg. 200 mg har været tilpas, hvor 500 mg føltes ret meget som et mildt trip og kan være lidt overvældende i forhold til at skulle fungerer normalt og lave hverdagsting som at handle hehe. 1-2 gange om ugen som du taler om skulle være ganske problemfrit.

Medlem

Hvor lang tid har du gjort det hver tredje dag? Og går ud fra du ikke har oplevet nogle problemer ved det? :)

Søg på boardet xXguitarsenXx, vi har haft flere tråde om det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]